Skad pochodza Polacy

Data: 2010-01-24 10:07:45
Autor: awe
Skad pochodza Polacy
Data: 2010-01-24 01:27:00
Autor: Woland
Skad pochodza Polacy
awe napisał(a):

http://www.tropie.tarnow.opoka.org.pl/polacy.htm

Co ci po tym, że wiesz, kto srał do twojego genetycznego garnka?..
Prawda jest taka, że jesteś bezrobotnym szmaciarzem, i to jeszcze
PiSdzielcem w dodatku, żadne badania genetyczne nie zmienią twojego
statusu społecznego...

Data: 2010-01-24 11:49:30
Autor: awe
Skad pochodza Polacy

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:1a354ade-166f-44c2-9e82-3843e09b0236k19g2000yqc.googlegroups.com...
awe napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
przepraszam cie bardzo ale do mojego genetycznego garka nikt nie sral, natomiast jesli chodzi o Ciebie buraku to calkiem mozliwe. Sam nie wiesz kim jestes. Zyd, dojcz i chazar, a moze nawet i cygan.
Ten link jest abardzo ciekawy i nie ma nic wspolnego z moim pochodzeniem, a przynajmniej na tyle ile kazdego z nas.
Jestem bezrobotny i nie wiem czy kiedykolwiek jeszcze bede pracowal, ale gwaranuje ci ze zyje na calkiem wysokim poziomie. Podejrzewam ze jednym z wyzszych na tej grupie.
Nie kradne a mam za co zyc i mam zamiar zawsze miec. Z roznych zrodel, ale z glodu na pewno nie umre. Co wiecej ciagle mi przybywa. Ostatnio jedna z ex przepisala na mnie caly swoj majatek. Bardzo mile.
Tak wiec cwoku jak nie masz nic sensownego do dodania w temacie to stul pysk
awe

Data: 2010-01-24 02:59:40
Autor: Woland
Skad pochodza Polacy
awe napisał(a):

Jestem bezrobotny i nie wiem czy kiedykolwiek jeszcze bede pracowal, ale
gwaranuje ci ze zyje na calkiem wysokim poziomie. Podejrzewam ze jednym z
wyzszych na tej grupie.

A za czyje żyjesz?.. Koledzy z PiSdecji załatwili ci wysoką emeryturkę
resortową za moje pieniądze?.. Pokaż foto ryja, Aryjczyku, bo coś mi
się zdaje, że wyglądasz jak rasowy mezalians Girzyńskiego z Putrą....

Data: 2010-01-24 13:33:47
Autor: awe
Skad pochodza Polacy

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:8a538bcc-cdbb-480e-a0e5-31183f3ef172m26g2000yqb.googlegroups.com...
awe napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
ni ch...homosiom nie wysylam
awe

Data: 2010-01-24 10:56:35
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Skad pochodza Polacy

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
http://www.tropie.tarnow.opoka.org.pl/polacy.htm

  Widzisz mlody czlowieku, moze to i dobrze wiedziec skad pochodzili nasi
  przodkowie, lecz o wiele wazniejszym sa wspolne korzenie kulturowe,
  wspolne doswiadczenia historyczne i wspolna przyszlosc. Spoleczenstwo
  USA stanowi konglomerat niemal wszystkich narrodow, a mimo to
  Amerykanie stanowia narod pierwszej wielkosci. Podobnie rzecz ma sie
  takze z nami; polskosc i Polska to pewna idea, ktora mozna przyjac,
  i wowczas jest sie Polakiem lub odrzucic i wowczas pozostaje sie nikim,
  ,obywatelem Europy', ,obywatelem Swiata' i temu podobne bzdury dla
  wymozdzonych.

  AR

Data: 2010-01-24 11:30:21
Autor: Prawusek
Skad pochodza Polacy
"Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> wrote in message

Wspólne korzenie Polaków i parchów? Tylko poprzez mezalians. A wspólny
przodek - daleko przed Adamem i Ewa.

Data: 2010-01-24 11:43:08
Autor: Jadrys
Skad pochodza Polacy
W dniu 2010-01-24 10:56, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
[...]

Niezwykle trafne.. A ja już cię miałem za kompletnego austriackiego imbecyla..

Data: 2010-01-24 13:10:38
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Skad pochodza Polacy

"Jadrys" <Che@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
>    wymozdzonych.
>
>    AR

Niezwykle trafne.. A ja już cię miałem za kompletnego austriackiego

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..

   komletnym czerwonym beznarodowym imbecylem byles jestes
   i pozostaniesz ty sam milujacy cala ludzkosc komunisto!

  ar

Data: 2010-01-24 19:41:40
Autor: Jadrys
Skad pochodza Polacy
W dniu 2010-01-24 13:10, Wlodzimierz Zabotynski pisze:

[...]

Ile razy jeszcze muszę powtarzać Ĺźe nie jestem komunistą? Jestem tylko skromnym sympatykiem tej  idei .

Data: 2010-01-24 21:40:13
Autor: awe
Skad pochodza Polacy

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hji48v$tuu$2news.onet.pl...
[...]

Ile razy jeszcze muszę powtarzać że nie jestem komunistą? Jestem tylko skromnym sympatykiem tej  idei .

-- -- -- -- -- -- --
popierasz masowe mordowanie ludzi w lagrach zerowanie na ludziach pracy?
awe

Data: 2010-01-24 22:08:26
Autor: Jadrys
Skad pochodza Polacy
W dniu 2010-01-24 21:40, awe pisze:
[...]

Dlaczego jak bezrozumne kukły powtarzacie za propagandą te jej bzdety?  Komunizm to obrońca uciśnionych, To filantropia, to poświecenie dla dobra innych, - tych słabszych itd.

Data: 2010-01-24 22:12:34
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Skad pochodza Polacy

> [...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym

  Gangsterzy tez filantropi.  Prawdziwie uciskani, jak chrzescijanie
  w starozytnym Rzymie, nie prosza komunistow-ciemiezycieli o pomoc.

  AR

Data: 2010-01-24 22:43:00
Autor: Jadrys
Skad pochodza Polacy
W dniu 2010-01-24 22:12, Wlodzimierz Zabotynski pisze:

-- -- -- -- -- -- --
[...]

Gangster to żaden filantrop, - to normalny kapitalista, żyje z ucisku innych.

Data: 2010-01-24 22:47:12
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Skad pochodza Polacy

> [...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym

   Al Capone byl filantropem?  TAK albo NIE!

   AR

Data: 2010-01-24 23:04:12
Autor: Jadrys
Skad pochodza Polacy
W dniu 2010-01-24 22:47, Wlodzimierz Zabotynski pisze:

[...]

Tak,- zupełnie bezinteresownie rozbijał nawet niewinnym czaszki kijem bejsbolowym :-P

Data: 2010-01-24 23:22:14
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Skad pochodza Polacy

> [...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym

  Ty nie jestes idiota Jadrys, ty jestes taka cwana gapa, ktora liczy
  na niewiedze kontrahenta i czesto sie myli, co nie przeszkadza jej
  w dalszym wypisywaniu zbrodniczych, takze w swietle polskiego
  KK karalnych, bredni.

  AR

Data: 2010-01-24 23:41:11
Autor: awe
Skad pochodza Polacy

Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:bd0c8$4b5cc81a$54702a04$22067news.chello.at...

> [...]

 na niewiedze kontrahenta i czesto sie myli, co nie przeszkadza jej
 w dalszym wypisywaniu zbrodniczych, takze w swietle polskiego

-- -- -- -- -- -
spokojnie mkarwan notuje i wkrotce go zadenuncjuje
awe

Data: 2010-01-26 13:44:39
Autor: Jadrys
Skad pochodza Polacy
W dniu 2010-01-24 23:22, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
[...]

Zasób mojej wiedzy jest taki że ja potrafię rozmawiać na prawie każdy dowolny temat.. I to bez posiłkowania się wiedzą z internetu.

Proszę o jakiś przykład mojego złamania polskiego prawa.

Data: 2010-01-24 23:40:15
Autor: awe
Skad pochodza Polacy

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hjicsh$ois$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -
pierdu pierdu
lewica i kapusie maja tyle wspolnego z obrona ucisnionych co McDonald z cudem
awe

Data: 2010-01-26 13:48:50
Autor: Jadrys
Skad pochodza Polacy
W dniu 2010-01-24 23:40, awe pisze:
[...]

Prawdziwa lewica reprezentuje właśnie słabych, prześladowanych i uciskanych. To o czym Ty myślisz to tz. farbowane lisy - tylko w mordach są lewicą..

Data: 2010-01-29 10:39:06
Autor: awe
Skad pochodza Polacy

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hjmobq$5os$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- --
no ale ci wlasnie wzieli gore...a tak przy okazji to nie jest tak do konca....no ale nie chce mi sie tlumaczyc. jestes w bledzie jadrys...
jesli chcesz ludziom robic dobrze bierz pale i ruszaj na sejm i lej ile popadnie farbowana lewice z SLD, + PSL + PO...jak przegonisz to towarzystwo to moze bedziesz mial szanse realizowac swoje szczytne idealy:-)
awe
awe

Data: 2010-01-29 10:45:27
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Skad pochodza Polacy

> [...]
>>

> Prawdziwa lewica reprezentuje właśnie słabych, prześladowanych i
> uciskanych. To o czym Ty myślisz to tz. farbowane lisy - tylko w mordach
-- -- -- --
[...]

   on woli zaczekac az ta pijaczyna ikonowicz za niego to zrobi,
   a wtedy bedzie chodzil dumny jak paw i wypinal sie po medale.
   typowy komuch: niczego sam nie potrafi zrozumiec, a przykleja sie
   nawet do endeckiego obcasa.

   ar

Data: 2010-01-29 19:24:58
Autor: awe
Skad pochodza Polacy

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:e8b3a$4b62ae3f$54702a04$22990news.chello.at...

> [...]

> Prawdziwa lewica reprezentuje właśnie słabych, prześladowanych i
> uciskanych. To o czym Ty myślisz to tz. farbowane lisy - tylko w > mordach
-- -- -- --
[...]

w porzednim systemie samodzielne myslenie nie bylo promowane a i teraz nie jest za bardzo na reke niektorym silom politycznym, a jak juz taki probuje to mu nie wychodzi
awe

Data: 2010-02-10 22:06:00
Autor: Jadrys
Skad pochodza Polacy
W dniu 2010-01-29 10:39, awe pisze:

[...]

A przyłączysz się do mnie?

Data: 2010-01-24 12:16:09
Autor: Wiesiaczek
Skad pochodza Polacy
[...]

Rozumiem, że te słowa pisałeś klęcząc?

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2010-01-24 19:13:35
Autor: awe
Skad pochodza Polacy

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:1a486$4b5c1957$54702a04$19483news.chello.at...

[...]

Pan wybaczy ale totalne farmazony,  badania genetyczne populacji to zupelnie inna piesn. Przeciez tam nie definiuje sie polskosci z jakas konkretna haplogrupa. Mozna mowic tylko o przewadze pewnych haplogrup, a jeszcze w tych haplogrupach sa podgrupy. Badania genetyczne wnosza bardzo duzo do wczesniejszych ustalen i generuja wiele nowych.
Poza tym przydadza sie za 2-3 lata kiedy badania calego genomu stana sie powszechnie dostepne. Zapowiada sie genetyczna rewolucja w medycynie + wzrost mocy obliczeniowych komputerow, chocby wykorzystanie do obliczen GPU.
Nie czuje zadnych wiezi kulturowych z kaweckim, stevem, czy jakims cvelem lub Bokunem. Mam zupelnie inne rozumienie polskosci czy tez  patriotyzmu. Roznimy sie ogromnie pod wzgledem kulturowym a i podejrzewam iz genetycznym prawie na pewno. Tylko jest problem. Grupowa chazaria nie chce sie badac. Z drugiej strony nie kazdego jest na takie badania stac.
awe

Data: 2010-01-24 19:21:08
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Skad pochodza Polacy

> [...]
>  i wowczas jest sie Polakiem lub odrzucic i wowczas pozostaje sie nikim,
>  ,obywatelem Europy', ,obywatelem Swiata' i temu podobne bzdury dla

-- -- -- -- -- -
[...]

   Mniej czy bardziej zaawansowane badania genetyczne dotycza czegos,
   co moznaby porownac do komputerowego hardware'u, podczas gdy
   najczesciej bardziej cennym i drozszym jest software, ktora mozna
   porownac do historii, matki wszystkich narodow. Naturalne roznice
   pomiedzy inywiduami nalezacymi do tego samego narodu nie maja tu
   nic do rzeczy.

   AR

Data: 2010-01-24 19:46:59
Autor: awe
Skad pochodza Polacy

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:46b0b$4b5c8f98$54702a04$30856news.chello.at...

> [...]

>  i wowczas jest sie Polakiem lub odrzucic i wowczas pozostaje sie > nikim,
>  ,obywatelem Europy', ,obywatelem Swiata' i temu podobne bzdury dla

[...]

Niestety tylko sie tak Panu wydaje. Innymi slowy wysoko wyspecjalizowany software mozna wyrzucic na smieci jesli nie ma do tego odpowiedniego hardware'u. Przykladow az za wiele wiec sobie daruje podawanie ich.
awe

Skad pochodza Polacy