Skąd PIN w Simplusie?

Data: 2010-04-11 12:55:17
Autor: Robert Tomasik
Skąd PIN w Simplusie?
Kupiłem dla kogoś kartę SIMPLUSA.Na karcie jest PUK. A skąd wziąć PIN?

Data: 2010-04-11 13:02:01
Autor: ALEX
Skąd PIN w Simplusie?
W dniu 11-04-10 12:55, Robert Tomasik pisze:
Kupiłem dla kogoś kartę SIMPLUSA.Na karcie jest PUK. A skąd wziąć PIN?

Wpisz gdziekolwiek błędny pin najlepiej w opcjach żądania pinu przy włączeniu sprzętu, telefon zarząda puku, potem nowego pinu. I problem z głowy.

--
ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

Data: 2010-04-11 13:07:36
Autor: Grzexs
Skąd PIN w Simplusie?
Kupiłem dla kogoś kartę SIMPLUSA.Na karcie jest PUK. A skąd wziąć PIN?

Sam go nadaj.

**05*puk*nowy_pin*nowy_pin#

--
Grzexs

Data: 2010-04-11 13:51:55
Autor: Robert Tomasik
Skąd PIN w Simplusie?

Użytkownik "Grzexs" <grzexs@gaXzeta.pXl> napisał w wiadomości news:hpsahk$p40$1inews.gazeta.pl...
Kupiłem dla kogoś kartę SIMPLUSA.Na karcie jest PUK. A skąd wziąć PIN?

Sam go nadaj.

**05*puk*nowy_pin*nowy_pin#

Dzięki. Zadziałało.

Skąd PIN w Simplusie?