Skad handlarze kupuja samochody

Data: 2019-03-15 07:35:31
Autor: irko
Skad handlarze kupuja samochody
Witam
Jest tu jakis handlarz samochodow? Skad one kupuja samochody? Szukaja na portalach typu mobile okazji czy gdzie ?

Data: 2019-03-15 06:20:21
Autor: sczygiel
W dniu piątek, 15 marca 2019 01:35:35 UTC-5 użytkownik irko napisał:
Witam
Jest tu jakis handlarz samochodow? Skad one kupuja samochody? Szukaja na portalach typu mobile okazji czy gdzie ?

Jeden kupil odemnie.
Nikt nie chcial za normalna cene to handlarz wzial.
Skreci licznik z tych 300kkm na 150 i jakis debil kupi za 2x wyzsza cene.

Auto dlugo nie wisialo. Jakis dzien...

Data: 2019-03-15 14:23:37
Autor: Lewis
W dniu 2019-03-15 o 14:20, sczygiel@gmail.com pisze:
[...]

Już nie skręci bo od kilku lat masz przebieg w cepiku

Lewis

Data: 2019-03-15 06:58:32
Autor: przemek.jedrzejczak
Skad handlarze kupuja samochody
Cepik to tylko auta zarejestrowane w pl czyli handlarze dalej kręcą złom z Niemiec różnica w cenach czyli marża rośnie ;-) czy suweren naprawdę tego chciał ?

Data: 2019-03-15 15:15:39
Autor: Lewis
W dniu 2019-03-15 o 14:58, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
Cepik to tylko auta zarejestrowane w pl czyli handlarze dalej kręcą złom z Niemiec różnica w cenach czyli marża rośnie ;-) czy suweren naprawdę tego chciał ?

Ale kolega wspominał o sprzedaży swojego samochodu którym jakiś czas jeździł, domyślam się że zarejestrowanego w PL :)

Lewis

Data: 2019-03-15 08:10:51
Autor: przemek.jedrzejczak
Skad handlarze kupuja samochody
znajomy sprzedaje mondeo kombi (140 KM Titanium, 2009) przebieg ponad 300tkm na otomoto od 14k PLN w DE od 4k EUR więc jak klient widzi jego 21k PLN to się tylko puka w głowę. Ten przepis umocni tylko pozycję sprowadzaczy i zwiększy ich zyski. Nie wyszło. Jak zwykle ;-)

Data: 2019-03-15 17:59:45
Autor: JDX
On 2019-03-15 16:10, przemek.jedrzejczak@gmail.com wrote:
znajomy sprzedaje mondeo kombi (140 KM Titanium, 2009) przebieg ponad
300tkm na otomoto od 14k PLN w DE od 4k EUR więc jak klient widzi jego
21k PLN to się tylko puka w głowę. Ten przepis umocni tylko pozycję
sprowadzaczy i zwiększy ich zyski. Nie wyszło. Jak zwykle ;-)I słusznie, że się puka, bo IMO takie auto powinno kosztować bliżej 2,1
tyś, a nie 21 tys. I kręcący handlarze nie mają nic do tego. W każdym
razie ja bym za nie więcej niż 10 tyś nie dał. Zakładając, że byłbym
desperatem bądź hobbystą poszukującym auta z 300 kkm przebiegu. :-) Jak
dobrze poszukać, to za 21kzł można trafić coś z o połowę mniejszym
przebiegiem, tak na początek:
https://gocar.be/en/autovlan/second-hand-car-used/Ford/Mondeo?km_from=101&country=be&sort=upsellOnTop%3ADESC%7C%7Cdays_in_stock%3ADESC&ctype=1&manufacturer=19&model=413&searchstring=&zip=&radius=500&gas=&km_from=101&km_to=&reg_date_from=2009&reg_date_to=2009&price_from=&price_to=

Data: 2019-03-15 11:02:57
Autor: przemek.jedrzejczak
Skad handlarze kupuja samochody
Samobój :-) ja widzę 2.2 za 5 k Euro plus akcyza co będzie więcej niż 21k PLN i kolejny 2.0 za 5.5 k co też bije 21k. Nie wiem co to miało być ale nie wyszło ... Ale teraz widać że w narodzie wiara nie wygasła i kupujący wierzą w diesle z przebiegiem 150 tys w 10-cio letniej furze ;-) tyle to drodzy parafianie leasingowe fury kręcą w 3 lata potem turecki pcha do Bolandy a Janusze po paru latach narzekają że TDI skończył się na 1.9 ;-)

Data: 2019-03-15 19:46:36
Autor: JDX
On 2019-03-15 19:02, przemek.jedrzejczak@gmail.com wrote:
[...]
Nigdzie nie pisałem, że to będzie poniżej 21 tys, ale chodziło mi o
kwoty zbliżone. Poza tym w którymś z tych ogłoszeń to zdaje się  nawet
rok gwarancji dają. No i nie wiem skąd założenie, że to są polisingowce.
W każdym razie IMO 21k za auto z 300 kkm to cena z kosmosu. BTW. Moje
autko ma 18 lat i 167 kkm przebiegu. Ale fakt, to jest benzyna, może
dizle są bardziej ujeżdżane.

Data: 2019-03-15 19:59:56
Autor: Budzik
Skad handlarze kupuja samochody
Użytkownik  przemek.jedrzejczak@gmail.com ...

[...]

Tez nie przesadzajmy ze kazde auto kreci 50kkm rocznie.
Raczej trzeba załozyc około 30-40kkm
U nas sprzedaja 5,5 latki z przebiegami własnie w zakresie 180kkm ale i 130kkm sie trafia.
Ja przedstawicielskim kiedys tez nie przekraczałem 40kkm.
Bo wiesz, to sa najczesciwej auta do jezdzenia na wizyty i te wizyty tez zajmuja czas pracy :)))

--
Pozdrawia... Budzik
Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

Data: 2019-03-15 13:26:40
Autor: przemek.jedrzejczak
Skad handlarze kupuja samochody
Tu masz auta z Belgii a na otomoto z Niemiec czyli 2009 to właśnie 300 tkm ale czasami trafiają się perełki z połową tego przebiegu i wtedy miły turecki sprzedaje je Januszowi ;-)

Data: 2019-03-15 18:23:24
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Skad handlarze kupuja samochody
W dniu 2019-03-15 o 17:59, JDX pisze:
tyś, a nie 21 tys.
I może jeszcze mówisz "wyłAnczac"?
Tys. bo tysiące, a nie tyśiące.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2019-03-15 18:59:03
Autor: Cavallino
W dniu 15-03-2019 o 17:59, JDX pisze:
On 2019-03-15 16:10, przemek.jedrzejczak@gmail.com wrote:
[...]

Niby dlaczego?
Wszystkie które oglądasz mają już pod 300 tys, tylko że skręcone.

Data: 2019-03-15 07:04:00
Autor: sczygiel
W dniu piątek, 15 marca 2019 08:23:39 UTC-5 użytkownik Lewis napisał:
> Nikt nie chcial za normalna cene to handlarz wzial.
> Skreci licznik z tych 300kkm na 150 i jakis debil kupi za 2x wyzsza cene.
> Już nie skręci bo od kilku lat masz przebieg w cepiku

Skreci i powie ze licznik wymienial.
Zreszta tam tego nikt nie pilnuje.
Kumpel mial przeglad i sie diagnoscie palec omsknal i dodal mu 20kkm do przebiegu.
Na kolejnym przegladzie przebieg byl nizszy od poprzednio zanotowanego o 5kkm.

Nie stalo sie nic. Kazdy mial to w nosie.

Czy dzis przy zakupie ktos to sprawdza? Moze i tak ale dopiero przy wizycie na miejscu. bo wtedy widac vin i ubezpieczenie.

Data: 2019-03-16 07:44:52
Autor: Zenek Kapelinder
Skad handlarze kupuja samochody
Przy okazji jak o cepik zahaczyles. Z Centralnej Ewidencji Pojazdów zostały też udostępnione szczegółowe dane wg stanu na dzień 8 czerwca 2017 r. Oto ilości pojazdów zarejestrowanych w Polsce:

1. posiadających status zarejestrowanych - ogółem 28 678 674

                - osobowych         22 005 578

                - ciężarowych        3 203 256

                - autobusów           113 823

                - motocykli            1 388 809

                - motorowerów      1 304 014

2. podlegających obowiązkowemu ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej (OC) posiadaczy pojazdów mechanicznych - 28 678 674,

3. posiadających aktualną polisę OC - 18 606 312,

4. bez aktualnej polisy OC - 10 072 362,

4. posiadających ważne badanie techniczne - 16 621 078,

5. bez badań technicznych - 12 057 596..
Calosc tutaj
https://www.prawodrogowe.pl/informacje/statystyka/liczba-pojazdow-zarejestrowanych-w-polsce-wg-danych-cepik-stan-n.
Pzyznawac sie kto nie ma przegladu i ubezpieczenia.

Data: 2019-03-16 16:57:44
Autor: J.F.
Skad handlarze kupuja samochody
Dnia Sat, 16 Mar 2019 07:44:52 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
napisał(a):
[...]

A moze po prostu kto nie ma pojazdu, a ma papiery ? :-)

I tak bym strzelal, ze moze z 10% nie ma OC na samochod, ktorym
jezdzi.

A reszta ? Stoja gdzies po osiedlach, garazach, czy juz dawno rozebrane ?

no ale chce miec panstwo burdel w papierach, to ma :-)

J.

Data: 2019-03-16 23:10:09
Autor: Tomasz Pyra
W dniu 2019-03-16 o 16:57, J.F. pisze:

A moze po prostu kto nie ma pojazdu, a ma papiery ? :-)

Dokładnie - z tego co gdzieś podano w tych rejestrach nadal najpopularniejszym samochodem w Polsce jest 126p, a w czołówce jeszcze motocykl WSK i Syrena.
Po prostu w latach 80/90 nie wyrejestrowywało się pojazdów i wszystko co wtedy przewinęło się przez rejestry - nadal w nich jest.

I tak bym strzelal, ze moze z 10% nie ma OC na samochod, ktorym
jezdzi.

Też wątpię - w tej chwili chyba jedyna szansa żeby nie mieć OC, to musi nastąpić zmiana właściciela z wpisem tego w CEPiK i nowy właściciel musi nie kupić OC.
A długo to nie trwa, bo UFG widzi to w systemie i szybko zaczyna procedurę.

Bo w tej chwili nawet niepłacenie za OC skutkuje tym że ono się przedłuża, tylko się ma dług względem ubezpieczyciela (nie wiem tylko czy jest jakiś limit czasu czy w nieskończoność).

A reszta ?
Stoja gdzies po osiedlach, garazach, czy juz dawno rozebrane ?

Raczej dawno zezłomowane, rozebrane na części.

no ale chce miec panstwo burdel w papierach, to ma :-)

ano właśnie

--
Kalkulator mocy, momentu obrotowego i przełożeń skrzyń biegów
Engine power, torque and gear ratios calculator online: http://powertorque.cba.pl

Data: 2019-03-16 22:29:07
Autor: tom
Skad handlarze kupuja samochody
Dnia 16.03.2019 Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> napisał/a:
[...]
Bo w tej chwili nawet niepłacenie za OC skutkuje tym że ono się przedłuża, tylko się ma dług względem ubezpieczyciela (nie wiem tylko czy jest jakiś limit czasu czy w nieskończoność).

Kiedyś przedłuzało się tylko raz, czyli na rok, ale przepisy mogły się zmienić. Nie śledzę.

--
Tomek

Data: 2019-03-18 00:28:16
Autor: Kris
W dniu sobota, 16 marca 2019 15:44:54 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

Uprzejmie objaśniam jak to działa
Masz tzw szrota i chcesz go wyrejestrować
"Zezłomować" możesz w wyznaczonych stacjach demontażu
Jednak tam nie dostaniesz za wraka ani złotówki najczęściej a jeszcze trzeba dopłacić 5zł za każdy brakujący kg w stosunku do wagi wpisanej w DR
Jak wpiszesz w net "złomowanie pojazdu" to wyskoczą tysiące stron typu "kupie każde auto, stan techniczny nieważny"
I kupią płacąc Tobie kilka stówek.
Żebyś nie musiał opłacać OC i auto nie "wisiało" na Ciebie to interesuje Ciebie umowa sprzedaży
I ci od "kupie każde auto..." taką umowę wystawią- maja odpowiedniego człowieka co na siebie te auta kupuje.
Znam takiego co ma na siebie kupione ponad setkę takich aut. Ty masz kilka stówek za klamota, pozbywasz się klamota, zgłaszasz do ubezpieczyciela sprzedaż auta(i odzyskujesz nadpłacone składki- bo ci od złomowania wypowiedzenie OC też podpiszą), zgłaszasz do wydziału komunikacji sprzedaż(można to zrobić elektronicznie bez wychodzenia z domu) i auto znika z Twojego życia.

Data: 2019-03-18 15:21:20
Autor: JDX
On 2019-03-18 08:28, Kris wrote:
[...]
[...]
A w jakim celu kupują? Dla papierów?

Data: 2019-03-18 07:34:19
Autor: sczygiel
W dniu poniedziałek, 18 marca 2019 09:21:22 UTC-5 użytkownik JDX napisał:
On 2019-03-18 08:28, Kris wrote:
[...]
> [...]
> Jak wpiszesz w net "złomowanie pojazdu" to wyskoczą tysiące stron typu "kupie każde auto, stan techniczny nieważny"

Za kilka stowek to mozna auto popchnac na zlom. Mi lata temu za malucha dali chyba 650pln.
Dzis pewnie mniej nie daja a auta ciezsze wiec taniej niz te 500-800pln na zlomie nie jest.

A w praktyce jak sie takie auto rozbierze to sporo czesci mozna sprzedac za konkretne pieniadze.
chocby felgi po 50pln, szyby po tyle samo, kompletne drzwi to juz pare stowek za sztuke i tak dalej. Nawet styrane auto jest warte ze 2-3kpln w czesciach.
A reszta na zlom. Tez za pare groszy.

No i w pewnych przypadkach blaszka z VIN-em tez swoje kosztuje...

Data: 2019-03-18 07:44:20
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 18 marca 2019 15:34:21 UTC+1 użytkownik sczy....@gmail.com napisał:

Za kilka stowek to mozna auto popchnac na zlom. Mi lata temu za malucha dali chyba 650pln.

To sprawdź na
https://obywatel.gov.pl/kierowcy-i-pojazdy/moj-pojazd
czy ten maluch ciągle na Tobie nie wisi;)
Ja takiego jednego dużego fiata
No chyba że jakaś umowe wtedy załatwiłeś

Dzis pewnie mniej nie daja a auta ciezsze wiec taniej niz te 500-800pln na zlomie nie jest.

Bez umowy. Ale każde złomowisko ma jelenia na którego umowy robią

[...]

Za katalizator można ładna kasę wyrwać

No i w pewnych przypadkach blaszka z VIN-em tez swoje kosztuje...

A to też.

Data: 2019-03-18 07:52:17
Autor: sczygiel
W dniu poniedziałek, 18 marca 2019 09:44:22 UTC-5 użytkownik Kris napisał:
> [...]

To sprawdź na
https://obywatel.gov.pl/kierowcy-i-pojazdy/moj-pojazd
czy ten maluch ciągle na Tobie nie wisi;)

Nie sadze.

Ja takiego jednego dużego fiata
No chyba że jakaś umowe wtedy załatwiłeś

Calosc byla robiona przez oficjalny zlom i w urzedzie wyrejestrowalem.

> Dzis pewnie mniej nie daja a auta ciezsze wiec taniej niz te 500-800pln na zlomie nie jest.

Bez umowy. Ale każde złomowisko ma jelenia na którego umowy robią

A z tym to roznie. Jak kto robi tak ma.

Data: 2019-03-18 08:00:32
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 18 marca 2019 15:52:19 UTC+1 użytkownik sczy....@gmail.com napisał:

Calosc byla robiona przez oficjalny zlom i w urzedzie wyrejestrowalem.

Czyli na oficjalnej stacji demontażu
To ok
Teraz na takiej stacji przynajmniej u nas nic za auto dać w pln nie chcą a jeszcze liczą sobie dopłaty 5zł za każdy kg brakującej wagi.

A z tym to roznie. Jak kto robi tak ma.

Dlatego ze jest jak wyżej napisałem to masz taki wysyp ogłoszeń "kupie auto w każdym stanie"

Data: 2019-03-18 17:48:44
Autor: J.F.
Dnia Mon, 18 Mar 2019 08:00:32 -0700 (PDT), Kris napisał(a):
[...]

Moga sobie liczyc, bo czy licza ...

U mnie chyba ciagle przyjezdzaja laweta, zabieraja, wyplacaja gotowke
.... i zostawiaja zaswiadczenie z demontazu.

J.

Data: 2019-03-19 06:28:15
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 18 marca 2019 17:48:42 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

U mnie chyba ciagle przyjezdzaja laweta, zabieraja, wyplacaja gotowke
... i zostawiaja zaswiadczenie z demontazu.

U mnie jedna oficjalna stacja demontaż a kolejna to z 50km dalej więc pewnie dlatego robią jak robią

Data: 2019-03-18 07:39:37
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 18 marca 2019 15:21:22 UTC+1 użytkownik JDX napisał:

A w jakim celu kupują? Dla papierów?
Na złom
Właścicielowi auta dadzą 300 sami sprzedadzą na współpracującym z nimi skupie za 600zł
Dodatkowo coniektórzy jeszcze aluminium, miedz itp wyrwą i sprzedadzą osobno
Sam katalizator to dodatkowe kilka/kilkanaście stówek a bywają i takie za które na skupach kilka tysięcy płaca
Pierwszy z brzegu
https://katalizatorychrzanow.pl/katalizator/1432066/
Właściciele aut nie są tego świadomi i sprzedają klamota ciesząc się że się kłopotu pozbywają a przy okazji z 5stówek dostana
Zbieracz sam katalizator sprzeda i mu się koszt zakupu już zwrócił.

Data: 2019-03-18 16:01:15
Autor: J.F.
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:74399013-210e-4a90-8a78-f29f2fbd5f45@googlegroups.com...
[...]

No tak, tylko gdzie ma sprzedac drozej ?

Zbieracz sam katalizator sprzeda i mu się koszt zakupu już zwrócił.

Sam ma katalizator wymontowac ?
A taki 20-letni katalizator nadal tyle warty ?

J.

Data: 2019-03-18 08:11:39
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 18 marca 2019 16:02:43 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

No tak, tylko gdzie ma sprzedac drozej ?

Może sam na złomowisko zawlec, na cześci rozebrać i sprzedać. A jak nie ma takich możliwości to sprzedaje handlarzowi

>Zbieracz sam katalizator sprzeda i mu się koszt zakupu już zwrócił.

Sam ma katalizator wymontowac ?

Dwa ciecia kątówką

A taki 20-letni katalizator nadal tyle warty ?

Zadzwoń zapytaj
https://poradnikkatalizatorow.pl/cennik/

Data: 2019-03-18 17:44:56
Autor: J.F.
Dnia Mon, 18 Mar 2019 08:11:39 -0700 (PDT), Kris napisał(a):
W dniu poniedziałek, 18 marca 2019 16:02:43 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

No tak, tylko gdzie ma sprzedac drozej ?

Może sam na złomowisko zawlec, na cześci rozebrać i sprzedać.

Nie wolno. Tylko uprawnione szrotowisko moze rozebrac.

[...]

A znajdzie ktos oficjalne dane, ile jest tego palladu czy platyny w
nowym katalizatorze ?
Wydaje mi sie, ze kiedys widzialem, i to jakies pojedyncze gramy byly.

J.

Data: 2019-03-18 20:04:59
Autor: abn140
Skad handlarze kupuja samochody
Pierwszy z brzegu
https://katalizatorychrzanow.pl/katalizator/1432066/

o ja cierpie dole....
urwal nac. z czego to jest?
niby e36, przeca te trupy chodza po olx za 2-4k, a tzw ladniejsze po ok 5000 i i tak nikt tego nie chce...
tymczasem
https://www.olx.pl/oferta/bmw-e36-328-325-rarytas-kompletny-uklad-wydechowy-katalizatory-CID5-IDz4BnD.html#f97b2de85c
niby z katami, i to dwoma....
oczywiscie jako duzy chlopczyk wiem ze takie darmowe obiady nie istnieja
wiec pytam co jest grane....
ten kat za 5000 w skupie to z jakiegos schnizera jest czy co? m3 moze?

Data: 2019-03-15 17:15:08
Autor: zhbick
Użytkownik "Lewis"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:q6g90q$d06$2@node1.news.atman.pl...

Już nie skręci bo od kilku lat masz przebieg w cepiku

Ale zawsze można legalnie licznik zmienić na skręcony.

Data: 2019-03-15 20:36:27
Autor: Uncle Pete
Skad handlarze kupuja samochody
Już nie skręci bo od kilku lat masz przebieg w cepiku

Mój samochód w CEPIKu ma przebieg od przeglądu do przeglądu latający w obie strony. Pewnego roku wzrósł o aż pół miliona kilometrów, a potem o mniej więcej tyle spadł.

Data: 2019-03-16 13:48:02
Autor: Lewis
W dniu 2019-03-15 o 20:36, Uncle Pete pisze:
[...]

Ale takie przypadki błędu łatwo wyłapać.
Inaczej jak było w histroii np 260, 285, 315 nagle 220 230 245...

Co do przebiegów, wystarczy szukając samochodu A z lat powiedzmy 2006-2009 i widząc przebiegi rzędu 180-220, wejść w model następczy z lat powiedzmy 2011-2015, okaże się że tam wcale nie ma przebiegów rzędu 100-140 tylko nadal okolice 200 :) Ciekawe dlaczego :)

Lewis

Data: 2019-03-16 07:52:56
Autor: przemek.jedrzejczak
Skad handlarze kupuja samochody
-- Ciekawe dlaczego To tzw efekt Janusza, rynek po prostu spełnia żądania klienta ;-)

Data: 2019-03-16 20:16:40
Autor: Jarek
Skad handlarze kupuja samochody

Już nie skręci bo od kilku lat masz przebieg w cepiku

Niektórzy jeszcze idą na bezczela. Pisałem w innym temacie.
Samochód jeżdżący w PL od zawsze (od nowości), ostatni przegląd jakieś pół
roku temu ok 900kkm(ciężarówka), idzie do sprzedaży teraz i ma ok 600kkm.

Data: 2019-03-15 12:07:51
Autor: Lewis
W dniu 2019-03-15 o 07:35, irko pisze:
Witam
Jest tu jakis handlarz samochodow? Skad one kupuja samochody? Szukaja na portalach typu mobile okazji czy gdzie ?

Mają swoje zaprzyjaźnione tureckie komisy, biorą całe lory pakietami nie   ważne jaki stan i co to akurat jest. Później te zakażenia myją, smalcują żeby ślicznie wyglądało, motodoktor do silnika, a jak już nie pomaga to idzie na części.

Lewis

Data: 2019-03-15 14:22:51
Autor: Trybun
[...]

Zewsząd, najczęściej z ogłoszeń.

Data: 2019-03-15 14:59:53
Autor: Poldek
[...]

Tanio płacą gostkom, którzy po latarniach, tyłach znaków, barierach przed światłami i gdzie się da rozlepiają takie żółte nalepki KUPIE KAZDE AUTO lub SKUP AUT i TELEFON. Cała Polska jest tym oblepiona, nie zauważyłeś?
Sami zgłaszają się ludzie, którzy chcą się pozbyć grata, byle szybko i bezproblemowo.

Data: 2019-03-16 21:18:51
Autor: Tomasz Pyra
[...]

Portale - sortuj po cenie rosnąco i na pierwszej stronie są te które handlarz kupuje, a na ostatniej te które sprzedaje ;)

Data: 2019-03-17 21:15:00
Autor: Dykus

W dniu 15.03.2019 o 07:35, irko pisze:

Jest tu jakis handlarz samochodow? Skad one kupuja samochody? Szukaja na portalach typu mobile okazji czy gdzie ?

Pożywka dla polskich komisów - to z Belgii:
http://www.polepositioncars.com/

Jak na trasie mają kilka takich punktów to nie ma szans, by lawety nie załadować do pełna. ;)

--
Pozdrawiam,
Dykus.

Data: 2019-03-18 08:49:48
Autor: irko
W dniu 2019-03-17 o 21:15, Dykus pisze:
[...]

tylko tutaj sa same uszkodzone

Data: 2019-03-18 14:34:39
Autor: Kamil 'Model'
W dniu 18.03.2019 o 08:49, irko pisze:
[...]

I właśnie na uszkodzonych jest największy zarobek dla handlarza.

Data: 2019-03-19 18:24:38
Autor: Dykus
[...]

Ale także po niewielkich stłuczkach. Sam oglądałem w polskim komisie auto z tego źródła, oczywiście już po naprawie.
Dla mnie komis to także handlarz.

--
Pozdrawiam,
Dykus.

Data: 2019-03-18 16:49:32
Autor: SERG
[...]

Platformy aukcyjne firm leasingowych, do których to aukcji maja dostęp tylko firmy zajmujące się zarobkowym obrotem pojazdami, platformy aukcyjne ubezpieczycieli...

Skad handlarze kupuja samochody