Siod³o traitlonowe do roweru szosowo-turystycznego

Data: 2016-05-09 03:15:39
Autor: Piecia aka dracorp
Siod³o traitlonowe do roweru szosowo-turystycznego
Witam
Aktualnie jestem znowu w trakcie zmiany siod³a do roweru szosowo-prze³ajowo-turystycznego.
Przez weekend testowa³em siod³o WTB Laser V. Nie jest z³e ale do jazdy na lemondce nie za bardzo siê nadaje. Przód siod³a trochê jednak uciska w pozycji le¿±cej. Plus jeszcze trochê uciska³o w okolicy ko¶ci kulszowych i ³onowych ale i tak jedno z lepszych siode³ z jakim mia³em do czynienia.
Wczoraj jednak przypatrzy³em siê rowerem triatlonowym i zacz±³em siê zastanawiaæ jak takie siod³o by siê sprawdzi³o. Oczywi¶cie bez samotestów siê nie obejdzie ale mo¿e kto¶ z was u¿ywa takiego siod³a z lemondk±?

--
Piotr

Data: 2016-05-09 16:37:58
Autor: piotrus
W dniu 2016-05-09 o 12:15, Piecia aka dracorp pisze:
> Wczoraj jednak przypatrzy³em siê rowerem triatlonowym i zacz±³em siê zastanawiaæ jak takie siod³o by siê sprawdzi³o...

Takie siê sprawdza:
http://www.ismseat.com/saddle/adamo-century/

Bardzo wygodne, nawet bez pampersa.

P.S.

Data: 2016-06-01 14:08:50
Autor: ąćęłńóśźż
Siod³o traitlonowe do roweru szosowo-turystycznego
Dziwny jest ten "ryjek" z ty³u - raczej sie na tym tylnym ryjku nie siedzi, wiêc po co jest?

-- -- -

Data: 2016-06-01 14:15:22
Autor: piotrus
W dniu 2016-06-01 o 14:08,  ±æê³ñ󶼿 pisze:
Dziwny jest ten "ryjek" z ty³u - raczej sie na tym tylnym ryjku nie siedzi, wiêc po co jest?

Do wieszania roweru w strefie zmian.

P.S.

Siod³o traitlonowe do roweru szosowo-turystycznego