Skórzane poszycie siodełka - czym traktować?

Data: 2009-06-05 17:07:49
Autor: Tomasz Minkiewicz
Skórzane poszycie siodełka - czym traktować?
On Fri, 5 Jun 2009 13:23:38 +0000 (UTC)
Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot_pl@nowhere.invalid> wrote:

Przyszedł mi do głowy Proofide Brooksa (ale aktualnie niedostępny w
Polsce, bo tak),

http://www.rowerystylowe.pl/pasta-polerska-brooks-p-2167.html

A dla prawdziwych gadżeciarzy – Proofide w komplecie z oryginalną,
sygnowaną szmatką Brooks:
http://www.rowerystylowe.pl/zestaw-polerski-brooks-siodelek-p-1341.html

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2009-06-07 01:12:18
Autor: Coaster
Tomasz Minkiewicz wrote:
[...]

Brawo za odkrycie Ameryki (niestety nie byles pierwszy a ni nawet trzeci...)

A dla prawdziwych gadżeciarzy – Proofide w komplecie z oryginalną,
sygnowaną szmatką Brooks:
http://www.rowerystylowe.pl/zestaw-polerski-brooks-siodelek-p-1341.html

Szmatka mozesz sobie otrzec lezki zalu - tu o wiele wazniejszy jest nietypowy klucz do naciagu sruby poszycia.

BTW - malina dla tkumacza (tlumoka?) za 'paste polerska'.

--
PoZdR

"Don't try any other colors, red's the only one that works."

– Sheldon Brown, 1944-2008

Data: 2009-06-08 11:37:17
Autor: Tomasz Minkiewicz
Skórzane poszycie siodełka - czym traktować?
On Sun, 07 Jun 2009 01:12:18 +0200
Coaster <manypeny@mac.com> wrote:

Tomasz Minkiewicz wrote:

Brawo za odkrycie Ameryki (niestety nie byles pierwszy a ni nawet trzeci...)

Znaczy – coś mi niusrider fiksuje, bo nie widzę, żeby ktoś to podawał,
ale to i tak bez znaczenia – liczy się udział, nie miejsce na podium. :)

> [...]
> Szmatka mozesz sobie otrzec lezki zalu - tu o wiele wazniejszy jest nietypowy klucz do naciagu sruby poszycia.

Ten, o którym Sheldon pisał: „Fortunately, this nut usually requires a
special wrench, so most people leave it alone. In almost every case that
I know of where someone has tried to adjust the tension with this nut,
the saddle has been ruined. My advice is to leave it alone.” ?

Rzeczywiście ważny. Absolutnie najniezbędniejsze wyposażenie
rowerzysty. ;>