Składak z kołami 24"

Data: 2014-11-14 21:33:10
Autor: ToMasz
Składak z kołami 24"
W dniu 14.11.2014 11:27, PeJot pisze:
Czołem. Proste pytanie: dawno temu widywało się rowery składane z kołami
24". Pytanie jest następujące. Zakładając, że dało by się gdzieś taką
ramę wykonać na zamówienie ( albo kupić ), czy taki rower łatwo zmieści
się w bagażniku kombiaka ? Nie wiem na ile taki rower będzie
"dzielniejszy" niż na kołach 20".
20 cali - wigry
24 cale - jubilat
po złożeniu jubilat24 jest o parenaście cm większy od wigry 20. natomiast jazda na jubilacie 24 cale do przyjemności nie należy, ale jazda na wigry 20 to mordęga. Ja mam wigry przerobione na rower do nauki jazdy, więc dla dziecka to jeszcze jaka taka przyjemność, ale dla dorosłego to orka na ugorze.
ToMasz
Ps kup starego jubilata takiego 20 letniego, zrĂłb sam konserwacje i nie naprawiaj nie zepsutego. nie kupuj wytworĂłw roweropodobnych obecnie produkowanych

Data: 2014-11-15 00:00:35
Autor: Titus Atomicus
Sk(C)(C)adak z ko(C)(C)ami 24"
In article <m45otr$oqu$1@dont-email.me>,
 ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl> wrote:

> [...]
> ramę wykonać na zamówienie ( albo kupić ), czy taki rower łatwo zmie¶ci
> się w bagażniku kombiaka ? Nie wiem na ile taki rower będzie
po złożeniu jubilat24 jest o parena¶cie cm większy od wigry 20. natomiast jazda na jubilacie 24 cale do przyjemno¶ci nie należy, ale jazda na wigry 20 to mordęga. Ja mam wigry przerobione na rower do nauki jazdy, więc dla dziecka to jeszcze jaka taka przyjemno¶ć, ale dla dorosłego to orka na ugorze.
IMHO rozmiar kol to nie wszystko.
Ja jezdze na kolach 16" i sprawia mi to przyjemnosc.

ToMasz
Ps kup starego jubilata takiego 20 letniego, zrób sam konserwacje i nie naprawiaj nie zepsutego. nie kupuj wytworów roweropodobnych obecnie produkowanych
E, najpierw piszesz ze sie zle na tym jezdzi, a potem, zeby sobie takiego kupil.
Gdzie tu konsekwencja?
--
TA

Data: 2014-11-15 16:58:11
Autor: Titus Atomicus
Skladak z kolami 24"

Data: 2014-11-16 22:33:29
Autor: z
Składak z kołami 24"
W dniu 2014-11-14 o 21:33, ToMasz pisze:
natomiast jazda na jubilacie 24 cale do przyjemno¶ci nie należy, ale
jazda na wigry 20 to mordęga.

Sprecyzuj co znaczy mordęga.
Je¶li piszesz o starym wigry bez przełożeń to się zgodzę.

Składak z kołami 24"