Sk±d oryginalna, aktualna tablica rej

Data: 2010-11-15 09:16:16
Autor: Tatanka
Sk±d oryginalna, aktualna tablica rej
Witam,

Temat - jak zdobyc oryginaln± polsk± tablicę rejestracyjn±, aktualnego
wzoru, dowolny powiat,
Cel - kolekcja, prezent dla Greka, który zabierze j± do siebie.

Data: 2010-11-15 17:20:21
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 15 Nov 2010 09:16:16 -0800 (PST), Tatanka napisał(a):

Witam,

Temat - jak zdobyc oryginaln± polsk± tablicę rejestracyjn±, aktualnego
wzoru, dowolny powiat,
Cel - kolekcja, prezent dla Greka, który zabierze j± do siebie.

Zamówić u tych co robi± tablice, np. dla nowożeńców.
Oryginalnej tablicy nie możesz mieć, bo według durnego polskiego prawa to
dokument z którego trzeba się rozliczyć - oddać po wyrejestrowaniu auta
albo zgłosić zgubienie lub kradzież

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Co to jest tradycja? Tradycja co jest co¶ ekstra. Chodzi o to że jak my im

Data: 2010-11-15 18:25:44
Autor: Piotr K.
Sk±d oryginalna, aktualna tablica rej

Użytkownik "Tatanka" <tatanka1981@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:d25523cd-921a-4f2c-a512-d170380e690az17g2000prz.googlegroups.com...
Witam,

Temat - jak zdobyc oryginaln± polsk± tablicę rejestracyjn±, aktualnego
wzoru, dowolny powiat,
Cel - kolekcja, prezent dla Greka, który zabierze j± do siebie.

Zgło¶ zagubienie jednej tablicy w urzędzie komunikacji. Wyst±p jednocze¶nie o wydanie duplikatu.
Zapłacisz na now± tablicę i już. Poradz± Ci też zeby¶ zgłosił to na Policję i zmienił numery, ale nie jest to konieczne.

Jesli zgłosisz zgubienie obu tablic, zmieni± Ci numery i wydadz± nowy dowód (oczywi¶cie nie za darmo)  ;).

z drugiej strony takie zgłoszenie będzie to po¶wiadczenie nieprawdy... :/

dziejek7

Data: 2010-11-15 18:26:04
Autor: Michał Gut
Sk±d oryginalna, aktualna tablica rej
a wez ty sie przejedz na jakis zlom - tam na rozbitkach albo trupach sa tablice.
nie sadze by ci co skupuja te auta zdejmowali te tablice.

Data: 2010-11-15 18:27:07
Autor: mister
W dniu 2010-11-15 18:16, Tatanka pisze:
Witam,

Temat - jak zdobyc oryginaln± polsk± tablicę rejestracyjn±, aktualnego
wzoru, dowolny powiat,
Cel - kolekcja, prezent dla Greka, który zabierze j± do siebie.

podejdz do jakiegos opuszczonego samochodu ktory stoi na ulicy i zdejmij.
najlepiej dwie i odrazu zglos to strazy miejskiej, to odrazu wrak odholuja i zwolni sie miejsce parkingowe.

Data: 2010-11-15 18:31:09
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Tatanka pisze:
Witam,

Temat - jak zdobyc oryginaln± polsk± tablicę rejestracyjn±, aktualnego
wzoru, dowolny powiat,
Cel - kolekcja, prezent dla Greka, który zabierze j± do siebie.

Możesz "zgubić" swoj± i w WK wyst±pić o now±. Grek przypadkiem znajdzie   Twoj± star± tablicę a Ty założysz nówkę dostan± z WK. Ale to naci±gane.

Możecie także poszukać tablicy na jakiej¶ zalanej po wielkim deszczu ulicy lub w zalewanym tunelu. Z tym, że tak± wypada zanie¶ć na policję, jest szansa, że trafi do wła¶ciciela.

Pzdr.

Seco

--
Szukam pracy:
http://www.goldenline.pl/bartosz-suchecki

Data: 2010-11-15 19:25:02
Autor: Sebastian Biały
On 2010-11-15 18:31, Bartosz 'Seco' Suchecki wrote:
Z tym, że tak± wypada zanie¶ć na policję,
jest szansa, że trafi do wła¶ciciela.

Zerowa. Znalazłem i pokazałem patrolowi drogówki. Zlali mnie i kazali i¶c samodzielnie do urzędu.

Data: 2010-11-16 10:33:16
Autor: Kazimierz Uromski
On 2010-11-15 18:31, Bartosz 'Seco' Suchecki wrote:
Z tym, że tak± wypada zanie¶ć na policję,
jest szansa, że trafi do wła¶ciciela.

Zerowa. Znalazłem i pokazałem patrolowi drogówki. Zlali mnie i kazali
i¶c samodzielnie do urzędu.

Na komendzie za to nie robi± problemów - sprawdzaj±, czy nie kradziona, zapisuj± miejsce odnalezienia itd. więc tablica raczej trafia do wła¶ciciela.
Oddawałem już ze cztery razy w różnych komendach i żaden pan władza nie narzekał.

Data: 2010-11-15 19:51:05
Autor: Rafał \"SP\" Gil
SkÄ…d oryginalna, aktualna tablica rej
W dniu 2010-11-15 18:31, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

Możecie także poszukać tablicy na jakiejś zalanej po wielkim
deszczu ulicy lub w zalewanym tunelu. Z tym, ĹĽe takÄ… wypada
zanieść na policję, jest szansa, że trafi do właściciela.

A pamiętasz mój wątek o tablicy w wawie po ulewie ?

Policjanci z Warszawy - Włochy (cytuję) stwierdzili na moje pytanie "a co mam z nią w takim razie zrobić?" (gdy odmówili przyjęcia), odpowiedzieli: A w dupę se pan wsadź, nie mamy czasu na pierdoły.

I tego dnia byłem wkurwiony, że znów nie wziąłem ze sobą dyktafonu. Ehhh ... Oto Polska własnie.

Naprawa skuterĂłw i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
Części do skuterĂłw   Kaski z homologacjÄ…   Części do motocykli

Data: 2010-11-15 20:09:46
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Rafał "SP" Gil pisze:
[...]

Dlatego napisałem "jest szansa" :-) I stąd też pamiętałem o połowach tablic w tunelu.

Ja dwukrotnie byłem z tablicami na policji i dwukrotnie policmajstrzy je przyjęli.

Seco :-)

Data: 2010-11-15 20:18:02
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2010-11-15 20:09, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
Rafał "SP" Gil pisze:
[...]

Policjanci z Warszawy - WĹ‚ochy (cytujÄ™) stwierdzili na moje pytanie "a
[...]

Nic dziwnego - mieli znajomego Greka, który takowych szukał...

;)

--
Jutro to dziĹ› - tyle ĹĽe jutro.

Data: 2010-11-15 20:19:12
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Rafał "SP" Gil pisze:
[...]

A to oszukańcy! :-)

Seco

Data: 2010-11-15 20:20:26
Autor: J.F.
Skąd oryginalna, aktualna tablica rej
On Mon, 15 Nov 2010 19:51:05 +0100,  Rafał "SP" Gil wrote:
[...]

A pamiętasz mój w±tek o tablicy w wawie po ulewie ?
Policjanci z Warszawy - Włochy (cytuję) stwierdzili na moje pytanie "a co mam z ni± w takim razie zrobić?" (gdy odmówili przyjęcia), odpowiedzieli: A w dupę se pan wsadĽ, nie mamy czasu na pierdoły.

No bo tak po prawdzie to co ma policja zrobic z tablica ? Dowiezc
wlascicielowi ? Podjechac pod WK, oddac chocby portierowi, na drugi dzien wlasciciel
sie tam zjawi, a nie na policji.

J.

Data: 2010-11-15 19:48:27
Autor: masti
Skąd oryginalna, aktualna tablica rej
Dnia pięknego Mon, 15 Nov 2010 20:20:26 +0100 osobnik zwany J.F. wystukał:

On Mon, 15 Nov 2010 19:51:05 +0100,  RafaĹ‚ "SP" Gil wrote:
W dniu 2010-11-15 18:31, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
Możecie także poszukać tablicy na jakiejś zalanej po wielkim deszczu
ulicy lub w zalewanym tunelu. Z tym, że taką wypada zanieść na
policję, jest szansa, że trafi do właściciela.

A pamiętasz mój wątek o tablicy w wawie po ulewie ? Policjanci z
Warszawy - WĹ‚ochy (cytujÄ™) stwierdzili na moje pytanie "a co mam z niÄ… w
[...]

policja, jako organ ma przekazać te tablice uprawnionemu organowi czyli wydziałowi komunkikacji.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-11-15 20:25:08
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Skšd oryginalna, aktualna tablica rej
W dniu 2010-11-15 20:20, J.F. pisze:

Podjechac pod WK, oddac chocby portierowi, na drugi dzien wlasciciel
sie tam zjawi, a nie na policji.

A co ma zrobić obywatel jak ja z tablicą ? No ja się kurwa Jarek pytam. Chcesz być fair względem otoczenia - walą cię jak rumunkę przy DK7 ... Weźmiesz se na pamiątkę, przy jakimkolwiek spotkaniu z Policją (załóżmy, że wożę w aucie) - bekam za kradzież, cokolwiek ... odbywam swoje pare minut na komendzie.

Jak ma się zachować człowiek ?

Jedyny pomysł : wręczyć grekowi :)

Data: 2010-11-15 20:59:17
Autor: Artur Maśląg
[...]

Obywatel taki jak Ty? Ciężko powiedzieć... Ja bym oddał w WK mi
najwygodniejszym lokalizacyjnie, albo powiesił gdzieś w okolicach
kałuży. Jednak gdybym trafił w takim miejscu patrol, który by odmówił
przyjęcia, to bym sprawy nie zostawił ot tak, choć wiem, jak to czasem
wygląda. Policjantom też się zmienia podejście, jak na spokojne z nimi
porozmawiasz, inaczej teĹĽ siÄ™ niektĂłrzy zachowujÄ… jak poprosisz Ĺ‚adnie
o dane celem złożenia zapytania o brak stosownej reakcji. To działa,
a najmniej zdziałasz mało kulturalnym zachowaniem...

Chcesz być fair względem otoczenia - walą cię jak rumunkę przy DK7 ...

Bynajmniej. Znasz tę przypowieść o krowie i mleku?

Weźmiesz se na pamiątkę, przy jakimkolwiek spotkaniu z Policją (załóżmy,
ĹĽe woĹĽÄ™ w aucie) - bekam za kradzieĹĽ, cokolwiek ... odbywam swoje pare
minut na komendzie.

Uczciwie? Mówisz, że znalazłeś i chętnie im oddasz jak wezmą. Jak
chciałeś ją na pamiątkę (mając świadomość, ze niby nie wolno), to
wyciÄ…gasz z samochodu i wieszasz w garaĹĽu. Jak kiedyĹ› przyjdÄ… i
zapytają, to zgodnie z prawdą można powiedzieć, że na pamiątkę, mimo
faktu, ĹĽe podobno nie wolno. Masz jakiĹ› problem?

Jak ma się zachować człowiek ?

Normalnie.

--
Jutro to dziĹ› - tyle ĹĽe jutro.

Data: 2010-11-15 20:22:25
Autor: Marcin Jan
[...]

chamska odzywka nie jest ok. Ale co do istoty to nie dziwię się, że za zgubione tablice to chłopaki nie chcą się brać. Roboty dużo, mało ludzi i pewnie nie jeden papierek na taką okoliczność muszą wystawić to raz a dwa chyba policja nie jest biurem rzeczy znalezionych. O wiele słuszniejsze wydaje się oddać do organu który taką tablicę (dokument) wydał. Bo zobacz nie wiadomo jak taka tablica długo leży i może ktoś już wyrobił sobie nową a WK odrazu będą wiedzieli czy nadać bieg sprawie czy olać.
pozdrawiam
marcin jan

Data: 2010-11-15 20:25:57
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2010-11-15 20:22, Marcin Jan pisze:

muszą wystawić to raz a dwa chyba policja nie jest biurem rzeczy
znalezionych.

Nie jest biurem rzeczy znalezionych ? Daj się zatrzymać bez tablic ... zobaczysz, jak głęboko będą ich szukać :)

Data: 2010-11-16 00:55:09
Autor: Sylwester Łazar
Sk±d oryginalna, aktualna tablica rej
Koniec w±tku!
Nie ma sprawy - słyszałem jak kolega już to załatwił.
Kurcze chłop ma fantazję!
Dał ¶rubokręt temu Grekowi, podeszli do wozu Katanki
i ten mówi, żeby odkręcał jego numery.
Na to Grek:
- No co ty nie mogę!
- Odkręcaj mówie Ci - nie udawaj Greka!
Chciałe¶ to masz.
Grek wzruszył ramionami i co tam - odkręca naiwny.
Wtedy Katanka przywalił bejzbolem Grekowi, i jesze raz ....
Za fraki go¶cia i do komisariatu.
Wiecie, do tego, co to w nim Rafałowi SP Gilowi wcze¶niej powiedzieli,
gdzie ma sobie te tablice włożyć.
Rzuca Grekiem na ladę, a potem wręcza tablice policjantowi:
- Złapałem łobuza na gor±cym uczynku, jak kradł jakiemu¶ go¶ciowi blachy.
- No, ale to nie nasz problem.
- No to co ja mam zrobić z tymi tablicami, no i z Grekiem oczywi¶cie.
- No jak to co? WsadĽ se Pan ... ( itp.)
No to wzi±ł Greka, wręczył mu tablice i wyszli z KoMendy.
Potem poklepał go¶cia po ramieniu:
- Ale¶my się ubawili co?
No i jeszcze masz tablice z Polski na pami±tkę!
Widzisz u nas to nawet policjant to swój go¶ć.
:-)

Data: 2010-11-16 02:14:43
Autor: J.F.
On Tue, 16 Nov 2010 00:55:09 +0100,  Sylwester Łazar wrote:
Nie ma sprawy - słyszałem jak kolega już to załatwił.
Kurcze chłop ma fantazję!
Dał ¶rubokręt temu Grekowi, podeszli do wozu Katanki
[...]

Nieprawda, to bylo tak:
http://policyjni.gazeta.pl/Policyjni/1,103617,6847957,Zlodziej__idiota_chcial_okrasc_radiowoz_z_policjantami.html

J.

Data: 2010-11-16 13:18:42
Autor: babmar
[...]

E tam, włożył tablice Grekowi tam gdzie mu policjant kazał, tak było.

Data: 2010-11-16 03:39:55
Autor: Tatanka
On 15 Lis, 18:16, Tatanka <tatanka1...@wp.pl> wrote:
Witam,

Temat - jak zdobyc oryginaln± polsk± tablicę rejestracyjn±, aktualnego
wzoru, dowolny powiat,
Cel - kolekcja, prezent dla Greka, który zabierze j± do siebie.

No dobra, posmialem sie, dzieki ;-)

Ale wychodzi ze mu tej tablicy nie dam i juz.

Bo krasc nie bede, chociaz na osiiedlu nawet by moze bylo z czego -
paru gosci dosc wkurzajaco parkuje a kilka aut wyglada na zupelnie
opuszczone.
Swojej nie zgubie bo raz ze auto nie jest na mnie, dwa - mam z flaga a
nie z gwiazdkami czyli dwie bym musial robic.

No i najwazniejsze - przeciez na lotnisku bagaz przeswietlaja. Znajda
mu to i go dupn± za kradziez, albo jeszcze on powie ze ma ode mnie i
ja bede mial bagno. Nawet jakbym faktycznie znalazl to gosc moze miec
grube problemy na lotnisku. Dooopa czyli.
A mogloby byc tak pieknie gdyby przepisy byly normalne.....

Data: 2010-11-18 20:43:15
Autor: Sylwester Łazar
Sk±d oryginalna, aktualna tablica rej
No dobra, posmialem sie, dzieki ;-)
Ale wychodzi ze mu tej tablicy nie dam i juz.
Bo krasc nie bede, chociaz na osiiedlu nawet by moze bylo z czego -
Wydaje mi się, że to jest najwła¶ciwsza decyzja.

Sylwester Łazar
http://www.alpro.pl
i projektowania PCB

Data: 2010-11-17 08:14:27
Autor: Tatanka
[...]

O ile sie dowiedzialem nie ma problemu z tablicami starymi - czarnymi.
Gdyby ktos mial taka z woj gdanskiego - bede wdzieczny za mozliwosc
odkupienia. Moze byc via allegro.

Sk±d oryginalna, aktualna tablica rej