Sitwa dostaje trzęsiawki.

Data: 2015-06-09 02:37:32
Autor: donek999bronek
Sitwa dostaje trzęsiawki.
Co to ten Stonoga wyprawia? akta udostępnia:)

https://www.facebook.com/pierydolefiskusa.stonoga/photos_stream

Data: 2015-06-09 02:39:14
Autor: donek999bronek
Sitwa dostaje trzęsiawki.
Polska Rzeczpospolita Restauracyjna.
Baaaaaaczność!- krzyczy Jan Kulczyk i wydaje rozkaz:
Wszyscy ważni Ministrowie Rządu Ewy Kopacz natychmiast do restauracji bo ja, Jan Kulczyk chcę budować na Ukrainie przedsiębiorstwo energetyczne.
Nie wiem dlaczego ale niemalże natychmiast cała plejada platformowych gwiazd rządowych zapierdala świńskim galopem do wskazanej restauracji i wysłuchuje nowego pomysłu Kulczyka na biznes.
Doradztwem i przychylnością służą najważniejsi ministrowie resortów siłowych i sam Pan Prezes NBP-u
"Mów mi Marek i zamów wódeczkę tylko w najmniejszych kieliszeczkach".
CDN...

Sitwa dostaje trzęsiawki.