Skad oni wzieli tego kolejnego pajaca z PO?

Data: 2010-08-25 08:20:02
Autor: D.J.MC Donald Musk
Skad oni wzieli tego kolejnego pajaca z PO?
Czy Antoni Macierewicz zdemontuje CIA? Tak podejrzewa poseł PO Maciej
Orzechowski. - Myślę, że w tych spotkaniach Antoniego Macierewicza z
amerykańskim kongresmenem Peterem Kingiem  nie chodzi o kwestię
śledztwa smoleńskiego, tylko o to, że Antoni Macierewicz może
zdemontować CIA - mówi poseł Wirtualnej Polsce.
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1026059,title,Antoni-Macierewicz-moze-zdemontowac-CIA,wid,12603223,wiadomosc_video.html

Data: 2010-08-25 09:36:23
Autor: Pistacjusz
On 25 Sie, 17:20, "D.J.MC Donald Musk" <rymp...@gmail.com> wrote:
[...]

Strach im dupcie ściska bo wiedzą, że jak ta firma weźmie ich na
celownik to zabawa skończona.

Skad oni wzieli tego kolejnego pajaca z PO?