Skąd darmowe dzwonki ?

Data: 2009-06-13 16:40:02
Autor: AU
Skąd darmowe dzwonki ?
Witam!

Skąd można ściągnąć darmowe dzwonki na Nokię E51?
Najlepiej gdyby były to tematy z muzyki klasycznej.

Pozdrawiam
AU

Data: 2009-06-13 15:42:38
Autor: Waldek Godel
Skąd darmowe dzwonki ?
Dnia Sat, 13 Jun 2009 16:40:02 +0200, AU napisał(a):

Skąd można ściągnąć darmowe dzwonki na Nokię E51?
Najlepiej gdyby były to tematy z muzyki klasycznej.

z własnego dysku. Znaleźć interesujący plik MP3, jak to muzyka klasyczna,
to bez problemu powinny być za darmo w sieci. Później Audacity w łapę i zrobić sobie dzwonek. --
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-06-13 17:00:51
Autor: Piotr M
Skąd darmowe dzwonki ?
Dnia 13-06-2009 o 16:42:38 Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> napisał(a):

z własnego dysku. Znaleźć interesujący plik MP3, jak to muzyka klasyczna,
to bez problemu powinny być za darmo w sieci.
Później Audacity w łapę i zrobić sobie dzwonek.

Dokładnie, bo pytanie z epoki z przed 7 lat kiedy to dzwonki, to było coś  :)

--
Pzdr, Piotr M

Data: 2009-06-13 17:36:52
Autor: AU
Skąd darmowe dzwonki ?
[...]

Nie mam tego na dysku w postaci plików mp3. Mam tylko oryginalne CD.

Pozdrawiam
AU

Data: 2009-06-13 16:40:59
Autor: Waldek Godel
Skąd darmowe dzwonki ?
Dnia Sat, 13 Jun 2009 17:36:52 +0200, AU napisał(a):

Nie mam tego na dysku w postaci plików mp3. Mam tylko oryginalne CD.

No i? Jeden problem - szukanie po necie - odpada.
Znajdź CDex, zrób WAV albo MP3 i dalej Audacity.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-06-13 17:44:27
Autor: AU
Skąd darmowe dzwonki ?

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:m6a4yh7fmvi8$.dlglepper.institute.com...
[...]

A w necie - jak szukać?

Pozdrawiam
AU

Data: 2009-06-13 16:46:29
Autor: Waldek Godel
Skąd darmowe dzwonki ?
Dnia Sat, 13 Jun 2009 17:44:27 +0200, AU napisał(a):

A w necie - jak szukać?

normalnie, gugle w łapę i tytuł utworu dopiskiem mp3 na końcu. To aż takie
skomplikowane, żeby nie dojść do tego samemu?
Muzyka klasyczna jest bez problemu do znalezienia w necie za darmo i to
legalnie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-06-13 18:18:26
Autor: Piotr M
Skąd darmowe dzwonki ?
Dnia 13-06-2009 o 17:46:29 Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> napisał(a):

Muzyka klasyczna jest bez problemu do znalezienia w necie za darmo i to
legalnie.

Muzyka klasyczna jest objęta odmienną ustawą o rozpowszechnianiu i  publikowaniu utworów muzycznych?

--
Pzdr, Piotr M

Data: 2009-06-13 17:20:40
Autor: Waldek Godel
Skąd darmowe dzwonki ?
Dnia Sat, 13 Jun 2009 18:18:26 +0200, Piotr M napisał(a):

Muzyka klasyczna jest objęta odmienną ustawą o rozpowszechnianiu i  publikowaniu utworów muzycznych?

Nie, tą samą. Jakbyś ją znał, to byś się nie pytał

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-06-13 20:59:03
Autor: J.F.
Skšd darmowe dzwonki ?
On Sat, 13 Jun 2009 16:46:29 +0100,  Waldek Godel wrote:
Dnia Sat, 13 Jun 2009 17:44:27 +0200, AU napisał(a):
A w necie - jak szukać?

normalnie, gugle w łapę i tytuł utworu dopiskiem mp3 na końcu. To aż takie
skomplikowane, żeby nie dojść do tego samemu?

Valkyrie nie tak latwo wyguglac :-)

A tak swoja droga - nie lepiej mid zamiast mp3 ?
Muzyka klasyczna jest bez problemu do znalezienia w necie za darmo i to
legalnie.

A wykonawca i wydawca nie maja praw do plyty ?

Oczywiscie zawsze mozna poszukac partytury i wklepac samemu ..

J.

Data: 2009-06-14 13:54:35
Autor: PlaMa
Skšd darmowe dzwonki ?
W dniu 2009-06-13 20:59, J.F. pisze:

A wykonawca i wydawca nie maja praw do plyty ?

Uno: dozwolony użytek. Kiedy nie udostępniasz to możesz do bólu ściągać muzę i filmy
Due: Prawo autorskie jest czasowe. Po 70 czy iluś latach wygasa.

Data: 2009-06-14 14:22:59
Autor: J.F.
Skšd darmowe dzwonki ?
On Sun, 14 Jun 2009 13:54:35 +0200,  PlaMa wrote:
W dniu 2009-06-13 20:59, J.F. pisze:
A wykonawca i wydawca nie maja praw do plyty ?

Uno: dozwolony użytek. Kiedy nie udostępniasz to możesz do bólu ściągać muzę i filmy

IMO - zbyt szeroka interpretacja.
Dozwolone to bedzie skopiowanie sobie kupionej plyty na swoj komputer
lub telefon. Dozwolone jest pozyczenie ksiazki znajomemu, czy
pokazanie filmu.

A tak w kwestii formalnej - samo udostepnianie to jaki paragraf
narusza ? Dopiero ten kto sciaga dokonuje przestepstwa tworzenia
kopii. A udostepniajacy w tym momencie w przepstwie wspoldziala :-)

Due: Prawo autorskie jest czasowe. Po 70 czy iluś latach wygasa.

Do utworu, czyli w tym przypadku melodii. Ale czy do wykonania utworu, wymyslonego 150 lat temu, nagranego 10
lat temu przez ciagle zyjacego wykonawce tez ?

J.

Data: 2009-06-14 23:02:42
Autor: Endi
Skšd darmowe dzwonki ?

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał

A tak swoja droga - nie lepiej mid zamiast mp3 ?

Chciałbyś mieć dzwonek w *.mid zamiast w *.mp3?
I to sugerujesz komuś kto ma e51?

Data: 2009-06-13 17:55:43
Autor: Valdi.Pavlack
Skąd darmowe dzwonki ?
"AU" news:h10i2u$hsk$1nemesis.news.neostrada.pl

A w necie - jak szukać?

Powiedz, że żartujesz.

Data: 2009-06-13 18:06:17
Autor: AU
Skąd darmowe dzwonki ?
A w necie - jak szukać?

Powiedz, że żartujesz.
Nie, nie żartuję. Z czego wynika, że ściąganie z sieci muzyki klasycznej
i wycinanie z niej kawałków jest legalne? Czy muzyki klasycznej dotyczą
inne przepisy?

Pozdrawiam
AU

Data: 2009-06-13 17:07:22
Autor: Waldek Godel
Skąd darmowe dzwonki ?
Dnia Sat, 13 Jun 2009 18:06:17 +0200, AU napisał(a):

Nie, nie żartuję. Z czego wynika, że ściąganie z sieci muzyki klasycznej
i wycinanie z niej kawałków jest legalne? Czy muzyki klasycznej dotyczą
inne przepisy?

Sprawdź ile lat działa ochrona praw autorskich. --
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-06-13 18:14:38
Autor: AU
Skąd darmowe dzwonki ?
[...]

A prawa wykonawców?

AU

Data: 2009-06-13 17:21:09
Autor: Waldek Godel
Skąd darmowe dzwonki ?
Dnia Sat, 13 Jun 2009 18:14:38 +0200, AU napisał(a):

A prawa wykonawców?

a prawa wykonawców nie musza być naruszane przy darmowym udostępnianiu
utworów.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-06-13 18:53:17
Autor: Peet
Skąd darmowe dzwonki ?
AU wrote:

A w necie - jak szukać?

Nie uwierzę że ktoś potrafi napisać posta na grupie dyskusyjnej, a nie umie sobie poradzić z czymś tak banalnym.

Data: 2009-06-13 19:00:18
Autor: Valdi.Pavlack
Skąd darmowe dzwonki ?
"Peet" news:h10j1v$p0v$1news.vectranet.pl

> A w necie - jak szukać?

Nie uwierzę że ktoś potrafi napisać posta na grupie dyskusyjnej, a nie
umie sobie poradzić z czymś tak banalnym.

Polskie społeczeństwo głupieje... niestety.

Data: 2009-06-13 17:40:16
Autor: Valdi.Pavlack
Skąd darmowe dzwonki ?
"AU" news:h10h6j$rgl$1atlantis.news.neostrada.pl

Nie mam tego na dysku w postaci plików mp3. Mam tylko oryginalne CD.

1. Instalujesz EAC, za pomocą którego przenosisz pliki muzyczne z CD (wave)
na dysk (możesz użyć również innego programu)
2. Instalujesz Lame i robisz z wave'ów MP3 (może oczywiście użyć innego
programu)
3. Zrobione MP3 wrzucasz sobie na telefon :)

Pozdrawiam.

Data: 2009-06-13 18:16:10
Autor: Animka
Skąd darmowe dzwonki ?
AU pisze:
[...]

To skoipuj utwór z płyty na dysk i zmień mu rozszerzenie na mp3 i będzie mp3.

--
animka

Data: 2009-06-13 17:22:10
Autor: Waldek Godel
Skąd darmowe dzwonki ?
Dnia Sat, 13 Jun 2009 18:16:10 +0200, Animka napisał(a):

To skoipuj utwór z płyty na dysk i zmień mu rozszerzenie na mp3 i będzie mp3.

Dziecko, nie wtrącaj się proszę jak dorośli rozmawiają. Lekcje odrobiłaś?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-06-13 18:19:35
Autor: Czarek
Skąd darmowe dzwonki ?
W dniu 2009-06-13 18:16, Animka napisał:

To skoipuj utwór z płyty na dysk i zmień mu rozszerzenie na mp3 i będzie
mp3.

Uważasz, ze to załatwi sprawę zmiany formatu?
Może zgłosić Ciebie trzeba do jakiejś światowej nagrody z zakresu informatyki? ;-)

--
Cz.

Data: 2009-06-13 21:00:59
Autor: J.F.
Skšd darmowe dzwonki ?
On Sat, 13 Jun 2009 18:19:35 +0200,  Czarek wrote:
[...]

poczekaj poczekaj, bo moze w nastepnej wersji windows bedzie to
mozliwe :-)
Ewentualnie skopiuje sie od razu w mp3.

J.

Data: 2009-06-13 18:58:48
Autor: Valdi.Pavlack
Skąd darmowe dzwonki ?
"Animka" news:h109ub$k1k$1node1.news.atman.pl

To skoipuj utwór z płyty na dysk i zmień mu rozszerzenie na mp3 i będzie
mp3.

Zrób to u siebie i powiedz jakie otrzymałaś rezultaty :)

Data: 2009-06-13 23:58:03
Autor: Animka
Skąd darmowe dzwonki ?
Valdi.Pavlack pisze:
"Animka" news:h109ub$k1k$1node1.news.atman.pl

To skoipuj utwór z płyty na dysk i zmień mu rozszerzenie na mp3 i będzie
mp3.

Zrób to u siebie i powiedz jakie otrzymałaś rezultaty :)

Mam programik do konwertowania, ale tak szczerze to nie musiałam nic konwertować na mp3, bo mam mp3.

--
animka

Data: 2009-06-14 13:01:04
Autor: Wycior
Skąd darmowe dzwonki ?
To skoipuj utwór z płyty na dysk i zmień mu
rozszerzenie na mp3 i będzie mp3.

Jesteś przyjebana...
Przepraszam sz. grono, nie mogłem się powstrzymać...

--
Pozdrawiam, Wycior

Data: 2009-06-13 18:14:35
Autor: Animka
Skąd darmowe dzwonki ?
AU pisze:
Witam!

Skąd można ściągnąć darmowe dzwonki na Nokię E51?
Najlepiej gdyby były to tematy z muzyki klasycznej.

A te dzwonki w Twoim telefonie to nie utwory w mp3?
Hmmm

--
animka

Data: 2009-06-13 18:35:03
Autor: Piotr
Skąd darmowe dzwonki ?

http://www.zedge.net/ringtones/921/nokia-n73-ringtones/3-4-1-1/

Data: 2009-06-13 18:52:31
Autor: AU
Skąd darmowe dzwonki ?
Skąd można ściągnąć darmowe dzwonki na Nokię E51?
Najlepiej gdyby były to tematy z muzyki klasycznej.

http://www.zedge.net/ringtones/921/nokia-n73-ringtones/3-4-1-1/

Bardzo dziękuję.

Pozdrawiam
AU

Data: 2009-06-13 18:54:17
Autor: Piotr
Skąd darmowe dzwonki ?
Bardzo dziękuję.

Pozdrawiam
AU

Nie ma sprawy. Milej zabawy.

Data: 2009-06-14 17:26:25
Autor: ztomasz
Skąd darmowe dzwonki ?

Moze http://www.zedge.net Dzwoniki, tapety, tematy i wiele innych rzeczy. Muzyka klasyczna tez sie tam znajduje :), no i wszystko za free.

--

Tomasz

Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

Data: 2009-06-14 19:39:02
Autor: AU
Skąd darmowe dzwonki ?
Najlepiej gdyby były to tematy z muzyki klasycznej.

Moze http://www.zedge.net Dzwoniki, tapety, tematy i wiele innych rzeczy. Muzyka klasyczna tez sie tam znajduje :), no i wszystko za free.

Bardzo dziękuję i pozdrawiam
AU

Data: 2009-06-14 23:35:49
Autor: Animka
Skąd darmowe dzwonki ?
ztomasz pisze:
AU pisze:
[...]

Tu Microsoft udostępnił:
http://www.istartedsomething.com/20090606/try-these-windows-7-ringtones/

--
animka

Data: 2009-06-16 05:57:16
Autor: Marek Gorecki
Skąd darmowe dzwonki ?
a ja proponuje wejść na platformę orange world. Jest tam dużo muzyki
tapet etc. bezpośrednio na komórkę ściągasz. Zajrzyj i poszukaj, może
coś sobie wyszukasz z motywem klasycznym choć to mało popularne
klimaty jak mi się wydaje.

Data: 2009-06-17 01:28:27
Autor: Animka
Skąd darmowe dzwonki ?
Marek Gorecki pisze:
[...]

Straszne dziadostwo! Nie dość, że fatalne, płatne to w telefonie jeszcze trzeszczy.

--
animka

Data: 2009-06-17 07:20:05
Autor: Marek Gorecki
Skąd darmowe dzwonki ?
animka a może  masz coś z telefonem? Ja ściągam już jakiś czas i
jeszcze mi się nic nie działo. Czasami pojedynczy przypadek nie może
świadczyć o ogóle.

Data: 2009-06-17 20:35:50
Autor: Animka
Skąd darmowe dzwonki ?
Marek Gorecki pisze:
animka a może  masz coś z telefonem? Ja ściągam już jakiś czas i
jeszcze mi się nic nie działo. Czasami pojedynczy przypadek nie może
świadczyć o ogóle.

Ściągnęłam (zapłaciłam) z Halo Granie i tak chrypiał, że wstyd było toto trzymać w telefonie. Na dodatek ta usługa płatna po 2 zł. m-cznie. Szkoda na to nawet 2 zł, więc odwolałam ta usługę.
Natomiast jako dzwonek teraz ustawioną mam fajną piosenkę w mp3.

--
animka

Data: 2009-06-18 05:53:50
Autor: Marek Gorecki
Skąd darmowe dzwonki ?
widzisz 2pln to mniej niż 2.5pln w granie na czekanie w sieci Era,
czyli jednak się kalkuluje.