Skad dane?

Data: 2009-05-03 12:31:58
Autor: Gonzo
Skad dane?
Witam,
Obecnie korzystam z danych bossy ale wkurza mnie ze nie uwzgledniaja pp, dywidend itp. Skad mozna sciagnac lub gdzie kupic dane zrobione porzadnie tak jak na stooq? Chcialbym codziennie pobierac aktualizowane notowania historyczne.
Pozdrawiam,

Data: 2009-05-03 14:03:09
Autor: kc
Skad dane?
Gonzo <gonzo@ned.net> napisał(a):
Skad mozna sciagnac lub gdzie kupic dane zrobione porzadnie tak jak na stooq?

Tu jest odpowiedź. Sarkastyczna.

kc

Data: 2009-05-03 16:17:03
Autor: kc
Skad dane?
Gonzo <gonzo@ned.net> napisał(a):
> Tu jest odpowiedź. Sarkastyczna.

killfile

mordplik

Data: 2009-05-03 21:44:40
Autor: Mieciu.AP Szuszczkiewicz
Skad dane?
Witam!
Dane mozesz pobrac z stooq.pl.
O ile sie orientuje sa tez darmowe do pobrania tylko w formacie csv.
Przykadowo http://stooq.pl/q/?s=sb.f&d=20090501 dotyczy
cukru.
Przy okazji zerknij jakie to daje efekty
http://www.xtb.pl/strona.php?p=563&cid=52361
Pozdrawiam
Uzytkownik "Gonzo" <gonzo@ned.net> napisal w wiadomosci news:gtjvbi$3g6$1news.onet.pl...

Data: 2009-05-03 21:48:29
Autor: Dieter
Skad dane?
Daj zarobic te kilka srutow chlopakom ze Stooq'a. Robia dobra robote. Nie badz Zyd.

D.

Data: 2009-05-04 03:17:22
Autor: Damian
Skad dane?

Użytkownik "Dieter" <dieter@autograf.pl> napisał w wiadomości news:gtkse9$is2$1inews.gazeta.pl...
Daj zarobic te kilka srutow chlopakom ze Stooq'a. Robia dobra robote. Nie badz Zyd.

D.

hehe, Dieter a kiedy sam dasz zarobic Panu Tomkowi Janeczko (Amibroker) ???
zacznij moze od siebie zanim bedziesz innych pouczac

Data: 2009-05-04 01:40:30
Autor: kc
Skad dane?
Damian <xdamianS_K__AS_U_J@op.pl> napisał(a):
hehe, Dieter a kiedy sam dasz zarobic Panu Tomkowi Janeczko (Amibroker) ???
zacznij moze od siebie zanim bedziesz innych pouczac

Jeden z Warszawy, drugi z Krakowa i wiecie, kto jakiego używa oprogramowania?
Czy jest to potwierdzenie zasady, że komputer jest bezpieczny jeżeli odłączony od prądu? Dieter wypowiedz się. To ciekawe.

kc

Data: 2009-05-04 08:13:19
Autor: ALEKSANDRA
Skad dane?
> [...]

hehe, Dieter a kiedy sam dasz zarobic Panu Tomkowi Janeczko (Amibroker) ???
zacznij moze od siebie zanim bedziesz innych pouczac

I TO JEST JEDEN Z TYCH WPISÓW KTÓRYCH NIE WARTO KOMENTOWAĆ ANI NA NIE
REAGOWAĆ ...... ALEKSANDRA ..... --

Data: 2009-05-04 11:11:27
Autor: Dieter
Skad dane?
Palenie za soba mostow to bardzo kiepska strategia.

D.

Data: 2009-05-04 18:44:47
Autor: Damian
Skad dane?

Użytkownik "Dieter" <dieter@autograf.pl> napisał w wiadomości news:gtmbg0$6s1$1inews.gazeta.pl...
Palenie za soba mostow to bardzo kiepska strategia.
D.

Dokladnie tak, zgadzam sie z Toba Dieter,
ale i tak nie dziala w sytuacji, gdy ktos inny te mosty wczesniej spalil
lub jakis "inzynier sabotowal budowie tych mostow"

co nie zmienia faktu, ze szczerze odwzajemniam i przylaczam sie do innych zyczen z okazji Twoich Urodzin
Wszystkiego Najlepszego

Data: 2009-05-04 20:31:56
Autor: Dieter
Skad dane?
Dziekuje za zyczenia.

D.

Data: 2009-05-04 18:43:11
Autor: Damian
Skad dane?

Użytkownik " ALEKSANDRA" <diesire3@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gtm82v$mbv$1inews.gazeta.pl...
I TO JEST JEDEN Z TYCH WPISÓW KTÓRYCH NIE WARTO KOMENTOWAĆ ANI NA NIE
REAGOWAĆ ......
ALEKSANDRA .....

Aleksandra, moze choc jeden argument?
zaskoczylas mnie, ze zabralas glos, ale skoro cos juz piszesz ...

Data: 2009-05-05 08:35:38
Autor: ALEKSANDRA
Skad dane?
> [...]

> ALEKSANDRA .....

Aleksandra, moze choc jeden argument?
zaskoczylas mnie, ze zabralas glos, ale skoro cos juz piszesz ...

Damek nie wiem czemu Cie zaskakuje że odpowiadam po wpisie z oskarżeniem, szczególnie że pośrednio dotyczy to mnie, myśle że minęło tyyyle czasu, że nie dokońca jesteś zorientowany w sytuacji tego Amibrokera a wypowiadasz się jakbyś był i wierz mi, że nie chcesz abym tłumaczyła a tym bardziej dziwi mnie to, że oskarżasz kolesia, który bronił Cie każdego dnia&#8230; dosłownie każdego&#8230;..  weź nie wyciągaj jakichś oskarżeń bo to serio nieładnie i nikt nie popalił wcześniej mostów&#8230; a tym bardziej nikt nie sabotował budowy pozdrawiam

Aleksandra

Data: 2009-05-04 09:33:03
Autor: Gonzo
Skad dane?

"Dieter" <dieter@autograf.pl> wrote in message news:gtkse9$is2$1inews.gazeta.pl...
Daj zarobic te kilka srutow chlopakom ze Stooq'a. Robia dobra robote. Nie badz Zyd.

Robia bardzo dobra robote. Chcialem ale przestali odpowiadac na moje maile, a jedyne o co prosilem jeden plik z danymi historycznymi aktualizowany codziennie. Tak jak mstall.zip na bossie.

Data: 2009-05-04 11:06:48
Autor: Dieter
Skad dane?
O ktory plik chodzi?

D.

Data: 2009-05-04 11:58:21
Autor: Gonzo
Skad dane?

"Dieter" <dieter@autograf.pl> wrote in message news:gtmb7b$5jv$1inews.gazeta.pl...
O ktory plik chodzi?

Notowania historyczne wszystkich spolek.

Skad dane?