Siodło z dziurą

Data: 2015-11-28 08:32:27
Autor: Ignac
Siodło z dziurą
W dniu sobota, 28 listopada 2015 11:22:13 UTC+1 użytkownik PeJot napisał:
Czołem. Na ten temat można znaleźć sporo opinii userów, ale szukam bardziej opinii gości w białych fartuchach, a najlepiej takich co siedzą w sporcie. Widział ktoś ?

Przyznam, że nie wiem o co Ci chodzi.
Musisz być bardziej precyzyjny, czyli jaki jest kontekst.
Ja nie używam takiego, więc mogę się wypowiedzieć, jakby co.
Ponadto, to jest porządne forum i tu chyba nikt nie siedzi.

Data: 2015-11-28 19:51:25
Autor: PeJot
Siodło z dziurą
W dniu 2015-11-28 o 17:32, Ignac pisze:
[...]

O opinię lekarzy, tych od prostaty i okolic, co oni myślą na temat siodeł z dziurą. Wiem że tu na preclu takich lekarzy nie ma, szukam wypowiedzi w necie. Ot, zachciało mi się myśleć na przyszłość.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2015-11-28 20:35:57
Autor: ToMasz
Siodło z dziurą
W dniu 28.11.2015 o 19:51, PeJot pisze:
[...]

starsi panowie wolą szerokie siodła, kanapy, ale nie znam nikogo kto życzył sobie siodło z otworem, ze względu na prostate, albo inne schorzenia. raczej żeby się mniej pociły... te okolice
ToMasz

Data: 2015-11-28 20:57:29
Autor: Ghost
Siodło z dziurą

Użytkownik "PeJot"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:n3ct38$5pm$1@node1.news.atman.pl...

[...]

Jeśli jakiś lekarz "od prostaty"* powie ci, że dziura w siodle coś zmienia, to szczerze radzę: nie lecz się u niego.

*hint: urolog

Data: 2015-11-30 03:17:54
Autor: Titus Atomicus
Siodło z dziurą
In article <n3ct38$5pm$1@node1.news.atman.pl>,
 PeJot <PeJot_slepy_adres@nigdzie.pl> wrote:

> [...]

O opinię lekarzy, tych od prostaty i okolic, co oni myślą na temat siodeł z dziurą. Wiem że tu na preclu takich lekarzy nie ma, szukam wypowiedzi w necie. Ot, zachciało mi się myśleć na przyszłość.

Hm, Brooks tez robi takie siodla z dziurami (w skorze jest po prostu wyciety otwor) - modele maja w nazwie Imperial. Co ciekawe - zarowno w wersji meskiej, jak i damskiej.
http://www.brooksengland.com/catalogue-and-shop/saddles/touring+&+trekkin
g/B17+Imperial/
The "registered cutting", as can be read in the 1890 catalogue is "a sure preventive to all perineal pressure".
--
TA

Siodło z dziurą