[Nieco OT][Kulinarnie][Hotdog][CPN] Skąd Orlen/Statoil/BP ....

Data: 2009-08-05 23:28:40
Autor: Leszek Kowalski
[Nieco OT][Kulinarnie][Hotdog][CPN] Skąd Orlen/Statoil/BP ....

Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <kenickie@pudelkopoangielsku43.pl> napisał w wiadomości news:h592dv$n3c$1news.dialog.net.pl...
...biorą pieczywo do tych swoich hot-dogów? Chodzi mi o te podłużne bułki z dziurą na parówę na jednym końcu, a nie wzdłuż, po wierzchu.
Mam na myśli te, które po zapieczeniu są dość chrupiące i (m.in.) przez to smaczne.

Bułki produkuje firma Skoga. Pakowane są w karton po 40 sztuk (produkt zamrożony). Najczęściej towar ten dostarcza firma Farutex (wszelkie inne rzeczy, typu parówki, ciastka, sosy również są od nich).

W detalu kupisz te same bułki (tej samej firmy) pakowane po 3 sztuki (ale już niemrożone) za cenę około 4,50zł. Jeżeli chodzi o cene tych mrożonych to nie wychodzą one dużo taniej. Jakieś 80-90 groszy za sztukę.

Co do ich chrupkości, to jest efekt ich przypieczenia w tym grillu. Każde pieczywo poddane takiej obróbce będzie chrupiące :-)

Leszek Kowalski

[Nieco OT][Kulinarnie][Hotdog][CPN] Skąd Orlen/Statoil/BP ....