Skąd Wy to wiecie ???

Data: 2009-09-04 01:53:23
Autor: MH
Skąd Wy to wiecie ???
Niee , nie wszyscy.. Co poniektórzy.. Co piszą w GW , albo oczym gadają w TVN24 ??

MH

Data: 2009-09-04 13:53:14
Autor: Piotr
Skąd Wy to wiecie ???
Dnia Fri, 04 Sep 2009 01:53:23 +0200, MH napisał(a):

Niee , nie wszyscy.. Co poniektórzy.. Co piszą w GW , albo oczym gadają w TVN24 ??

Ja konwencjonalnie czytam, albo oglądam. Rzadko, bo rzadko, ale
jednak. Robię to i tak częściej, niż większość gardłujących tu
krytyków Ojdyra, słucha RM.
A co, wynalazłeś jakiś inny sposób? Bo wiesz, po zapoznaniu się z jo,
jo, jonkatom linią pisma i gwiazdami salonu, to można m/w przewidzieć
co tam napiszą.
Piotr

Data: 2009-09-04 14:01:13
Autor: VicAbarca
Skąd Wy to wiecie ???
Piotr пишет:
[...]

Inaczej mowiac, mozna cie smialo nazwac pracodawca Michnika :)

--
Vic

Data: 2009-09-04 14:16:47
Autor: Piotr
Skąd Wy to wiecie ???
Dnia Fri, 04 Sep 2009 14:01:13 +0200, VicAbarca napisał(a):

Inaczej mowiac, mozna cie smialo nazwac pracodawca Michnika :)

To byłoby za dużo powiedziane... Gwno czytuję tylko gdy jest gdzieś
wylożone gratisowo (ostatni raz wydałem na GW pieniądze w 2004 roku, w
czerwcu.
Piotr

Data: 2009-09-04 14:29:00
Autor: VicAbarca
Skąd Wy to wiecie ???
Piotr пишет:
To byłoby za dużo powiedziane... Gwno czytuję tylko gdy jest gdzieś
wyloĹźone gratisowo

A jednak. Jak myslisz, za co placa Michnikowi reklamodawcy? Z punktu widzenia reklamodawcy nie ma znaczenia ilu kupi, tylko ilu obejrzy :))))

--
Vic

Data: 2009-09-04 14:35:54
Autor: MH
Sk�d Wy to wiecie ???
> [...]
To byłoby za dużo powiedziane... Gwno czytuję tylko gdy jest gdzieś
wylożone gratisowo (ostatni raz wydałem na GW pieniądze w 2004 roku, w

A TVN24 oglądasz . jak jest wystawiony gratisowo telewizor , hehe..

MH

Data: 2009-09-04 14:49:09
Autor: Piotr
Sk�d Wy to wiecie ???
Dnia Fri, 04 Sep 2009 14:35:54 +0200, MH napisał(a):

A TVN24 oglądasz . jak jest wystawiony gratisowo telewizor , hehe..

Mniej- więcej. Piotr

Data: 2009-09-04 14:22:40
Autor: MH
Sk�d Wy to wiecie ???
Piotr пи�о�:
> Ja konwencjonalnie czytam, albo ogl�dam. Rzadko, bo rzadko, ale
> jednak. Robi� to i tak cz��ciej, niş wi�kszo�� gard�uj�cych tu
> krytyków Ojdyra, s�ucha RM.
> A co, wynalaz�e� jaki� inny sposób? Bo wiesz, po zapoznaniu si� z jo,
> jo, jonkatom lini� pisma i gwiazdami salonu, to moşna m/w przewidzie�
> co tam napisz�.

Inaczej mowiac, mozna cie smialo nazwac pracodawca Michnika :)

Hehehe , dokładnie !!  Najpierw jąkatym bulą , a potem na nich plują ...

MH

Data: 2009-09-04 14:52:25
Autor: Piotr
Sk�d Wy to wiecie ???
Dnia Fri, 04 Sep 2009 14:22:40 +0200, MH napisał(a):

Hehehe , dokładnie !!  Najpierw jąkatym bulą , a potem na nich plują ...

A cóż jest złego w zasadzie "płacę i wymagam", drogi, rechoczący
kolego?
Piotr
Pewnie, lepsza dla wałkuństwa jest zasada; nie płacę i wymagam... Czyż
nie?

Data: 2009-09-04 20:46:24
Autor: MH
Sk�d Wy to wiecie ???

A cóż jest złego w zasadzie "płacę i wymagam", drogi, rechoczący
kolego?

No cóż , jeżeli Twoje wymagania są spełnione , to bul dalej... Jeżeli nie , to
przestań bulić i nie czytaj/oglądaj. Ale wówczas , wszelkie Twoje komentarze
(dot. treści publikowanych w owych mediach) będą niewiarygodne..

Pewnie, lepsza dla wałkuństwa jest zasada; nie płacę i wymagam... Czyż
nie?

Hola , hola.. Nie rozumiesz słowa pisanego ?! Czy wątek dotyczy Boukuna ??!!
Nie , nie dotyczy !! Więc nie odwracaj "kota ogonem" , tylko pisz na temat. A jak masz coś do Boukuna , to wywal nowy wątek. Logiczne ?!

MH

Data: 2009-09-04 21:39:31
Autor: Piotr
Sk�d Wy to wiecie ???
Dnia Fri, 04 Sep 2009 20:46:24 +0200, MH napisał(a):

[...]

Świat nie jest taki prosty, jak to masz w glowie. Wiele treści
łaskawie objawionych w gwnie, jest dostępnych bez konieczności
upasienia Szechnika, więc powyższy wywód jest troche bez sensu.

[...]

A czy ja użyłem określenia "boukun"? Kto to w ogóle jest, ten boukun?
To jakiś twój kolega?
Napisałem "wałkunstwa", czyli nierobów i drobnych kanciarzy,
żerujących na pracy innych.
Piotr

Data: 2009-09-04 21:42:39
Autor: boukun
Sk�d Wy to wiecie ???

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1o0r670rnff0i.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

No tłuk, psychopata po prostu!!!
Zakompleksiony człowieczek ze Śląska..

boukun

Data: 2009-09-04 21:46:21
Autor: MH
Sk�d Wy to wiecie ???

> [...]
To jakiś twój kolega?
Napisałem "wałkunstwa", czyli nierobów i drobnych kanciarzy,

No to wywal nowy wątek związany z wałkuństwem. Logiczne ?!

MH

Data: 2009-09-04 22:07:55
Autor: Piotr
Sk�d Wy to wiecie ???
Dnia Fri, 04 Sep 2009 21:46:21 +0200, MH napisał(a):

No to wywal nowy wątek związany z wałkuństwem. Logiczne ?!

Logiczne, albo i nie... Po co mam się zajmować twoimi dziwnymi
oczekiwaniami? Mój post był sensowny i logicznie powiązany, jeżeli koniecznie już
musisz się czegos uczepić, to proponuję płot.
Piotr

Data: 2009-09-04 22:39:28
Autor: boukun
Sk�d Wy to wiecie ???

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:handxadytiav$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

"Sensowny", dla zakompleksionego, chorego psychicznie człowieczka...

boukun

Data: 2009-09-04 22:02:00
Autor: VicAbarca
Sk�d Wy to wiecie ???
Piotr пишет:
 bez konieczności
upasienia Szechnika

Piotr, ty jestes inteligentny facet, nie idz w slady tych pogrzancow od zmieniania ludziom nazwisk...
Michnik jest Michnikiem od urodzenia. Nazwisko ma po matce, zgoda. Szechter to jego ojciec, zgoda. Ale, qrwa, Szechnik? Co to qfa jest??? I czego to ma dowodzic? Ze jest Zydem? Przeciez on tego nigdy nie kryl i nigdy sie tego nie wstydzil.

--
VicAbarca

Data: 2009-09-04 22:17:04
Autor: Piotr
Sk�d Wy to wiecie ???
Dnia Fri, 04 Sep 2009 22:02:00 +0200, VicAbarca napisał(a):

[...]

"Szechnika" to chyba wprowadził panslav, i jest to urocze. Jeszcze wkładem panslava jest "szechterezada"...
Fakt, że nieładnie, ale kuna ja idealny nie jestem.
A dowodzić ma pięknego, patriotycznego rodowodu tego pana.  Piotr

Data: 2009-09-04 23:30:16
Autor: VicAbarca
Sk�d Wy to wiecie ???
Piotr пишет:
"Szechnika" to chyba wprowadził panslav, i jest to urocze. Jeszcze wkładem panslava jest "szechterezada"...
Fakt, że nieładnie, ale kuna ja idealny nie jestem.
A dowodzić ma pięknego, patriotycznego rodowodu tego pana.

Rodowod to nie wszystko. Kaczory tez zbyt chwalebnego rodowodu nie maja...

--
VicAbarca

Data: 2009-09-05 13:22:36
Autor: Piotr
Sk�d Wy to wiecie ???
Dnia Fri, 04 Sep 2009 23:30:16 +0200, VicAbarca napisał(a):

Rodowod to nie wszystko. Kaczory tez zbyt chwalebnego rodowodu nie maja...

Jaja sobie robisz, co nie?
Jak uczciwy człowiek może porównywać jakiegoś wumlowskiego wykładowcę
z sekreciorzem KPZU, bandytą karanym przez sądy RP? A Helence nie
wspomnę.
Piotr

Data: 2009-09-05 22:32:39
Autor: VicAbarca
Sk�d Wy to wiecie ???
Piotr пишет:
Jak uczciwy człowiek może porównywać jakiegoś wumlowskiego wykładowcę
z sekreciorzem KPZU, bandytą karanym przez sądy RP? A Helence nie
wspomnę.

Upierdzielony w komune to upierdzielony w komune...

--
VicAbarca

Data: 2009-09-05 22:53:52
Autor: Piotr
Sk�d Wy to wiecie ???
Dnia Sat, 05 Sep 2009 22:32:39 +0200, VicAbarca napisał(a):

Upierdzielony w komune to upierdzielony w komune...

Bzdura, michniczysz na całego. Piotr

Data: 2009-09-04 22:17:32
Autor: boukun
Sk�d Wy to wiecie ???

Użytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h7rsbh$3eo$1nemesis.news.neostrada.pl...
Piotr пишет:
[...]

Phii, "inteligentny", lecker, lecker...

boukun

Data: 2009-09-04 22:37:27
Autor: Piotr
Sk�d Wy to wiecie ???
Dnia Fri, 4 Sep 2009 22:17:32 +0200, boukun napisał(a):

Phii, "inteligentny", lecker, lecker...

Co ty tam pomlaskujesz hałsfrał, że masz IQ 168? Kto ci w to cieciu
uwierzy, że nie jesteś przeciętniakiem?
Piotr

Data: 2009-09-04 22:43:02
Autor: boukun
Sk�d Wy to wiecie ???

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:jzhezcf20c17.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

No proszę, odpowiedź "inteligentnego" inaczej, "hałsfrał", "IQ" - juz chyba z 100 raz coś o tym pisze, choć napewno do niego o tym nie pisałem, bo i z jakiej racji do głupka o czymkolwiek..., a już o inteligencji...

boukun

Data: 2009-09-04 22:58:53
Autor: Piotr
Sk�d Wy to wiecie ???
Dnia Fri, 4 Sep 2009 22:43:02 +0200, boukun napisał(a):

No proszę, odpowiedź "inteligentnego" inaczej, "hałsfrał", "IQ" - juz chyba z 100 raz coś o tym pisze, choć napewno do niego o tym nie pisałem, bo i z jakiej racji do głupka o czymkolwiek..., a już o inteligencji...

Dawałeś linki głupolku... Ty dawałeś nawet linki do zdjęć bezrobotnych
panienek po czterdziestce, które niby to wyobracaleś. Taki z ciebie
nadęty dureń.
Piotr

Data: 2009-09-04 23:08:32
Autor: boukun
Sk�d Wy to wiecie ???

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:8ar7w1di0fyw.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Debilu, ja jak dałem, to raz, a ty pieprzysz i wklejasz to bez końca, jakby to kogo jeszcze w ogóle interesowało. Idź ty się leczyć, toż to jest chore...
Takich rzeczy nikt normalny nie robi...

boukun

Data: 2009-09-05 13:50:30
Autor: Piotr
Sk�d Wy to wiecie ???
Dnia Fri, 4 Sep 2009 23:08:32 +0200, boukun napisał(a):

Debilu, ja jak dałem, to raz, a ty pieprzysz i wklejasz to bez końca, jakby to kogo jeszcze w ogóle interesowało. Idź ty się leczyć, toż to jest chore...
Takich rzeczy nikt normalny nie robi...

Ty hałsfrał ciągle mówisz o jakims leczeniu i normalnych ludziach, he,
he, to jakaś kolejna hucpa? Bo przecież ty o tym co jest normalne
pojęcia nie masz, ale na leczenie socjopatii oczywiście powinieneś
iść.
Piotr

Skąd Wy to wiecie ???