Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Skd frasyniuk mia na ciarwki?

Skd frasyniuk mia na ciarwki?

Data: 2014-12-13 22:32:07
Autor: Mark Woydak
Skd frasyniuk mia na ciarwki?



Skąd Frasyniuk miał na ciężarówki?

 Czasami w różnych momentach naszego kraju głos zabiera Władzio Frasyniuk.
Prosty robotnik,lansowany przez środowisko szechterowców w czasach „wojny
na górze”jako robotnicza przeciwwaga dla robotnika Wałęsy. Ponieważ  w
porównaniu z Bolesławem był niezbyt tęgi umysłem i charyzmą,to dla wsparcia
lansowano go w parze z drugim podobnym-Bujakiem. Lat minęło parę, Władzio
położył trupem ze 2 partie polityczne,ale zaczął funkcjonować coś na
zasadzie quasi autorytetu. To znaczy,że jak trzeba, poleci do mediów i
skrytykuje  takjak trzeba tych co skrytykować trzeba.

 Chociaż jest na politycznym aucie,to biznesowo ponoć nieźle sobie radzi za
sprawą posiadanej spółki transportowo-spedycyjnej.

 Ilekroć go słucham,widzę bądź czytam,zawsze zadaję sobie pytanie;za co ów
dzielny Władzio wychodząc z podziemia  założył sobie ową firmę
transportowo-spedycyjną. Bo skala działalności na kilkadziesiąt ciężarówek
przekraczała znacznie liczne powstające wówczas za oszczędności prywatne
firmy,które dowoziły towar na warzywniak. Władzio spedytował zaś
międzynarodowo!!

 Do roku 1986 siedział. Zapewne da się ustalić ile otrzymywał skazany w
latach 80-tych. Chyba to nie były krocie,gdyż większość przedsiębiorców
wywodziłaby się z grona długoletnich wyrokowców. Potem Władzio działał
nielegalnie w podziemiu do 1989r. Bodajże w 1990 r. został radnym
Wrocławia,a w 1991r.posłem.I już wtedy zajmował się transportem na dużą
skalę.

 Poseł zarabia dziś chyba ok 12000zł miesięcznie. Radny zapewne połowę tej
kwoty. Przyjmijmy,że Władzio kasował na dzisiejsze ok.200 tys. rocznie.
Porządna ciężarówka kosztuje zaś ok.300000 zł. Władzio miał ich
kilkadziesiąt. Za co kurna olek, za co je kupił.

Kredyty bankowe w owym czasie były praktycznie niedostępne,a jak były
dostępne,to oprocentowane na 100% rocznie(w 1990 stopę procentową ustalano
co miesiąc,za styczeń wynosiła 116%,w 1993 roczna około 50%) Taka wysokość
odsetek czyniła biznes prawie niemożliwym.

Co więcej,aby otrzymać kredyt,trzeba się było wykazać zabezpieczeniem w
postaci majątku.W bankach zaś urzędowali sami starzy towarzysze partyjni
rodem z PZPR,którzy potrafili udzielać różnych dziwnych kredytów,które
bankrutowały ich banki.Ale nie każdemu ich udzielano!!

Tak więc panie Frasyniuk,z ostrożności procesowej sformułuję parafrazę
pańskiego dzisiejszego pytanie tak;skoro jako działacz podziemia ruszył pan
z biznesem na kilkadziesiąt ciężarówek na początku lat 90-tych,to albo
pan........ś,albo pan jesteś.......

Data: 2014-12-14 07:45:09
Autor: MarkWoydak
Skąd frasyniuk miał na ciężarówki?
PiS-owska GNIDA PODSZYWACZ!

Path: news.albasani.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!mx02.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: Mark Woydak <mark.woydak@forest.de>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Towarzuszka Kopacz przekopana na metr w =?iso-8859-2?Q?g=B3=B1b?=
Date: Sat, 13 Dec 2014 22:30:44 -0600
Organization: Precz z PO i mafia tuska
Lines: 34
Message-ID: <69pep5rjg25j.4fq9v2xjxe9d$.dlg@40tude.net>
Reply-To: mark.woydak@forest.gmx.de
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Info: mx02.eternal-september.org; posting-host="5703aab575cb57cd9dcc8075b1719e43";
 logging-data="30223"; mail-complaints-to="abuse@eternal-september.org"; posting-account="U2FsdGVkX18zW8MvtY/fJ3pnkHl63K/y"
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
Cancel-Lock: sha1:V+s2D7CLlzkX1qPIwEO/JOaQtvs=
Xref: news.albasani.net pl.soc.polityka:992044
Użytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forest.de> napisał w wiadomości news:mbhm32koa5la$.1vq5ai8wj9ciw$.dlg40tude.net...



Skąd Frasyniuk miał na ciężarówki?

Czasami w różnych momentach naszego kraju głos zabiera Władzio Frasyniuk.
Prosty robotnik,lansowany przez środowisko szechterowców w czasach „wojny
na górze”jako robotnicza przeciwwaga dla robotnika Wałęsy. Ponieważ  w
porównaniu z Bolesławem był niezbyt tęgi umysłem i charyzmą,to dla wsparcia
lansowano go w parze z drugim podobnym-Bujakiem. Lat minęło parę, Władzio
położył trupem ze 2 partie polityczne,ale zaczął funkcjonować coś na
zasadzie quasi autorytetu. To znaczy,że jak trzeba, poleci do mediów i
skrytykuje  takjak trzeba tych co skrytykować trzeba.



Chociaż jest na politycznym aucie,to biznesowo ponoć nieźle sobie radzi za
sprawą posiadanej spółki transportowo-spedycyjnej.



Ilekroć go słucham,widzę bądź czytam,zawsze zadaję sobie pytanie;za co ów
dzielny Władzio wychodząc z podziemia  założył sobie ową firmę
transportowo-spedycyjną. Bo skala działalności na kilkadziesiąt ciężarówek
przekraczała znacznie liczne powstające wówczas za oszczędności prywatne
firmy,które dowoziły towar na warzywniak. Władzio spedytował zaś
międzynarodowo!!



Do roku 1986 siedział. Zapewne da się ustalić ile otrzymywał skazany w
latach 80-tych. Chyba to nie były krocie,gdyż większość przedsiębiorców
wywodziłaby się z grona długoletnich wyrokowców. Potem Władzio działał
nielegalnie w podziemiu do 1989r. Bodajże w 1990 r. został radnym
Wrocławia,a w 1991r.posłem.I już wtedy zajmował się transportem na dużą
skalę.



Poseł zarabia dziś chyba ok 12000zł miesięcznie. Radny zapewne połowę tej
kwoty. Przyjmijmy,że Władzio kasował na dzisiejsze ok.200 tys. rocznie.
Porządna ciężarówka kosztuje zaś ok.300000 zł. Władzio miał ich
kilkadziesiąt. Za co kurna olek, za co je kupił.

Kredyty bankowe w owym czasie były praktycznie niedostępne,a jak były
dostępne,to oprocentowane na 100% rocznie(w 1990 stopę procentową ustalano
co miesiąc,za styczeń wynosiła 116%,w 1993 roczna około 50%) Taka wysokość
odsetek czyniła biznes prawie niemożliwym.

Co więcej,aby otrzymać kredyt,trzeba się było wykazać zabezpieczeniem w
postaci majątku.W bankach zaś urzędowali sami starzy towarzysze partyjni
rodem z PZPR,którzy potrafili udzielać różnych dziwnych kredytów,które
bankrutowały ich banki.Ale nie każdemu ich udzielano!!

Tak więc panie Frasyniuk,z ostrożności procesowej sformułuję parafrazę
pańskiego dzisiejszego pytanie tak;skoro jako działacz podziemia ruszył pan
z biznesem na kilkadziesiąt ciężarówek na początku lat 90-tych,to albo
pan........ś,albo pan jesteś.......

Data: 2014-12-14 11:00:37
Autor: El Comandante
Skąd frasyniuk miał na ciężarówki?
"MarkWoydak" <marek.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:m6jcg7$m7c$3news.albasani.net...
PiS-owska GNIDA PODSZYWACZ!

A co masz do powiedzenia w temacie ciężarówek Frasyniuka?

Data: 2014-12-14 13:27:37
Autor: MarkWoydak
Skąd frasyniuk miał na ciężarówki?
Użytkownik "El Comandante" <el_comandante@gmail.com> napisał w wiadomości news:m6jn44$o9l$1speranza.aioe.org...
"MarkWoydak" <marek.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:m6jcg7$m7c$3news.albasani.net...
PiS-owska GNIDA PODSZYWACZ!

A co masz do powiedzenia w temacie ciężarówek Frasyniuka?

O to zapytaj tego GNIDĘ podszywającego się pod mój nick. Rozumiem, że pochwalasz tego typu UB-eckie metody?

MW

Data: 2014-12-14 14:57:24
Autor: El Comandante
Skąd frasyniuk miał na ciężarówki?
"MarkWoydak" <marek.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:m6k04d$o9s$2news.albasani.net...
Użytkownik "El Comandante" <el_comandante@gmail.com> napisał w wiadomości news:m6jn44$o9l$1speranza.aioe.org...
"MarkWoydak" <marek.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:m6jcg7$m7c$3news.albasani.net...
PiS-owska GNIDA PODSZYWACZ!

A co masz do powiedzenia w temacie ciężarówek Frasyniuka?

O to zapytaj tego GNIDĘ podszywającego się pod mój nick. Rozumiem, że pochwalasz tego typu UB-eckie metody?

MW

Tyś gorsza, antypolska i antyludzka gnida, jak de bul i drugi złodziej Tusek...

Data: 2014-12-15 06:05:26
Autor: MarkWoydak
Skąd frasyniuk miał na ciężarówki?
Użytkownik "El Comandante" <el_comandante@gmail.com> napisał w wiadomości news:m6k502$pp4$1speranza.aioe.org...
"MarkWoydak" <marek.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:m6k04d$o9s$2news.albasani.net...
O to zapytaj tego GNIDĘ podszywającego się pod mój nick. Rozumiem, że pochwalasz tego typu UB-eckie metody?

MW

Tyś gorsza, antypolska i antyludzka gnida, jak de bul i drugi złodziej Tusek...

Chyba gorszej od ciebie i tego podszywacza nie ma. Obaj siebie jesteście warci GnOJE!

MW

Data: 2014-12-15 10:22:21
Autor: El Comandante
Skąd frasyniuk miał na ciężarówki?
"MarkWoydak" <marek.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:m6lqmh$q95$5news.albasani.net...
Użytkownik "El Comandante" <el_comandante@gmail.com> napisał w wiadomości news:m6k502$pp4$1speranza.aioe.org...
"MarkWoydak" <marek.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:m6k04d$o9s$2news.albasani.net...
O to zapytaj tego GNIDĘ podszywającego się pod mój nick. Rozumiem, że pochwalasz tego typu UB-eckie metody?

MW

Tyś gorsza, antypolska i antyludzka gnida, jak de bul i drugi złodziej Tusek...

Chyba gorszej od ciebie i tego podszywacza nie ma. Obaj siebie jesteście warci GnOJE!

MW

Ty nie jesteś człowiekiem, i zdajesz sobie z tego doskonale sprawę...

Data: 2014-12-15 17:53:49
Autor: MarkWoydak
Skąd frasyniuk miał na ciężarówki?
Użytkownik "El Comandante" <el_comandante@gmail.com> napisał w wiadomości news:m6m98b$jt5$1speranza.aioe.org...
"MarkWoydak" <marek.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:m6lqmh$q95$5news.albasani.net...
Użytkownik "El Comandante" <el_comandante@gmail.com> napisał w wiadomości news:m6k502$pp4$1speranza.aioe.org...
"MarkWoydak" <marek.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:m6k04d$o9s$2news.albasani.net...
O to zapytaj tego GNIDĘ podszywającego się pod mój nick. Rozumiem, że pochwalasz tego typu UB-eckie metody?

MW

Tyś gorsza, antypolska i antyludzka gnida, jak de bul i drugi złodziej Tusek...

Chyba gorszej od ciebie i tego podszywacza nie ma. Obaj siebie jesteście warci GnOJE!

MW

Ty nie jesteś człowiekiem, i zdajesz sobie z tego doskonale sprawę...

Udowodnij to świniopasie!.

MW

Data: 2014-12-15 18:42:52
Autor: El Comandante
Skąd frasyniuk miał na ciężarówki?
"MarkWoydak" <marek.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:m6n4tp$rrc$5news.albasani.net...
Użytkownik "El Comandante" <el_comandante@gmail.com> napisał w wiadomości news:m6m98b$jt5$1speranza.aioe.org...
"MarkWoydak" <marek.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:m6lqmh$q95$5news.albasani.net...
Użytkownik "El Comandante" <el_comandante@gmail.com> napisał w wiadomości news:m6k502$pp4$1speranza.aioe.org...
"MarkWoydak" <marek.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:m6k04d$o9s$2news.albasani.net...
O to zapytaj tego GNIDĘ podszywającego się pod mój nick. Rozumiem, że pochwalasz tego typu UB-eckie metody?

MW

Tyś gorsza, antypolska i antyludzka gnida, jak de bul i drugi złodziej Tusek...

Chyba gorszej od ciebie i tego podszywacza nie ma. Obaj siebie jesteście warci GnOJE!

MW

Ty nie jesteś człowiekiem, i zdajesz sobie z tego doskonale sprawę...

Udowodnij to świniopasie!.

MW

To ty stale udowadniasz antyczłowieku, ja już nic nie muszę...

Data: 2014-12-14 11:05:58
Autor: El Comandante
Skąd frasyniuk miał na ciężarówki?
Tak więc panie Frasyniuk,z ostrożności procesowej sformułuję parafrazę
pańskiego dzisiejszego pytanie tak;skoro jako działacz podziemia ruszył pan
z biznesem na kilkadziesiąt ciężarówek na początku lat 90-tych,to albo
pan........ś,albo pan jesteś.......

Stan wojenny był po to, żeby Żydzi skasowali składki związkowe Solidarności i wszelkie środki płynące dla Solidarności z zachodu. PO zdelegalizowaniu Solidarności, koncesjonowana opozycja mogła te wszystkie środki zatrzymać wyłącznie dla siebie i nie rozliczono się z nich, bo i przed kim....

Data: 2014-12-14 12:59:14
Autor: szklanynocnik
Skd frasyniuk mia na ciarwki?
uytkownik El Comandante napisa:
PO zdelegalizowaniu Solidarnoci, koncesjonowana opozycja moga te wszystkie rodki zatrzyma wycznie dla siebie i nie rozliczono si z nich, bo i przed kim.....


Mozna bylo obsadzic solidarnosc swojakami:
http://lustracja.net/index.php/ciekawe-publikacje/176-opozycjonista-okazal-sie-majorem-bezpieki

"Marian Kotarski >>Tadeo<< to jedna z najbardziej kontrowersyjnych postaci warszawskiego podziemia. Do stolicy przyjecha ze Szczecina, prawdopodobnie w okresie >>karnawau<<. Po wprowadzeniu stanu wojennego zwiza si z Midzyzakadowym Robotniczym Komitetem >>Solidarnoci<<, wprowadzony tam przez Sawomira Miastowskiego. Kiedy jesieni 1982 r. w MRKS-ie nastpiy seryjne wpadki, on unikn aresztowania i na przeomie 1982 i 1983 r. pojawi si w innej grupie, kierowanej przez Andrzeja Niedka >>Alka<<. Uczestniczy w wielu spotkaniach grup kierowanych przez Teodora Klincewicza. W marcu 1983 r. zosta wydelegowany do utrzymywania staego kontaktu z grup >>Dratwy<<, stopniowo zmieniajc >>Grzegorza<<.



Moje ulubione:
MICHNIK: "My wemiemy wadz, a wy Polacy pjdziecie z torbami"

http://lustracja.net/index.php/ciekawe-publikacje/164-michnik-my-wezmiemy-wladze-a-wy-polacy-pojdziecie-z-torbami

Data: 2014-12-14 11:51:01
Autor: Budzik
Skd frasyniuk mia na ciarwki?
Uytkownik Mark Woydak mark.woydak@forest.de ...

Pose zarabia dzi chyba ok 12000z miesicznie. Radny zapewne poow tej
kwoty. Przyjmijmy,e Wadzio kasowa na dzisiejsze ok.200 tys. rocznie.
Porzdna ciarwka kosztuje za ok.300000 z. Wadzio mia ich
kilkadziesit. Za co kurna olek, za co je kupi.

Moe zamiast zadawa tego tupy pytanie - po prostu naley przeprowadzi dziennikarskie sledztwo?

Bo takie pisanie i zadawanie pyta z tez, takie Stankiewiczowanie to jesdnak chyba nie przystoi kulturalnemu cowiekowi.

Data: 2014-12-14 14:58:03
Autor: El Comandante
Skd frasyniuk mia na ciarwki?
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA4037DEEC55Cbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
Uytkownik Mark Woydak mark.woydak@forest.de ...

Pose zarabia dzi chyba ok 12000z miesicznie. Radny zapewne poow tej
kwoty. Przyjmijmy,e Wadzio kasowa na dzisiejsze ok.200 tys. rocznie.
Porzdna ciarwka kosztuje za ok.300000 z. Wadzio mia ich
kilkadziesit. Za co kurna olek, za co je kupi.

Moe zamiast zadawa tego tupy pytanie - po prostu naley przeprowadzi
dziennikarskie sledztwo?

Bo takie pisanie i zadawanie pyta z tez, takie Stankiewiczowanie to
jesdnak chyba nie przystoi kulturalnemu cowiekowi.

Chcesz da seryjnemu samobjcy zajcie?

Data: 2014-12-14 14:18:31
Autor: Budzik
Skd frasyniuk mia na ciarwki?
Uytkownik El Comandante el_comandante@gmail.com ...

Bo takie pisanie i zadawanie pyta z tez, takie Stankiewiczowanie to
jesdnak chyba nie przystoi kulturalnemu cowiekowi.

Chcesz da seryjnemu samobjcy zajcie?

Nie wiem o czym mwisz.

Data: 2014-12-14 15:43:44
Autor: u2
Skąd frasyniuk miał na ciężarówki ?
W dniu 2014-12-14 o 05:32, Mark Woydak pisze:
Poseł zarabia dziś chyba ok 12000zł miesięcznie. Radny zapewne połowę tej
kwoty. Przyjmijmy,że Władzio kasował na dzisiejsze ok.200 tys. rocznie.
Porządna ciężarówka kosztuje zaś ok.300000 zł. Władzio miał ich
kilkadziesiąt. Za co kurna olek, za co je kupił.


jak to za co, za szmal, ktory otrzymal dzieki wejsciu do sitwy:)))

--
General Skalski o zydach w UB :

"Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o zydach :

"Zydow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
wybranym. Czuja sie oni upowaznieni do interpretowania wszystkiego,
takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim
najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywają slow 'antysemita',
'antysemicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy
usiluja niszczyc innych, gdy brakuje argumentow merytorycznych. To oni
tworza mowe nienawisci".

Data: 2014-12-14 16:54:34
Autor: the_foe
Skąd frasyniuk miał na ciężarówki ?
W dniu 2014-12-14 o 05:32, Mark Woydak pisze:
Kredyty bankowe w owym czasie były praktycznie niedostępne,a jak były
dostępne,to oprocentowane na 100% rocznie(w 1990 stopę procentową ustalano
co miesiąc,za styczeń wynosiła 116%,w 1993 roczna około 50%) Taka wysokość
odsetek czyniła biznes prawie niemożliwym.

w tamtych czasach były interesy które przynosiły 100% zysku, ale dziennie. Jednym z tym był handel zagraniczny. To wtedy mozna było się stać milionerem (w markach zachodnioniemieckich) na handlu z Berlinem takim badziewiem jak gumy kulki. Tyle, ze trzeba było wiedzieć komu dać w łapę, zeby na granicy tego nie zatrzymali bo moglo stać to miesiącami jak celnik uzna ze nie wpusci. Kto powie ze na przełomie lat 80/90 dorobił się bez łamania prawa, to zartuje z ludzkiej inteligencji.

--
@foe_pl

Data: 2014-12-14 17:00:26
Autor: El Comandante
Skąd frasyniuk miał na ciężarówki?
"the_foe" <the_foe@wupe.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m6kd2u$e4k$1mx1.internetia.pl...
W dniu 2014-12-14 o 05:32, Mark Woydak pisze:
Kredyty bankowe w owym czasie były praktycznie niedostępne,a jak były
dostępne,to oprocentowane na 100% rocznie(w 1990 stopę procentową ustalano
co miesiąc,za styczeń wynosiła 116%,w 1993 roczna około 50%) Taka wysokość
odsetek czyniła biznes prawie niemożliwym.

w tamtych czasach były interesy które przynosiły 100% zysku, ale dziennie. Jednym z tym był handel zagraniczny. To wtedy mozna było się stać milionerem (w markach zachodnioniemieckich) na handlu z Berlinem takim badziewiem jak gumy kulki. Tyle, ze trzeba było wiedzieć komu dać w łapę, zeby na granicy tego nie zatrzymali bo moglo stać to miesiącami jak celnik uzna ze nie wpusci. Kto powie ze na przełomie lat 80/90 dorobił się bez łamania prawa, to zartuje z ludzkiej inteligencji.

W tamtym czasie handel to było turectwo na ulicach Polski, jeden wielki rozgardiasz i bajzel, ale żaden wielki zysk, po prostu w polskim wydaniu żydostwo...

Data: 2014-12-14 18:32:17
Autor: the_foe
Skąd frasyniuk miał na ciężarówki ?
W dniu 2014-12-14 o 17:00, El Comandante pisze:
"the_foe" <the_foe@wupe.pl> schrieb im Newsbeitrag
news:m6kd2u$e4k$1mx1.internetia.pl...
W dniu 2014-12-14 o 05:32, Mark Woydak pisze:
Kredyty bankowe w owym czasie były praktycznie niedostępne,a jak były
dostępne,to oprocentowane na 100% rocznie(w 1990 stopę procentową
ustalano
co miesiąc,za styczeń wynosiła 116%,w 1993 roczna około 50%) Taka
wysokość
odsetek czyniła biznes prawie niemożliwym.

w tamtych czasach były interesy które przynosiły 100% zysku, ale
dziennie. Jednym z tym był handel zagraniczny. To wtedy mozna było się
stać milionerem (w markach zachodnioniemieckich) na handlu z Berlinem
takim badziewiem jak gumy kulki. Tyle, ze trzeba było wiedzieć komu
dać w łapę, zeby na granicy tego nie zatrzymali bo moglo stać to
miesiącami jak celnik uzna ze nie wpusci. Kto powie ze na przełomie
lat 80/90 dorobił się bez łamania prawa, to zartuje z ludzkiej
inteligencji.

W tamtym czasie handel to było turectwo na ulicach Polski, jeden wielki
rozgardiasz i bajzel, ale żaden wielki zysk, po prostu w polskim wydaniu
żydostwo...
i Ty myslisz, ze te mrówki przywiozły taką ilośc towaru? Oj naiwny ty jestes Boukun.

--
@foe_pl

Data: 2014-12-14 09:34:47
Autor: donek999bronek
Skd frasyniuk mia na ciarwki?
Data: 2014-12-14 18:44:41
Autor: the_foe
Skąd frasyniuk miał na ciężarówki ?
W dniu 2014-12-14 o 18:34, donek999bronek@gmail.com pisze:

http://img1.demotywatoryfb.pl//uploads/201412/1418416962_wcweko_600.jpg


To Twoje? Lepiej nie, bo wygląda na typową goebbelsówkę. Jak można być tak tępym by do kosztów bycia w UE doliczyć wpółfinansowanie dotacji, koszty kredytu (a nazwanie ich obowiązkowymi to już debilizm)?
Wspomne tez o kwotach - wyssanych z brudnego palca.

--
@foe_pl

Data: 2014-12-14 20:58:22
Autor: El Comandante
Skąd frasyniuk miał na ciężarówki?
"the_foe" <the_foe@wupe.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m6kjhc$3lh$1mx1.internetia.pl...
W dniu 2014-12-14 o 18:34, donek999bronek@gmail.com pisze:

http://img1.demotywatoryfb.pl//uploads/201412/1418416962_wcweko_600.jpg


To Twoje? Lepiej nie, bo wygląda na typową goebbelsówkę. Jak można być tak tępym by do kosztów bycia w UE doliczyć wpółfinansowanie dotacji, koszty kredytu (a nazwanie ich obowiązkowymi to już debilizm)?
Wspomne tez o kwotach - wyssanych z brudnego palca.

To jeszcze jest zaniżone, policz sobie do tego koszty utrzymania Europejskiej administracji, tych wszystkich urzędników..., przecież ten twór kosztuje dodatkowo polskiego podatnika bajońskie pienądze, ten parlament, ci posłowie, komisarze, ten cały nowy ZSRR... No i bezsensowne i marnotrawne wykorzystanie dotacji unijnych, oraz wiele wymuszonych zwrotów za niewłaściwe wykorzystanie tychże...

Data: 2014-12-15 01:38:12
Autor: the_foe
Skąd frasyniuk miał na ciężarówki ?
W dniu 2014-12-14 o 20:58, El Comandante pisze:
"the_foe" <the_foe@wupe.pl> schrieb im Newsbeitrag
news:m6kjhc$3lh$1mx1.internetia.pl...
W dniu 2014-12-14 o 18:34, donek999bronek@gmail.com pisze:

http://img1.demotywatoryfb.pl//uploads/201412/1418416962_wcweko_600.jpg


To Twoje? Lepiej nie, bo wygląda na typową goebbelsówkę. Jak można być
tak tępym by do kosztów bycia w UE doliczyć wpółfinansowanie dotacji,
koszty kredytu (a nazwanie ich obowiązkowymi to już debilizm)?
Wspomne tez o kwotach - wyssanych z brudnego palca.

To jeszcze jest zaniżone, policz sobie do tego koszty utrzymania
Europejskiej administracji, tych wszystkich urzędników..., przecież ten
twór kosztuje dodatkowo polskiego podatnika bajońskie pienądze, ten
parlament, ci posłowie, komisarze, ten cały nowy ZSRR... No i
bezsensowne i marnotrawne wykorzystanie dotacji unijnych, oraz wiele
wymuszonych zwrotów za niewłaściwe wykorzystanie tychże...

przecież to wszytko jest w składce. W tym democie policzone jak u urbana. Ostatnia składkax10. Tyle, ze ta składka nie była zawsze taka sama. w SUmie zapłaciliśmy ok. 30 mld €.
Te koszty przedsiębiorstw to jakieś kuriozum dla debili. Przecież przed wejsciem jak ktoś chciał sprzedawać do EWG to musiał spełniać te same wymagania jak dzisiaj. Jak nie chce wysyłać poza Polskę to ma spokój. Moze jeszcze transport dodamy do kosztów akcesji? Bo wczesniej firma Czerex pana Czeska z Wrocławia wysyłała towar do Lęborka a teraz wysyła do Rzymu? I ma dalej, wszytko przez Unię?

--
@foe_pl

Data: 2014-12-14 20:54:06
Autor: El Comandante
Skąd frasyniuk miał na ciężarówki?
"the_foe" <the_foe@wupe.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m6kiq3$q4$1mx1.internetia.pl...
W dniu 2014-12-14 o 17:00, El Comandante pisze:
"the_foe" <the_foe@wupe.pl> schrieb im Newsbeitrag
news:m6kd2u$e4k$1mx1.internetia.pl...
W dniu 2014-12-14 o 05:32, Mark Woydak pisze:
Kredyty bankowe w owym czasie były praktycznie niedostępne,a jak były
dostępne,to oprocentowane na 100% rocznie(w 1990 stopę procentową
ustalano
co miesiąc,za styczeń wynosiła 116%,w 1993 roczna około 50%) Taka
wysokość
odsetek czyniła biznes prawie niemożliwym.

w tamtych czasach były interesy które przynosiły 100% zysku, ale
dziennie. Jednym z tym był handel zagraniczny. To wtedy mozna było się
stać milionerem (w markach zachodnioniemieckich) na handlu z Berlinem
takim badziewiem jak gumy kulki. Tyle, ze trzeba było wiedzieć komu
dać w łapę, zeby na granicy tego nie zatrzymali bo moglo stać to
miesiącami jak celnik uzna ze nie wpusci. Kto powie ze na przełomie
lat 80/90 dorobił się bez łamania prawa, to zartuje z ludzkiej
inteligencji.

W tamtym czasie handel to było turectwo na ulicach Polski, jeden wielki
rozgardiasz i bajzel, ale żaden wielki zysk, po prostu w polskim wydaniu
żydostwo...
i Ty myslisz, ze te mrówki przywiozły taką ilośc towaru? Oj naiwny ty jestes Boukun.

A jakże, moja siostra i mój brat sami do Turasów i na Litwę jeździli i wylegli na ulice jak reszta polskiego "żydostwa"...

Data: 2014-12-15 03:52:46
Autor: Kasper
Skąd frasyniuk miał na ciężarówki ?
W dniu 12/13/2014 10:32 PM, Mark Woydak pisze:



Skąd Frasyniuk miał na ciężarówki?

  Czasami w różnych momentach naszego kraju głos zabiera Władzio Frasyniuk.
Prosty robotnik,lansowany przez środowisko szechterowców w czasach „wojny
na górze”jako robotnicza przeciwwaga dla robotnika Wałęsy. Ponieważ  w
porównaniu z Bolesławem był niezbyt tęgi umysłem i charyzmą,to dla wsparcia
lansowano go w parze z drugim podobnym-Bujakiem. Lat minęło parę, Władzio
położył trupem ze 2 partie polityczne,ale zaczął funkcjonować coś na
zasadzie quasi autorytetu. To znaczy,że jak trzeba, poleci do mediów i
skrytykuje  takjak trzeba tych co skrytykować trzeba.



Chociaż jest na politycznym aucie,to biznesowo ponoć nieźle sobie radzi za
sprawą posiadanej spółki transportowo-spedycyjnej.



Ilekroć go słucham,widzę bądź czytam,zawsze zadaję sobie pytanie;za co ów
dzielny Władzio wychodząc z podziemia  założył sobie ową firmę
transportowo-spedycyjną. Bo skala działalności na kilkadziesiąt ciężarówek
przekraczała znacznie liczne powstające wówczas za oszczędności prywatne
firmy,które dowoziły towar na warzywniak. Władzio spedytował zaś
międzynarodowo!!

Frasyniuk robił przekręty w czasach kiedy "opozycjonista" był słupem, a oficer prowadzący właścicielem interesu, było łatwiej i nikt nie zadawał kłopotliwych pytań. Dzisiaj, przykrywką są członkowie partii władzy, a opozycja zagrożeniem. Zmiana władzy, oznacza problemy w prowadzeniu interesów i Frasyniuk doskonale wie, co to dla niego oznacza. Problem w tym, że nie wszystko da się dzisiaj przykryć TVN-em i GW:

- Przyznam szczerze, od początku lat 90., czyli czasów dzikiej i drapieżnej prywatyzacji, z taką sprawą się nie zetknąłem - tłumaczy "Wyborczej" Robert Szczepanek, radca prawny, który wpadł na trop afery. Z wysoko postawionymi działaczami z PO i PSL w tle


Mecenas Szczepanek trafił na aferę przez przypadek, śledząc w sądzie akta sprawy jednego ze swoich klientów.

W skrócie. PKS Wschód, kontrolowany przez marszałka województwa lubelskiego, sprzedał deweloperowi za półdarmo swoją spółkę przewozową z Tomaszowa. Nabywca miał postawić ją na nogi. Jednak pięć miesięcy później deweloper ogłosił upadłość przewoźnika i przejął wartą miliony złotych jego parcelę. Dziś kończy tam budowę galerii handlowej.

PKS

Zacznijmy od historii. Przed laty skarb państwa przekazał samorządom lokalne Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej (PKS-y), na Lubelszczyźnie przejął je marszałek województwa.

Jako że skostniała firma, z silną pozycją związków zawodowych, nie potrafiła stawić czoła konkurencji, lokalne PKS-y wciąż przynosiły straty. Przed siedmioma laty marszałek połączył je w jedną wielką firmę - PKS Wschód, która m.in. dzięki tańszym, wspólnym zakupom paliwa i części zamiennych miała stanąć na nogi. Jednak efekt był taki, że firma wciąż przynosiła straty, jak wyliczył NIK w ostatnich czterech latach - 43 mln zł.

Choć do lubelskich PKS-ów trzeba było dokładać, były one łakomym kąskiem. Nie chodzi o coraz starszy tabor, tylko zlokalizowane w centrach miast i miasteczek dworce, place manewrowe przy ruchliwych ulicach, które przed laty skarb państwa przekazał im w wieczyste użytkowanie.

W przypadku spółki PKS Tomaszów Lubelski była to choćby działka o powierzchni 1,25 hektara położona przy głównej drodze wiodącej w stronę granicy z Ukrainą. Przewoźnik miał tam swoją zajezdnię autobusów: lokalni przedsiębiorcy szacują jej wartość na co najmniej 5-6 mln zł.

Wodrol

A teraz o firmie, która na początku zeszłego roku zaczęła zabiegać o kupno tomaszowskiego PKS-u. Chodzi o Wodrol, spółkę z Lublina.

Na rynku znana jest od ponad ćwierćwiecza. Od początku lat 90. firma specjalizowała się w budowie gminnych wodociągów, przede wszystkim na terenie powiatu lubelskiego. Na swojej stronie internetowej Wodrol szczyci się ponad 700 kilometrami sieci wodociągowej i kanalizacyjnej. Zresztą do dziś firma zajmuje się jej obsługą. Do grupy kapitałowej Wodrolu należy też Miejskie Przedsiębiorstwo Zieleni w Lublinie.

Jednak grupa Wodrol w ostatnich latach kojarzy się przede wszystkim z rynkiem developerskim, wznosząc w Lublinie coraz więcej nieruchomości, jak choćby gmach Corner Hoouse na rogu Kołłątaja i Krakowskiego Przedmieścia, elegancki hotel Wieniawski przy Sądowej i centrum handlowo-medyczne przy ul. Jana Pawła II. Wodrol stawia także supermarkety, wybudował m.in. Lidla przy Koncertowej na Czechowie. Do firmy należy także modny nocny klub Czekolada w centrum Lublina.

Co ciekawe, przed rokiem rodzina Kalinowskich rozszerzyła swoją działalność. Tomasz Kalinowski stał się udziałowcem wydawcy "Dziennika Wschodniego".

Prezesem Wodrolu jest od lat Leszek Kalinowski, emerytowany wojskowy, a prawą ręką jego syn Tomasz. Formalnie pełni on funkcję doradcy zarządu.

Zajezdnia

Wróćmy do Tomaszowa Lubelskiego. Akt notarialny sprzedaży 100 proc. udziałów PKS-u Tomaszów Lubelski zawarto 5 marca 2013 r. Wodrol zobowiązał się do kontynuowania tzw. działalności przewozowej firmy. Miał ją dofinansować i zrestrukturyzować.

Procedurą sprzedaży PKS-u zajęli się inspektorzy Najwyższej Izby Kontroli, którzy uznali, że nie gwarantowała ona zachowania zasad transparentności i bezstronności. Chodzi o postać Witolda Życzyńskiego, pracownika spółki Lubelskie Dworce (powstała ona na bazie PKS Wschód). Życzyński w przeszłości pełnił funkcję prezesa w dwóch firmach, gdzie udziałowcami były osoby powiązane kapitałowo z Wodrolem.

PKS Wschód otrzymał za sprzedane udziały spółki córki 542 tys. zł. Niewiele? Teoretycznie to więcej niż wycena akcji spółki, bo PKS Tomaszów był zadłużony na 1,5 mln zł (zaległe pobory pracowników, podatki, ZUS). Jednak z drugiej strony NIK wytknął władzom województwa, że wcześniej zainwestowano w tę spółkę ponad 1,1 mln zł, budując nowoczesną stację kontroli pojazdów, także ciężarówek i autobusów, na której można było zarabiać.

Teraz najważniejsze. 5 marca, czyli w dniu kupna udziałów PKS-u Tomaszów Lubelski, jak wynika z aktu notarialnego, Wodrol pożyczył swojej nowej spółce okrągły milion złotych na tzw. bieżącą działalność firmy. Jej zabezpieczeniem została parcela o powierzchni 1,25 ha, gdzie przewoźnik miał swoją zajezdnię autobusów. Co ciekawe, PKS wyraził na to zgodę bez dokonania wyceny nieruchomości.

Zgodnie z umową z dnia 5 marca PKS miał pięć lat na zwrot pożyczki. Tymczasem, po niespełna czterech tygodniach, 28 marca prezes Wodrolu Leszek Kalinowski zawarł z PKS-em aneks do umowy. Szef przewozowej spółki zobowiązał się w niej do spłaty milionowej pożyczki w ciągu... dwóch miesięcy, do 30 maja. Mało tego, prezes PKS-u Tomaszów Lubelski zobowiązał się do wypłacenia z puli pożyczki kwoty prawie pół miliona złotych PKS-owi Wschód tytułem tzw. starych długów.

Upadek

Tego zadłużona po uszy spółka przewozowa wytrzymać nie mogła. PKS Tomaszów pożyczki nie oddał, a Wodrol przejął jego 1,25-hektarową parcele.

W sierpniu 2013 r., czyli zaledwie pięć miesięcy po kupnie udziałów PKS-u, nowy właściciel złożył w sądzie wniosek o upadłość układową przewoźnika. Ostatniego dnia listopada tego roku PKS Tomaszów Lubelski przestał istnieć. Pracę straciło - 35 osób, kierowców, mechaników, dyżurnych ruchu, sprzedawców biletów. Dla Tomaszowa Lubelskiego, który z powodu wojny na Wschodzie odwiedza coraz mniej Ukraińców, to dramat.

Zbigniew Czerniak pracował w PKS-ie od 1973 r.


Krystyna Bartycka pracowała w PKS od 1979 r., odeszła z firmy w maju 2013 r., jeszcze przed ogłoszeniem upadłości: - Kiedy Wodrol kupował udziały w naszej firmie, byliśmy przekonani, że nowy właściciel zainwestuje w nią, wypłaci ludziom zaległe pensje. W ludzi wstąpił olbrzymi entuzjazm. Jednak nikt nie spodziewał się, że Wodrol nasz PKS zniszczy. Przecież przez lata dokładaliśmy się do firmy. Braliśmy urlopy bezpłatne, dokładaliśmy się do kupna taboru, sami kładliśmy kostkę brukową, żeby było taniej.

Zbigniew Czerniak pracował w PKS-ie od 1973 roku. Ostatnio w Tomaszowie Lubelskim był kierowcą. - Wodrol to firma drapieżna. Myślę, że nigdy nie zależało im na ratowaniu firmy, tylko chodziło o ziemię, na której chcieli wybudować sklepy. PKS Tomaszów winny jest mi około 20 tysięcy złotych. Największy żal ludzie mają do władz województwa. Gdzie był marszałek, jak nas sprzedawali? Przecież to jego majątek. Zaufaliśmy mu, że pod jego opieką będziemy bezpieczni.

Galeria

Dziś w miejscu zajezdni PKS-u powstaje galeria handlowa z pierwszym w miasteczku supermarketem Lidl. Park Handlowy Tomasovia stawia tam Wodrol.

Inwestycja przebiega zgodnie z harmonogramem: w pierwszym kwartale przyszłego roku galeria ma zostać uroczyście otwarta.

Za PKS-y w zarządzie województwa przez ostatnie cztery lata odpowiadał Jacek Sobczak z Platformy Obywatelskiej. O Tomaszowie nie chce rozmawiać. Jak mówi, za wszystkie decyzje odpowiadają władze z Lubelskich Dworców, czyli spółki powstałej w wyniku reorganizacji PKS Wschód. - Na żadnej decyzji, na żadnej umowie, czynności prawnej nie ma mojego podpisu. O wielu rzeczach nie musiałem wiedzieć albo byłem informowany po fakcie. Tak działa ład korporacyjny.


Prezesem PKS Wschód i Lubelskich Dworców w latach 2007-2013 była Teresa Królikowska, działaczka PSL-u. W kwietniu 2013 r. miesiąc po sprzedaży PKS Tomaszów Wodrolowi odeszła z firmy, zostając dyrektorem lubelskiego oddziału KRUS. W rozmowie z "Wyborczą" zarzeka się, że sprawą Tomaszowa się nie zajmowała. - No może na początku, ale później złamałam nogę i na cztery miesiące zostałam wyłączona z pracy. Wszystkim zajmował się mój zastępca i obecny prezes Lubelskich Dworców Andrzej Celejewski. To on przeprowadzał sprzedaż udziałów, a następnie dworca. Proszę mnie nie pytać o tak stare sprawy.

Leszek Kalinowski, prezes Wodrolu (na zdj. poniżej) twierdzi, że jego spółka długo negocjowała kupno PKS Tomaszów Lubelski sp. z.o.o. - Naszym błędem było to, że przed transakcją nie dokonaliśmy audytu. Zaraz po kupnie PKS-u ZUS zablokował konta firmy. Sanepid chciał zamknąć dworzec. Wierzyciele zaczęli domagać się spłaty zobowiązań, co nie pozostało bez znaczenia dla póżniejszego postępowania układowego . Z miejsca musieliśmy spłacać długi. Gdybym o tym wiedział wcześniej, to za PKS nie dałbym nawet złotówki. Wiktor Życzyński?: - Znam od 25 lat, ale zapewniam, że w sprzedaży PKS Tomaszów nie brał udziału.

Pożyczka? - Miała uratować firmę. Zabezpieczeniem była działka bazy PKS. Na podobnych warunkach pieniądze pożyczyłby bank. Galeria? - W chwili kupna PKS-u nie planowaliśmy budowy galerii handlowej.

Prokurator

Pod koniec października kancelaria prawna mecenasa Roberta Szczepanka złożyła doniesienie do prokuratury na władze spółki PKS Tomaszów Lubelski. Niezależnie od niej wpłynęło tam zawiadomienie o przestępstwie z kancelarii prawnej z Zamościa. Chodzi o spłacanie wybranych wierzycieli upadłej spółki przewozowej.

Śledztwo w tej sprawie prowadzi prokuratura okręgowa w Zamościu przy udziale policjantów z wydziału do walki z przestępczością gospodarczą lubelskiej komendy wojewódzkiej. - Zmierza ono w kierunku celowego wyrządzenia szkody majątkowej w wielkich rozmiarach spółce PKS Tomaszów Lubelski przez jej władze. Drugi wątek śledztwa dotyczy spłaty przez tę spółkę roszczeń tylko niektórych wierzycieli - informuje "Wyborczą" Mirosław Buczek, zastępca szefa Prokuratury Okręgowej w Zamościu.

Jest jeszcze sprawa milionowej pożyczki dla PKS-u Tomaszów. Jak dotąd śledczy w rocznych sprawozdaniach obydwu firm nie znaleźli śladu tych pieniędzy. - Od wspomnianej kwoty według naszej wiedzy nie odprowadzono podatku. Powiem wprost, mamy wątpliwości, czy pieniądze w tej kwocie rzeczywiście zostały pożyczone spółce PKS na ratowanie firmy - podkreśla Mirosław Buczek (na zdj. powyżej), zastrzegając, że sprawa ma charakter rozwojowy.


Cały tekst: http://lublin.gazeta.pl/lublin/1,48724,17112580,Deweloper_bierze_PKS___Jak_dzika_prywatyzacja_z_lat.html#ixzz3LxSyjSEp

Data: 2014-12-15 08:52:59
Autor: szklanynocnik
Skd frasyniuk mia na ciarwki?
uytkownik Kasper napisa:

- Przyznam szczerze, od pocztku lat 90., czyli czasw dzikiej i drapienej prywatyzacji, z tak spraw si nie zetknem - tumaczy "Wyborczej" Robert Szczepanek, radca prawny, ktry wpad na trop afery. Z wysoko postawionymi dziaaczami z PO i PSL w tle


Niech sie cieszy, ze mu wypadku nie zrobili.

Data: 2014-12-15 14:38:46
Autor: El Comandante
Skąd frasyniuk miał na ciężarówki?
"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
Frasyniuk robił przekręty w czasach kiedy "opozycjonista" był słupem, a oficer prowadzący właścicielem interesu, było łatwiej i nikt nie zadawał kłopotliwych pytań. Dzisiaj, przykrywką są członkowie partii władzy, a opozycja zagrożeniem. Zmiana władzy, oznacza problemy w prowadzeniu interesów i Frasyniuk doskonale wie, co to dla niego oznacza.

Phi, hi, hi, opozycja..., jaka kurwa opozycja, do kolejnego szabrowania?
Teraz kurwa MY, bandziory z PiS...

Data: 2014-12-15 06:21:33
Autor: stevep
Skąd frasyniuk miał na ciężarówki?
W dniu .12.2014 o 05:32 Mark Woydak <mark.woydak@forest.de> pisze:




Skąd Kaczyńsi miał na ochronę?

Do budy parszywy kundlu.

--
stevep
-- -- -
Używam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Skd frasyniuk mia na ciarwki?

Nowy film z video.banzaj.pl wicej »
Redmi 9A - recenzja budetowego smartfona