Skąd najtaniej iPhone'a?

Data: 2012-04-01 11:04:16
Autor: Latet
Skąd najtaniej iPhone'a?
Witam,

Który operator w zamian za przeniesienie do nich numeru (z Plusa) i zawarcie umowy abonamentowej - zaoferuje mi obcnie nowego iPhone'a najtaniej? (i za ile?).

Dzięki,

latet

Data: 2012-04-04 00:07:51
Autor: Pszemol
Skąd najtaniej iPhone'a?
"Latet" <latet@latet.pl> wrote in message news:jl95mj$b35$1inews.gazeta.pl...
[...]

Najtaniej to chyba w Turcji kupisz:
http://www.youtube.com/watch?v=63u6b-eHYzU

Data: 2012-04-05 00:41:18
Autor: Kriss
Skąd najtaniej iPhone'a?

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:jlg3cn.5ao.0poczta.onet.pl...
[...]

Tylko musi dokupić nową baterię, bo w tym modelu baterie mają permanentne uszkodzenie ... :)

Skąd najtaniej iPhone'a?