Skąd pieniądze na kalekie niechciane dzieci?

Data: 2012-10-23 19:05:59
Autor: Grzegorz Z.
Skąd pieniądze na kalekie niechciane dzieci?
Poseł Arkadiusz Mularczyk - "zabrać bogatym":

http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,102433,12725408,Glosowali_przeciw_aborcji__Jaki_poslowie_maja_pomysl.html

--
"Prawo do potwierdzenia swej osobowości oznacza prawo do życia"
Dietrich Bonhoeffer

Data: 2012-10-23 19:39:05
Autor: the_foe
W dniu 2012-10-23 19:05, Grzegorz Z. pisze:
Poseł Arkadiusz Mularczyk - "zabrać bogatym":

http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,102433,12725408,Glosowali_przeciw_aborcji__Jaki_poslowie_maja_pomysl.html

kosciol kumuluje bogactwa, tak aby po wejsciu w zycie ustawy całkowicie zakazujacej aborcji, mogli pomóc w utrzymaniu kalekich ludzi.

--
the_foe

Data: 2012-10-23 20:00:00
Autor: Grzegorz Z.
the_foe napisał:

[...]

Taa.... ja się zastanawiam co będzie jak PiS i SP dojdą do władzy i okaże
się że poza "Srebrną" nie ma już w Polsce bogatych ludzi.

Może wtedy trzeba będzie sprowadzić bogatych z zagranicy po czym ich
ograbić - w zbożnym celu?

Data: 2012-10-23 21:12:58
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:k66knn$u5e$1news.dialog.net.pl...
[...]

Co ty paliłeś? Jakie zioła, że tak odleciałeś?

Data: 2012-10-25 18:53:13
Autor: the_foe
[...]

Bogdan, ostatni uzytkownik tej grupy traktujacy dyskusje na niej ze śmiertelną powagą.

--
the_foe

Data: 2012-10-25 19:17:23
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:k6bqpn$cl5$1news.dialog.net.pl...

[...]

Trudno utrzymać powagę czytając to, co ty napisałeś. Alboś niedysponowany, albo się naćpałeś! Innego tłumaczenia nie widzę.

Data: 2012-10-25 22:19:48
Autor: khanula
W dniu wtorek, 23 października 2012 19:40:06 UTC+2 użytkownik the_foe napisał:
> [...]

kosciol kumuluje bogactwa, tak aby po wejsciu w zycie ustawy całkowicie zakazujacej aborcji, mogli pomóc w utrzymaniu kalekich ludzi.

ksieza beda adaptowac takie uposledzone dzieci. a hirarchowie to po kilka i kilkanasie sztuk. rodziec tychze dzieci zostana otoczeni odpowiednia opieka i otrzymaja finansowe wsparcie od kk. kosciol przejmie na siebie koszty leczenia i rehabilitacji. a takze powola do zycia system wsparcia i zapewni srodki do zycia dla uposledzonych zrodzonych w wyniku zaostrzenia ustawy antyaborcyjnej, po osiagnieciu przez w/w pelnoletnosci. i tak do chwili ich smierci.

Data: 2012-10-25 22:47:30
Autor: Andromeda
On 26 Paź, 07:19, khan...@gazeta.pl wrote:

> [...]

ksieza beda adaptowac takie uposledzone dzieci. a hirarchowie to po kilka i kilkanasie sztuk. rodziec tychze dzieci zostana otoczeni odpowiednia opieka i otrzymaja finansowe wsparcie od kk. kosciol przejmie na siebie koszty leczenia i rehabilitacji. a takze powola do zycia system wsparcia i zapewni srodki do zycia dla uposledzonych zrodzonych w wyniku zaostrzenia ustawy antyaborcyjnej, po osiagnieciu przez w/w pelnoletnosci. i tak do chwili ich smierci.

Nie o to chodzi, te płody są tak zdeformowane, że większość rodzi się
martwa lub umiera po porodzie. Niestety bardzo zwiększa się też
śmiertelność kobiet , gdy muszą rodzić uszkodzone płody lub trupy. Ja
też zgwałcone będą musiały rodzić, więc nawet Niemcy komentują że
takiego bestialstwa, takiej żeźni europa dawno nie widziała.
 Ta ustawa nie przejdzie, bo się boją że społeczeństwo polskie straci
cierpliwość do kleru i łby watykańskiemu gestapo urwą.

Data: 2012-10-25 23:16:24
Autor: khanula
W dniu piątek, 26 października 2012 07:47:30 UTC+2 użytkownik Andromeda napisał:
> [...]

 Ta ustawa nie przejdzie, bo się boją że społeczeństwo polskie straci

cierpliwość do kleru i łby watykańskiemu gestapo urwą.

kler sam kreci bat na wlasna du... czyli zjada wlasny ogon. skutek juz jest widoczny, zmniejszenie procentowe osob bioracych udzial w obrzedach, oraz spadajaca ilosc powolan. szkoda ze polacy nie mieli w historii swojego Husa, bo zylibysm w innym swiatopogladowo kraju.

Data: 2012-10-25 23:46:03
Autor: Andromeda
On 26 Paź, 08:16, khan...@gazeta.pl wrote:

> [...]

kler sam kreci bat na wlasna du... czyli zjada wlasny ogon. skutek juz jest widoczny, zmniejszenie procentowe osob bioracych udzial w obrzedach, oraz spadajaca ilosc powolan. szkoda ze polacy nie mieli w historii swojego Husa, bo zylibysm w innym swiatopogladowo kraju.

Wykręcili bat na własne łby, aż im łby pourywali w rewolucje
francuską, widać nic ich to nie nauczyło. Mnie z jednej strony ,co raz
częstsze katowanie polaków cieszy, bo widzę po ludziach, że struny
cierpliwości już jęczą.

Data: 2012-10-23 20:18:45
Autor: mkarwan
Skąd pieniądze na kalekie niechciane dzieci?
Użytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisał w wiadomości news:k66ipn$vri$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywajacego sie za anonymizerem

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl

"Gówno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kosciól.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

Data: 2012-10-23 21:11:53
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

Oto jeden z komentarzy w tym linku oddaje prawdę:

#Bardzo zainteresowani cudzym dzieckiem do momentu przejścia tego dziecka przez pochwę.
Potem tracą gwałtownie zainteresowanie na zasadzie - Bóg dał, to Bóg znajdzie sposób aby wyżywić, leczyć, zaopiekować się.
Świętojebliwi zarządzający cudzymu upami.
On nie wiedział, że jest po urodzeniu problem z dzieckiem niezdolnym do samodzielnego życia, bez leczenia i rehabilitacji?
Co za durnie zasiadają w tym Sejmie!#

Skąd pieniądze na kalekie niechciane dzieci?