Siwiec: Pan Ziobro musi sobie wybrać: Oddziały, Hordy, watahy...

Data: 2011-07-07 21:41:27
Autor: Przemysław W
Siwiec: Pan Ziobro musi sobie wybrać: Oddziały, Hordy, watahy...
Eurodeputowany SLD Marek Siwiec pisze na swoim blogu w Onet.pl o wczorajszej awanturze w Parlamencie Europejskim ze Zbigniewem Ziobro: "Już w czasie dyskusji zorientowałem się, że najbardziej zabolało go użycie przeze mnie słów >uzbrojone bandy< w stosunku do funkcjonariuszy dokonujących w godzinach wczesnorannych zatrzymań, przeszukań oraz tych, którzy to wszystko filmowali. Mogłem użyć słowa: oddziały, grupy, hordy, watahy. (...) Pan Ziobro musi sobie wybrać".

Chodzi o dyskusję, w jaką wdał się Siwiec ze Zbigniewem Ziobro. Gdy europoseł PiS zaatakował premiera Donalda Tuska, wytykając mu, że  w Polsce rząd nie przestrzega wolności słowa i nasyła ABW na studenta, prowadzącego krytyczną wobec prezydenta stronę, Siwiec wspomniał o sprawie Barbary Blidy.

"Czy pamięta pan rząd, w którym był pan ministrem sprawiedliwości, gdy uzbrojone bandy atakowały ludzi. W Polsce o szóstej rano zamykano ludzi do więzienia, a jedna z pań, którą chcieliście zamknąć, popełniła samobójstwo. Czy dobrze pamiętam, że był pan wówczas ministrem sprawiedliwości, czy się pomyliłem" - pytał Siwiec.

Siwiec podsumowuje na blogu, że regulamin Parlamentu Europejskiego daje na zadanie pytania 30 sekund. "Nie miałem więc szans opowiedzieć wczoraj o tajnych naradach u premiera Kaczyńskiego, aresztach wydobywczych, czy bandziorach, którzy na polityczne zamówienie byli w stanie zeznawać wszystko przeciw każdemu" - pisze europoseł.

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/344744,siwiec-pan-ziobro-musi-sobie-wybrac-oddzialy-hordy-watahy.html

Przemek

--

W białej księdze z rewelacji, którymi karmiono nas przez rok, nie zostało
nic. Nie ma magnesu, nie ma helu, nie ma sztucznej mgły - stwierdził w radiu

Data: 2011-07-08 12:04:30
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:iv525a$h23$1inews.gazeta.pl...
[...]

Obaj są siebie warci.

BomBel

Siwiec: Pan Ziobro musi sobie wybrać: Oddziały, Hordy, watahy...