Skąd mamy mieć pewność, że dzwonią do nas z banku ?

Data: 2010-08-03 13:37:23
Autor: Kris
Skąd mamy mieć pewność, że dzwonią do nas z banku ?

Użytkownik "Jannkol" <ug3dw@sarw.pl> napisał w wiadomości news:i35d9f$suc$1node2.news.atman.pl...
   Witam.
   Skąd mamy mieć pewność, że dzwonią do nas z banku ?
Jeśli korzystacie z usług bankowych nie tylko w oddziale, ale i zdalnie, to pewnie nieraz
zastanawialiście się nad tym, czy dane i informacje przekazywane przez internet i telefon są
bezpieczne.
http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,8202756,Skad_mamy_miec_pewnosc__ze_dzwonia_do_nas_z_banku.html

Zaczełem czytac i od razu wyczułem ze pisał to Samcik.
Gość słynie z pisania bzdur ew wyolbrzymiania rzeczy mało istotne.
Ale zatrudnił się jako pies to musi szczekać co zrobić;)

Krzysiek

Skąd mamy mieć pewność, że dzwonią do nas z banku ?