Siwiec: "dewiacja pola magnetycznego" :)

Data: 2012-01-22 19:41:31
Autor: sqlwiel
Siwiec: "dewiacja pola magnetycznego" :)
Chyba się posram :) z uciechy.
(to apropos ataku Anonymousa (macie jaieś konto? Dorzucę się) )

--
Tnx.         sqlwiel

Data: 2012-01-22 19:46:02
Autor: Zbynek Ltd.
sqlwiel napisał(a) :
Chyba się posram :) z uciechy.
(to apropos ataku Anonymousa (macie jaieś konto? Dorzucę się) )

Nie wiem o co chodzi, ale może przedstawiał nazwę swojej jednostki
chorobowej? ;-)

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2012-01-22 19:49:46
Autor: sqlwiel
W dniu 2012-01-22 19:46, Zbynek Ltd. pisze:
sqlwiel napisał(a) :
Chyba się posram :) z uciechy.
(to apropos ataku Anonymousa (macie jaieś konto? Dorzucę się) )

Nie wiem o co chodzi, ale może przedstawiał nazwę swojej jednostki
chorobowej? ;-)

Nie...
Nie do końca zrozumiałem, ale chyba tłumaczył, dlaczego rządowe strony www padły :)
:D :D :D :D

Najpiękniejsza informacja tego dnia.

--
Tnx.         sqlwiel

Data: 2012-01-23 07:15:51
Autor: Massai
sqlwiel wrote:

> chorobowej? ;-)
> Nie...
Nie do końca zrozumiałem, ale chyba tłumaczył, dlaczego rządowe
strony www padły :) :D :D :D :D

Najpiękniejsza informacja tego dnia.

Zdurniałeś?

Siwiec po prostu kpił z Grasia, który twierdzi że to "nie atak hakerów".
Siwiec na to "skoro pan Graś twierdzi że to nie atak hakerów, to co?
Dewiacja pola magnetycznego?"

--
Pozdro
Massai

Data: 2012-01-23 16:08:42
Autor: sqlwiel
W dniu 2012-01-23 08:15, Massai pisze:

[...]

No to najwyraźniej zdurniałem. Zdarza się. Oglądałem "jednym uchem" a i miałem parę promili na sobie. Dziękuję za oświecenie i przepraszam Was za "newsa".

Niniejszym przepraszam pana Siwca, któren był ucałował ziemię kaliską, że posądziłem go o durne tłumaczenie padu stron rządowych.

A Anaonymous'om życzę dalszych spektakularnych sukcesów.

P.S. - a doczytałeś się jakichś "wyjaśnień w sprawie wyjaśnień" Vagli?

--
Tnx.         sqlwiel

Data: 2012-01-23 16:55:46
Autor: mvoicem
(23.01.2012 16:08), sqlwiel wrote:
P.S. - a doczytałeś się jakichś "wyjaśnień w sprawie wyjaśnień" Vagli?

A z Vaglą to o co Ci chodzi?

p. m.

Data: 2012-01-23 17:09:48
Autor: sqlwiel

http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103085,11011079,Waglowski__Prosze_nie_wierzyc_w_informacje_o_ataku.html

--
Tnx.         sqlwiel

Data: 2012-01-23 19:00:02
Autor: mvoicem
(23.01.2012 17:09), sqlwiel wrote:
[...]

Cytat ze strony wspomnianego:

p. m.

Data: 2012-01-23 19:05:11
Autor: sqlwiel
W dniu 2012-01-23 19:00, mvoicem pisze:

Cytat ze strony wspomnianego:

Proszę o spokój. Nie było żadnego ataku, przynajmniej początkowo. tylko
"Nie było żadnego ataku", ale nie widzą "przynajmniej początkowo" <<

A kiedy te zdania napisał?

Wiesz... teraz, to sobie można dywagować. Gdy w sob/niedz. było gorąco, a "nasz" (?) człowiek pisze, że nie było żadnego ataku (ROTFL!), to można myśleć, że jest tubą rządu i zastanawiać się za ile.

.... wiele wskazuje, że ACTA padnie. Byłby to sukces.

--
Tnx.         sqlwiel

Data: 2012-01-23 19:18:33
Autor: mvoicem
(23.01.2012 19:05), sqlwiel wrote:
> [...]

Proszę o spokój. Nie było żadnego ataku, przynajmniej początkowo. tylko
"Nie było żadnego ataku", ale nie widzą "przynajmniej początkowo" <<

Zacytowane przeze mnie zdania - bodajże dzisiaj. Zdania które cytuje (czyli "przynajmniej początkowo") - były na 100%  wczoraj po południu.

Wiesz... teraz, to sobie można dywagować. Gdy w sob/niedz. było gorąco,
a "nasz" (?) człowiek pisze, że nie było żadnego ataku (ROTFL!), to
można myśleć, że jest tubą rządu i zastanawiać się za ile.

Vagla tubą rządu w sprawie ACTA? :). Tak jak podejrzewałem - tekst o tych co nie umieją czytać ze zrozumieniem jest m. in. o Tobie.

p. m.

Data: 2012-01-23 19:23:18
Autor: sqlwiel
W dniu 2012-01-23 19:18, mvoicem pisze:

Vagla tubą rządu w sprawie ACTA? :). Tak jak podejrzewałem - tekst o
tych co nie umieją czytać ze zrozumieniem jest m. in. o Tobie.

Pierwszy jego tekst był bez "przynajmniej początkowo". Gdy jest gorąco, trzeba baczyć co się pisze.

.... a dzisiaj:

gen. Stanisław Koziej zapowiedział możliwość ostrzejszej reakcji w przypadku przedłużających się blokad stron www. - Jeśli długotrwałe ataki hakerów zakłócą życie publiczne i na masową skalę nie będą mogły działać instytucje rządowe, wtedy trzeba będzie zastanowić się nad koniecznością wprowadzenia *stanu wyjątkowego*

Czytacie ze zrozumieniem?

--
Tnx.         sqlwiel

Data: 2012-01-24 08:37:32
Autor: Tomasz Kaczanowski
W dniu 2012-01-23 19:05, sqlwiel pisze:
> [...]

można myśleć, że jest tubą rządu i zastanawiać się za ile.

... wiele wskazuje, że ACTA padnie. Byłby to sukces.

Niestety Donek tylko sie ładnie uśmiechnął i powiedział, że przemyśli, ale nie liczyłbym na to.... Interesy ludzi w rządzie zostały załatwione i teraz są zobowiązani podpisać....

--
Kaczus
http://kaczus.republika.pl

Data: 2012-01-23 22:00:31
Autor: Nixe
W dniu 2012-01-23 16:08, sqlwiel pisze:

No to najwyraźniej zdurniałem. Zdarza się.

Dość często ostatnimi czasy ...

N.

Data: 2012-01-25 12:26:42
Autor: Kamil
Dnia Mon, 23 Jan 2012 07:15:51 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

> [...]

Siwiec po prostu kpił z Grasia, który twierdzi że to "nie atak hakerów".
Siwiec na to "skoro pan Graś twierdzi że to nie atak hakerów, to co?

i tak w zalążkach masy płynowej w kepelku sqlwiela roją się takie
wyplociny.
Nie zna "całości", wyrwał z kontekstu i rżnie głupa.
Upss.. pardon, nie można rżnąc tego kim się jest wszakże ;))))

Siwiec: "dewiacja pola magnetycznego" :)