Skaż mnie sądzie - ja też nie przepros iłem za Jedwabne!

Data: 2013-09-21 07:45:47
Autor: u2
Skaż mnie sądzie - ja też nie przepros iłem za Jedwabne!
....bo to nie ja ani mój naród, powinniśmy przepraszać za zbrodnie najeźdźców, którzy zniszczyli państwo polskie

  opublikowano: dzisiaj, 0:21

http://wpolityce.pl/artykuly/62967-skaz-mnie-sadzie-ja-tez-nie-przeprosilem-za-jedwabne-bo-to-nie-ja-ani-moj-narod-powinnismy-przepraszac-za-zbrodnie-najezdzcow-ktorzy-zniszczyli-panstwo-polskie

1. Sąd w Białymstoku skazał czterech mężczyzn na kary pozbawienia wolności oraz na wyjęcie spod prawa za wznoszenie haseł „Nie przepraszam za Jedwabne”.

Na wyjęcie spod prawa też - bo człowiek karany, dopóki skazanie się zatrze, nie może pracować w instytucjach i służbach państwowych, nie może kandydować w wyborach. Jest obywatelem i człowiekiem niższej kategorii.

Uświadomiłem sobie, że ja też, w imię równości wobec prawa, powinienem być skazany, bo ja też nie przeprosiłem za Jedwabne.

2. Nie przeprosiłem za Jedwabne, bo uważam, podobnie jak ci skazańcy z Białegostoku, że to nie ja, ani nie mój naród powinniśmy przepraszać za Jedwabne, ani za inne zbrodnie, jakie zdarzyły się w okupowanej Polsce, po zniszczeniu przemocą niepodległego państwa polskiego.

Za Jedwabne powinni przeprosić Niemcy i Rosjanie, którzy wspólnie i w porozumieniu, we wrześniu 1939 roku, najechali i zniszczyli państwo polskie – to państwo, w którym Polacy i Żydzi, w miasteczku Jedwabne i w tysiącu innych miast, żyli razem od pokoleń, mieli swoje domy, sklepy, kościoły, synagogi, byli równi wobec prawa, nie walczyli ze sobą i nie zabijali się nawzajem.

3. Za Jedwabne powinni przepraszać Niemcy i Rosjanie, którzy wyłamali polskie szlabany graniczne, okrążyli ze wszystkich stron i rozbili polską armię, zniszczyli i wymordowali polskich oficerów, policjantów, prokuratorów, sędziów, księży, którzy rozbili polskie więzienia i uwolnili tysiące kryminalistów, którzy miliony niewinnych Polaków zapędzili do łagrów, obozów koncentracyjnych, do bunkrów głodowych, na szubienice, do komór gazowych i dołów śmierci.

To Niemcy i Rosjanie rozkazywali i pozwalali żydowskim kryminalistom mordować niewinnych Polaków, a polskim kryminalistom mordować niewinnych Żydów.

4. Gdyby nie ich diabelski pakt Ribbentrop-Mołotow, gdyby nie ich straszny wrześniowy najazd - Jedwabne miałoby teraz dziesięć tysięcy mieszkańców, w tym siedem tysięcy Żydów, żyjących w zgodzie z Polakami.

Gdyby nie ten diabelski pakt i najazd, to Polska – zgadzam się z Szewachem Weissem – miałaby dziś 50 milionów ludzi, w tym 10 milionów Żydów i byłaby liczącą się w świecie potęgą gospodarczą.

I żadna polska dłoń nie wzniosłaby się do mordowania jedwabieńskich, ani innych polskich Żydów.

5. Oskarżaj więc i mnie, prokuraturo, skażcie więc i mnie, sędziowie z Białegostoku, bo ja też nie przeprosiłem za Jedwabne...

Janusz Wojciechowski

Poseł do Parlamentu Europejskiego z listy Prawa i Sprawiedliwości.
--
http://www.youtube.com/watch?v=kAbpxU0_4cY

Data: 2013-09-21 07:59:58
Autor: Mark Woydak

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:523d328a$0$1216$65785112news.neostrada.pl...
...bo to nie ja ani mój naród, powinniśmy przepraszać za zbrodnie najeźdźców, którzy zniszczyli państwo polskie
Janusz Wojciechowski

Poseł do Parlamentu Europejskiego z listy Prawa i Sprawiedliwości.

No! Nareszczie Jasiu zachował się jak prawdziwy Polak!

MW

Data: 2013-09-21 07:35:48
Autor: Marek
Ska mnie sdzie - ja te nie przeprosiem za Jedwabne!
W dniu sobota, 21 wrzenia 2013 07:59:58 UTC+2 uytkownik Mark Woydak napisa:
Uytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomoci news:523d328a$0$1216$65785112news.neostrada.pl...

> ...bo to nie ja ani mj nard, powinnimy przeprasza za zbrodnie > najedcw, ktrzy zniszczyli pastwo polskie

> Janusz Wojciechowski

> Pose do Parlamentu Europejskiego z listy Prawa i Sprawiedliwoci.

No! Nareszczie Jasiu zachowa si jak prawdziwy Polak!

MW

Nalezy mu sie honorowe obywatelstwo.

http://www.jerzyrobertnowak.com/artykuly/Nasz_Dziennik/2006/odsylacz_honorowy_obywatel_Jedwabnego.htm

Data: 2013-09-22 08:22:14
Autor: Wentyl
Ska mnie sdzie - ja te nie przeprosiem za Jedwabne!

Uytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:f5fb4a4e-6810-40fc-a201-c1a58426c6a1@googlegroups.com...
> [...]

> Pose do Parlamentu Europejskiego z listy Prawa i Sprawiedliwoci.

No! Nareszczie Jasiu zachowa si jak prawdziwy Polak!

Q..wa, prawie wiek po wojnie, a oni wciz o jakim Jedwabnym, cudzie nad Wis i innymi duperelami, ktrymi wspczesny wiat nie zawraca sobie dupy.

Data: 2013-09-22 09:43:35
Autor: leming.show
Ska mnie sdzie - ja te nie przeprosiem za Jedwabne!
uytkownik Wentyl napisa:

Q..wa, prawie wiek po wojnie, a oni wciz o jakim Jedwabnym, cudzie nad Wis i innymi duperelami, ktrymi wspczesny wiat nie zawraca sobie dupy.

Ojojoj, powiedz to naczelnemu rabinowi niech nie zawraca dupy holokaustem, zgasza cie w 5 mint.

Data: 2013-09-22 20:58:04
Autor: Lord Donald
Skaż mnie sądzie - ja też nie przep rosiłem za Jedwabne!
W dniu 22.09.2013 18:43, leming.show@gmail.com pisze:
użytkownik Wentyl napisał:

Q..wa, prawie wiek po wojnie, a oni wciąz o jakimś Jedwabnym, cudzie nad

Wisłą i innymi duperelami, którymi współczesny świat nie zawraca sobie dupy.

Ojojoj, powiedz to naczelnemu rabinowi niech nie zawraca dupy holokaustem, zgasza cie w 5 mint.

Polacy w ramach zadość uczynienia pomogą gazaować Palestyńczyków, może wtedy ci święci wybaczą holokaust.

Data: 2013-09-22 21:01:55
Autor: Lord Donald
użytkownik Wentyl napisał:

[...]

Chociaż za ostatnie więzienia z USA na naszych ziemiach się już zrewanżowaliśmy, Hitler by pozazrościł naszej ostatniej polityki. A mówili że ruscy na wykorzystywali, raczj nie gnali nas do Aufganistanu jak mieli tam konflikt.

Data: 2013-09-22 13:59:20
Autor: u2
W dniu 2013-09-22 08:22, Wentyl pisze:
Q..wa, prawie wiek po wojnie, a oni wciz o jakim Jedwabnym, cudzie nad
Wis i innymi duperelami, ktrymi wspczesny wiat nie zawraca sobie
dupy.

hi hi hi mundry i wyksztalcony wentyl z po, czyli partyjniak po podstawowce ...-;)

--
http://www.youtube.com/watch?v=kAbpxU0_4cY

Data: 2013-09-22 17:03:10
Autor: Mark Woydak
Ska mnie sdzie - ja te nie przeprosiem za Jedwabne!

Uytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomoci news:523edb97$0$17968$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Patrzcie, patrzcie. Wyksztacony z zadupia si odezwa. Twoj szko byy lasy kabackie, tak?

MW

Skaż mnie sądzie - ja też nie przepros iłem za Jedwabne!