Siwiec: Pan Ziobro musi sobie wybrać: Oddziały, Hordy, watahy...

Data: 2011-07-08 12:04:30
Autor: Leprechaun
Siwiec: Pan Ziobro musi sobie wybrać: Oddziały, Hordy, watahy...

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:iv525a$h23$1inews.gazeta.pl...
Eurodeputowany SLD Marek Siwiec pisze na swoim blogu w Onet.pl o wczorajszej awanturze w Parlamencie Europejskim ze Zbigniewem Ziobro: "Już w czasie dyskusji zorientowałem się, że najbardziej zabolało go użycie przeze mnie słów >uzbrojone bandy< w stosunku do funkcjonariuszy dokonujących w godzinach wczesnorannych zatrzymań, przeszukań oraz tych, którzy to wszystko filmowali. Mogłem użyć słowa: oddziały, grupy, hordy, watahy. (...) Pan Ziobro musi sobie wybrać".

Obaj są siebie warci.

BomBel

Siwiec: Pan Ziobro musi sobie wybrać: Oddziały, Hordy, watahy...