Skąd oryginalna, aktualna tablica rej

Data: 2010-11-16 00:55:09
Autor: Sylwester Łazar
Skąd oryginalna, aktualna tablica rej
Koniec wątku!
Nie ma sprawy - słyszałem jak kolega już to załatwił.
Kurcze chłop ma fantazję!
Dał śrubokręt temu Grekowi, podeszli do wozu Katanki
i ten mówi, żeby odkręcał jego numery.
Na to Grek:
- No co ty nie mogę!
- Odkręcaj mówie Ci - nie udawaj Greka!
Chciałeś to masz.
Grek wzruszył ramionami i co tam - odkręca naiwny.
Wtedy Katanka przywalił bejzbolem Grekowi, i jesze raz ....
Za fraki gościa i do komisariatu.
Wiecie, do tego, co to w nim Rafałowi SP Gilowi wcześniej powiedzieli,
gdzie ma sobie te tablice włożyć.
Rzuca Grekiem na ladę, a potem wręcza tablice policjantowi:
- Złapałem łobuza na gorącym uczynku, jak kradł jakiemuś gościowi blachy.
- No, ale to nie nasz problem.
- No to co ja mam zrobić z tymi tablicami, no i z Grekiem oczywiście.
- No jak to co? Wsadź se Pan ... ( itp.)
No to wziął Greka, wręczył mu tablice i wyszli z KoMendy.
Potem poklepał gościa po ramieniu:
- Aleśmy się ubawili co?
No i jeszcze masz tablice z Polski na pamiątkę!
Widzisz u nas to nawet policjant to swój gość.
:-)

Data: 2010-11-16 02:14:43
Autor: J.F.
Skšd oryginalna, aktualna tablica rej
On Tue, 16 Nov 2010 00:55:09 +0100,  Sylwester Łazar wrote:
Nie ma sprawy - słyszałem jak kolega już to załatwił.
Kurcze chłop ma fantazję!
Dał śrubokręt temu Grekowi, podeszli do wozu Katanki
[...]

Nieprawda, to bylo tak:
http://policyjni.gazeta.pl/Policyjni/1,103617,6847957,Zlodziej__idiota_chcial_okrasc_radiowoz_z_policjantami.html

J.

Data: 2010-11-16 13:18:42
Autor: babmar
[...]

E tam, włożył tablice Grekowi tam gdzie mu policjant kazał, tak było.

Skąd oryginalna, aktualna tablica rej