Siostry zakonne !

Data: 2009-09-25 10:33:57
Autor: Polok_Prawdziwy
Siostry zakonne !
Zakonne siostry "wykladajace " religie w szkolach i chcace uchodzic za
nauczycieli ( kudy wroblowi do orla ) rozprowadzaja w  szkolach wsrod dzieci koscielne
gazety , takie jak " Gosc Nidzielny " i inne . Oczywiscie nie za darmo .
Dzieci maja obowiazek zamawiac na nie w ramach religii pronumerate .
Chcialem napisac  , "skandal" ale takie postawienie sprawy tylko ja plyca bo
moim zdaniem to powd do natychmiasowego zwolnienia katechetki zakonnej z pracy
w szkole i powod do pociagniecia jej przed oblicze prokuratora  .
Do czego jeszcze posunie sie czarna stonka ? . Jezeli dalej bedziemy patrzyc
sie z przymrozeniem oka  na ich panoszenie sie, to niedlugo bedziemy zyc w
Iranie , choc znajac mozliwosci naszych czarnych  rychlo okaze sie , ze
Iran jawic sie nam bedzie jako ostoja swiatowej tolerancji .

Ale musis psyznać, ze niewture ztych Maryn NIGDYŁOFICJALNIENIEMOLESTOWANYCH som
nicegosobie...

Proponowołem jus niewturym, ze im piknom patelniem tsasnem - ito z wielkim
łofiarowaniem na ŁOFIAREM PSENOJśWINTSOM...!!!

Jedna mi pedziała, zesiem jesce zastanowi...

Martwiła siem ino tym, ze niewi cy na jendzora pruzerwatywem tes tsa zakłodać,
bojak wis, to z prezurwatywom gzechu nima...

--

Siostry zakonne !