Skąd pisiorki wiedzą gdzie szukać gejowskiego porno z bananami?

Data: 2019-04-29 12:43:49
Autor: Bruno Brunowski
Skąd pisiorki wiedzą gdzie szukać gejowskiego porno z bananami?
Któryś miejscowy posior może to wytłumaczyć?

--
Bruno

Data: 2019-04-29 21:23:45
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu poniedziałek, 29 kwietnia 2019 21:43:51 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
Któryś miejscowy posior może to wytłumaczyć?

Spytaj Misiewicza (^_<)~?

Data: 2019-04-30 06:27:11
Autor: boukun
Sk?d pisiorki wiedz? gdzie szuka? gejowskiego porno z bananami?
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> Wrote in message:
Który? miejscowy posior mo?e to wyt?umaczy??-- Bruno

https://www.gg.pl/dysk/Dfv3XEUQr7b3DPv3XEUQ6_8/VID-20190429-WA0000.mp4
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2019-04-30 08:22:35
Autor: z
W dniu 2019-04-29 o 21:43, Bruno Brunowski pisze:
Któryś miejscowy posior może to wytłumaczyć?

Pewnie w jakiejś postępowej galerii robi za instalację.
Sztuka przez duże SZ ;-)

Data: 2019-04-30 00:16:29
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 30 kwietnia 2019 08:22:41 UTC+2 użytkownik z napisał:
W dniu 2019-04-29 o 21:43, Bruno Brunowski pisze:
> Któryś miejscowy posior może to wytłumaczyć?
> Pewnie w jakiejś postępowej galerii robi za instalację.
Sztuka przez duże SZ ;-)

Ściemniasz. Pisiorki nie chodzą do galerii. Galeria Sztuki XX i XXI Wieku w Muzeum Narodowym w Warszawie udostępniona została publiczności 19 stycznia 2013 roku, a dopiero w 2019 zorientowaliście się, że można tam obejrzeć "Sztukę konsumpcyjną". Próbuj dalej.

--
Bruno

Data: 2019-04-30 04:40:24
Autor: Bytomir Dipikryloamina
[...]

Tam żadnej ustawki nie było w celu odwrócenia uwagi? Przeca pisiorstwo mogło celowo zdjąć jakie eksponaty żeby cała opozycja w odwecie żarła banany i robiła z siebie debila. Nu a jak banan to wiadomo, ciągnięcie fallusa, oral
czyli skojarzenia kiepskie.

Przaca do wyborków startują i Antki i Korwiny/Jakubiaki/Brauny.
Może chodzi o odwrócenie uwagi?

Data: 2019-04-30 09:18:27
Autor: u2
W dniu 30.04.2019 o 09:16, Br Br pisze:
Ściemniasz. Pisiorki nie chodzą do galerii.

nie ściemniaj:)))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-30 00:24:28
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 30 kwietnia 2019 09:18:18 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
W dniu 30.04.2019 o 09:16, Br Br pisze:
> Ściemniasz. Pisiorki nie chodzą do galerii.

nie ściemniaj:)))))))

Faktycznie, chodzą do handlowych, ale te zajmujące się sztuką omijają szerokim łukiem.

Wystawa działała Muzeum Narodowym od 2013 roku i żaden pisior nie wiedział jakie bezeceństwa tam wiszą.

--
Bruno

Data: 2019-04-30 01:10:03
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 30 kwietnia 2019 09:59:21 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
W dniu 30.04.2019 o 09:24, Br Br pisze:

> Faktycznie, chodzą do handlowych, ale te zajmujące się sztuką omijają szerokim łukiem.
> ściemniasz:))))))))))

Więcej wiary Kukuryźniczku:
"Galeria Sztuki XX i XXI Wieku w Muzeum Narodowym w Warszawie udostępniona została publiczności 19 stycznia 2013 roku. To duże wydarzenie dla Muzeum, ale szczególnie ważne dla wszystkich, którzy się sztuką nowoczesną i współczesną interesują.
(...)
Na powierzchni 700 m2 eksponowane są obrazy, rzeźby, grafiki i rysunki z lat 20. i 30., a także dzieła filmowe polskiej awangardy, fotografie, fotomontaże, wybrane prace z kręgu kultury niezależnej lat 80. oraz wideo i performance z ostatniego czterdziestolecia. Prezentujemy dzieła Witkacego, Władysława Strzemińskiego, Henryka Stażewskiego, Katarzyny Kobro, Tamary Łempickiej, Marka Włodarskiego, Józefa Czapskiego, Andrzeja Wróblewskiego, Edwarda Krasińskiego, Zbigniewa Warpechowskiego, Natalii Lach-Lachowicz, Józefa Robakowskiego, Łukasza Korolkiewicza, Zofii Kulik, Zbigniewa Libery, Wilhelma Sasnala, Katarzyny Kozyry, Jarosława Kozłowskiego i wielu innych twórców, niekiedy zapomnianych. Widzowie obejrzą też prace multimedialne i filmy autorstwa m.in. Themersonów, Natalii Lach-Lachowicz, Józefa Robakowskiego, Oskara Dawickiego."
https://www.mnw.art.pl/kolekcje/galer/galeria-sztuki-xx-i-xxi-wieku/

--
Bruno

Data: 2019-04-30 10:47:37
Autor: dantes
Dnia Tue, 30 Apr 2019 01:10:03 -0700 (PDT), Bruno Brunowski napisał(a):

[...]

Dzieła...

Dobre.

"Śmiechłem".

Data: 2019-04-30 10:51:29
Autor: dantes
Skąd pisiorki wiedzą gdzie szukać gejowskiego porno z bananami?

A... zapomniałem...

Zapomniałem dodać, że niebawem zjawi się tu taki pierdolec,
który brandzluje się tym co niejaki Lewandowski
robi przez 90 minut.

No to czekamy...

Data: 2019-04-30 11:15:14
Autor: Pisiorowy Escobar
dantes <dantes@qmail.com> napisał(-a):

A... zapomniałem...

Zapomniałem dodać, że niebawem zjawi się tu taki pierdolec,
który brandzluje się tym co niejaki Lewandowski
robi przez 90 minut.

No to czekamy...

o, ciotkę boli że została doedukowana :DDD
trauma jak to jak u piśdzielców :DDD
widać ich wiedza boli :DDD

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-04-30 11:46:12
Autor: dantes
Dnia Tue, 30 Apr 2019 11:15:14 +0200, Pisiorowy Escobar napisał(a):

[...]

Jak tam twój Piętaszek... do edukował... doszedł?

trauma jak to jak u piśdzielców :DDD

Trauma... powiadasz.

widać ich wiedza boli :DDD

Boli... powiadasz.

Data: 2019-05-02 14:56:05
Autor: Pisiorowy Escobar
Skąd pisiorki wiedzą gdzie szukać gejowskiego porno z bananami?
dantes <dantes@qmail.com> napisał(-a):

> widać ich wiedza boli :DDD

Boli... powiadasz.

pamiętaj ciotka, że:

"20h tygodniowo, czyli jakieś 4h dziennie i ona jedna z drugą, oraz trzeci z czwartym
są przemmmmmmmmmmmmęęczzzzzzeeeniiiiiii... i za mało zarabiają.
Ale to, że za 3 miesiące biorą kasę za to że "mają wolne"
no nic."

Data: 2019-05-03 06:55:58
Autor: dantes
Skąd pisiorki wiedzą gdzie szukać gejowskiego porno z bananami?
Dnia Thu, 02 May 2019 14:56:05 +0200, Pisiorowy Escobar napisał(a):

[...]

widać ich wiedza boli :DDD

Boli... powiadasz.

To już nie 18h?
Uuuuuuuuuuuuuu.
A "ciotosieśtało"?
Chcesz powiedzieć, że te 24 minuty dziennie na kawusie im się nadal nie należy ale ktoś im nie chce zabrać?
Kto?
Ty?

Dobrze, że  Lewandowski nadal może, niezmiennie wg ciebie,
90 min tygodniowo.

Data: 2019-05-08 13:19:53
Autor: Pisiorowy Escobar
> [...]

Kto?
Ty?

Dobrze, że  Lewandowski nadal może, niezmiennie wg ciebie,

ale pamiętaj ciotka - 18h czy 20h - na pewno tyle pracują skoro tak twierdzisz
chociaż badania MEN wskazująi naczej
ale ważne ciotka byś wbiła sobie do głowy - 18h/20h tygodniowo, a lewy 90 minut

Data: 2019-05-10 10:57:51
Autor: dantes
Dnia Wed, 08 May 2019 13:19:53 +0200, Pisiorowy Escobar napisał(a):

[...]

A co tak późno?
No to 18 czy 20... Geniuszu?
Badania MEN powiadasz... "napławdę"?
Nadal twierdzisz, że Lewandowski 90?
Już zapomniałeś?
Geniuszu.

Data: 2019-05-10 11:53:41
Autor: Pisiorowy Escobar
> [...]

> chociaż badania MEN wskazująi naczej
> ale ważne ciotka byś wbiła sobie do głowy - 18h/20h tygodniowo, a lewy 90 minut

no to ile ciotka, zdecyduj się

Badania MEN powiadasz... "napławdę"?

napławdę
byś czytał byś wiedział

Nadal twierdzisz, że Lewandowski 90?

no skoro nauczyciele 18-20 to lewy chyba 90, geniuszu podłogi

Data: 2019-05-10 16:35:31
Autor: dantes
Dnia Fri, 10 May 2019 11:53:41 +0200, Pisiorowy Escobar napisał(a):

no to ile ciotka, zdecyduj się

Już nie pamiętasz... Geniuszu co smarowałeś?

napławdę
byś czytał byś wiedział
 Czytasz... powiadasz?

no skoro nauczyciele 18-20 to lewy chyba 90, geniuszu podłogi
Skoro nadal twierdzisz, że "Lewy" 90 min tygodniowo... no to brandzluj się dalej.

Powodzenia.

Data: 2019-04-30 11:13:51
Autor: Pisiorowy Escobar
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> napisał(-a):

Któryś miejscowy posior może to wytłumaczyć?

byli na spowiedzi i xiundz im podpowiedział :DDD