Skad dane?

Data: 2009-05-03 21:48:29
Autor: Dieter
Skad dane?
Daj zarobic te kilka srutow chlopakom ze Stooq'a. Robia dobra robote. Nie badz Zyd.

D.

Data: 2009-05-04 03:17:22
Autor: Damian
Skad dane?

Użytkownik "Dieter" <dieter@autograf.pl> napisał w wiadomości news:gtkse9$is2$1inews.gazeta.pl...
Daj zarobic te kilka srutow chlopakom ze Stooq'a. Robia dobra robote. Nie badz Zyd.

D.

hehe, Dieter a kiedy sam dasz zarobic Panu Tomkowi Janeczko (Amibroker) ???
zacznij moze od siebie zanim bedziesz innych pouczac

Data: 2009-05-04 01:40:30
Autor: kc
Skad dane?
Damian <xdamianS_K__AS_U_J@op.pl> napisał(a):
hehe, Dieter a kiedy sam dasz zarobic Panu Tomkowi Janeczko (Amibroker) ???
zacznij moze od siebie zanim bedziesz innych pouczac

Jeden z Warszawy, drugi z Krakowa i wiecie, kto jakiego używa oprogramowania?
Czy jest to potwierdzenie zasady, że komputer jest bezpieczny jeżeli odłączony od prądu? Dieter wypowiedz się. To ciekawe.

kc

Data: 2009-05-04 08:13:19
Autor: ALEKSANDRA
Skad dane?
> [...]

hehe, Dieter a kiedy sam dasz zarobic Panu Tomkowi Janeczko (Amibroker) ???
zacznij moze od siebie zanim bedziesz innych pouczac

I TO JEST JEDEN Z TYCH WPISÓW KTÓRYCH NIE WARTO KOMENTOWAĆ ANI NA NIE
REAGOWAĆ ...... ALEKSANDRA ..... --

Data: 2009-05-04 11:11:27
Autor: Dieter
Skad dane?
Palenie za soba mostow to bardzo kiepska strategia.

D.

Data: 2009-05-04 18:44:47
Autor: Damian
Skad dane?

Użytkownik "Dieter" <dieter@autograf.pl> napisał w wiadomości news:gtmbg0$6s1$1inews.gazeta.pl...
Palenie za soba mostow to bardzo kiepska strategia.
D.

Dokladnie tak, zgadzam sie z Toba Dieter,
ale i tak nie dziala w sytuacji, gdy ktos inny te mosty wczesniej spalil
lub jakis "inzynier sabotowal budowie tych mostow"

co nie zmienia faktu, ze szczerze odwzajemniam i przylaczam sie do innych zyczen z okazji Twoich Urodzin
Wszystkiego Najlepszego

Data: 2009-05-04 20:31:56
Autor: Dieter
Skad dane?
Dziekuje za zyczenia.

D.

Data: 2009-05-04 18:43:11
Autor: Damian
Skad dane?

Użytkownik " ALEKSANDRA" <diesire3@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gtm82v$mbv$1inews.gazeta.pl...
I TO JEST JEDEN Z TYCH WPISÓW KTÓRYCH NIE WARTO KOMENTOWAĆ ANI NA NIE
REAGOWAĆ ......
ALEKSANDRA .....

Aleksandra, moze choc jeden argument?
zaskoczylas mnie, ze zabralas glos, ale skoro cos juz piszesz ...

Data: 2009-05-05 08:35:38
Autor: ALEKSANDRA
Skad dane?
> [...]

> ALEKSANDRA .....

Aleksandra, moze choc jeden argument?
zaskoczylas mnie, ze zabralas glos, ale skoro cos juz piszesz ...

Damek nie wiem czemu Cie zaskakuje że odpowiadam po wpisie z oskarżeniem, szczególnie że pośrednio dotyczy to mnie, myśle że minęło tyyyle czasu, że nie dokońca jesteś zorientowany w sytuacji tego Amibrokera a wypowiadasz się jakbyś był i wierz mi, że nie chcesz abym tłumaczyła a tym bardziej dziwi mnie to, że oskarżasz kolesia, który bronił Cie każdego dnia&#8230; dosłownie każdego&#8230;..  weź nie wyciągaj jakichś oskarżeń bo to serio nieładnie i nikt nie popalił wcześniej mostów&#8230; a tym bardziej nikt nie sabotował budowy pozdrawiam

Aleksandra

Data: 2009-05-04 09:33:03
Autor: Gonzo
Skad dane?

"Dieter" <dieter@autograf.pl> wrote in message news:gtkse9$is2$1inews.gazeta.pl...
Daj zarobic te kilka srutow chlopakom ze Stooq'a. Robia dobra robote. Nie badz Zyd.

Robia bardzo dobra robote. Chcialem ale przestali odpowiadac na moje maile, a jedyne o co prosilem jeden plik z danymi historycznymi aktualizowany codziennie. Tak jak mstall.zip na bossie.

Data: 2009-05-04 11:06:48
Autor: Dieter
Skad dane?
O ktory plik chodzi?

D.

Data: 2009-05-04 11:58:21
Autor: Gonzo
Skad dane?

"Dieter" <dieter@autograf.pl> wrote in message news:gtmb7b$5jv$1inews.gazeta.pl...
O ktory plik chodzi?

Notowania historyczne wszystkich spolek.

Skad dane?