Skąd dane w czasie rzeczywistym Futures SP500, towary itp.

Data: 2011-01-10 16:29:10
Autor: mg
Skąd dane w czasie rzeczywistym Futures SP500, towary itp.
Witam,

Gdzie mogę wykupić dostęp do danych w czasie rzeczywistym kontraktów na SP500, towary itp. (chcę je mieć wyświetlane w Amibrokerze). Statica oferuje dane migawkowe i niektóre z nich są opóźnione. Interesują mnie sprawdzone przez Was serwisy.

Pozdrawiam,
mg

Data: 2011-01-10 18:07:23
Autor: mg
[...]

Dzięki za sugestię - popatrzę na ich ofertę.

Doprecyzuję może jeszcze swoje pytanie/prośbę - zależy mi na danych intraday, takich jakie mogę wykupić np. w Statica dla FW20, ale dla zagranicznych indeksów (kontraktów na nie), jak również dla towarów. Chcę tymi danymi zasilać w czasie rzeczywistym Amibrokera.

Ewentualnie, jeśli ktoś ma doświadczenia w graniu na zagranicznych indeksach przy użyciu danych ze Statici, poprosiłbym o opinię czy można tym danym zaufać pomimo ostrzeżenia na ich stronie.

Pozdrawiam,
mg

Data: 2011-01-10 18:49:53
Autor: skippy
Użytkownik "mg" <mg@mg.mg> napisał w wiadomości news:igfefh$oki$1news.net.icm.edu.pl...
[...]

nie bardzo rozumiem jak chcesz grać u brokera na zagranicy uzywając danych statica
to przedziwna konstrukcja myślowa

Skąd dane w czasie rzeczywistym Futures SP500, towary itp.