Skąd

Data: 2010-08-07 18:46:05
Autor: jadrys
Skąd

się biorą tacy idioci?

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1371,title,Love-Parade-byla-grzechem,wid,12550539,wiadomosc.html?ticaid=1aa9a

Czy taki ktoś powinien w ogóle reprezentować kościół?

Data: 2010-08-07 18:51:22
Autor: u2
Skąd
W dniu 2010-08-07 18:46, jadrys pisze:

się biorą tacy idioci?

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1371,title,Love-Parade-byla-grzechem,wid,12550539,wiadomosc.html?ticaid=1aa9a

Czy taki ktoś powinien w ogóle reprezentować kościół?

Komentarz do komentarza. Typowe zagrania dla GWna.

Data: 2010-08-07 18:51:26
Autor: PesTYcyD
Skąd
W dniu 2010-08-07 18:46, jadrys pisze:

się biorą tacy idioci?
  Jak to skąd?! Z seminarium. Nawkładali takim głupot przez odbyt i srają teraz gdzie popadnie.

Data: 2010-08-07 20:24:31
Autor: u2
Skąd
W dniu 2010-08-07 18:51, PesTYcyD pisze:
W dniu 2010-08-07 18:46, jadrys pisze:

się biorą tacy idioci?
 Jak to skąd?! Z seminarium. Nawkładali takim głupot przez odbyt i srają
teraz gdzie popadnie.

Widać, żeś doświadczony :)

Data: 2010-08-08 12:21:26
Autor: jadrys
Skąd
  W dniu 2010-08-07 18:51, PesTYcyD pisze:
W dniu 2010-08-07 18:46, jadrys pisze:

się biorą tacy idioci?
 Jak to skąd?! Z seminarium. Nawkładali takim głupot przez odbyt i srają teraz gdzie popadnie.

No ale taki Biskup to powinien się dziesięć razy zastanowić nad tym co mówi. Zrozumiałbym gdyby takie słowa padły z ust jakiegoś nawiedzonego kleryka. Ale nie od Biskupa...

Data: 2010-08-07 19:04:20
Autor: abc
Skąd
się biorą tacy idioci?

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1371,title,Love-Parade-byla-grzechem,wid,12550539,wiadomosc.html?ticaid=1aa9a

Czy taki ktoś powinien w ogóle reprezentować kościół?

To nie są idioci. Gorszące "parady" sodomitów są grzechem wołającym o pomstę
do nieba!

Data: 2010-08-07 17:05:32
Autor: Eulalia Browarek
Skąd

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c5d9217$0$20990$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Idź wołaj, tylko gdzieś w terenie niezamieszkanym i z przerwą między 22-6 rano.

Zennon

Data: 2010-08-08 12:22:06
Autor: jadrys
Skąd
  W dniu 2010-08-07 19:04, abc pisze:
[...]

Daj spokój, młodzi w jakiś sposób muszą się "wyszumieć". Jak można im mieć za złe to że chcą się od czasu do czasu zabawić?

Data: 2010-08-08 12:34:38
Autor: .heÂŽsk.
Skąd
On Sun, 08 Aug 2010 12:22:06 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> [...]

Daj spokój, młodzi w jakiś sposób muszą się "wyszumieć". Jak można im mieć za złe to że chcą się od czasu do czasu zabawić?

 mlodosc musi sie wyszumiec, a starosc wypierdziec! --

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-07 19:59:27
Autor: Panslavista
Skąd
"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:i3k2kq$pc3$1news.onet.pl...

się biorą tacy idioci?

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1371,title,Love-Parade-byla-grzechem,wid,12550539,wiadomosc.html?ticaid=1aa9a

Czy taki ktoś powinien w ogóle reprezentować kościół?

KRK jest częściowo oparty na Biblii, a tam zboczenia są grzechem, czyli występkiem przeciw prawu boskiemu.

Data: 2010-08-07 20:04:51
Autor: Panslavista
Skąd
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> wrote in message news:4c5d9f71$1news.home.net.pl...

[...]

Spółkowanie z osobnikami tej samej płci, ze zwierzętami, oraz wieloosobowe orgie.

Data: 2010-08-07 20:07:25
Autor: Bogdan Idzikowski
Skąd

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4c5da04f$0$27026$65785112news.neostrada.pl...
[...]

I oni to robili na Love Parade? Spółkowali z osobnikami tej samej płci, ze zwierzętami, oraz urządzali wieloosobowe orgie?

Jeśli ktoś jest leworęki, to też jest zboczenie?

Data: 2010-08-08 12:21:44
Autor: jadrys
Skąd
  W dniu 2010-08-07 19:59, Panslavista pisze:
[...]

No tak, - jak by to ode mnie zależało to też bym zabronił słuchać tej bzdurnej muzyki "Techno". Ale raczej nie nazywałbym ludzkich gustów zboczeniem i grzechem i karą boską.

Skąd