Skąd różowe kreski na ekranie?

Data: 2009-11-06 18:06:52
Autor: Tomaszek
Skąd różowe kreski na ekranie?
Alfer_z_pracy pisze:
[...]

Kup kabelek DVI-D ( digital only )
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-11-09 16:43:23
Autor: Alfer_z_pracy
Tomaszek napisał:
Kup kabelek DVI-D ( digital only )

Za Waszą poradą zmieniłem kabelek między kartą graficzną a monitorem, ale to nie pomogło. Może dlatego że kosztował "tylko" 70 zł, a obok był też taki za 130zł? :-) Tak czy siak teraz podejrzewam winę gdzieś w płycie głównej, może zasilaczu... Ech...

Pzdr
A.

Data: 2009-11-09 22:42:22
Autor: Tomasz Fabiszewski
Skąd różowe kreski na ekranie?
Witam!

Widziałem na jpg  tam monitor samsunga "bez menu" tzn taki który sterujemy za pomocą oprogramowania. Próbował Pan wywalic te oprogramowanie od tego monitora. Może to ono bruździ. Prosze pamiętać, że te monitory pojawiły sie na rok przed premierą Visty, a o Windows 7 nie wspominając.

Pozdrawiam

Data: 2009-11-10 14:19:20
Autor: Alfer_z_pracy
Tomasz Fabiszewski napisał:
[...]

Raczej to nie to, OIDP to do tego monitora nie instalowałem Samsungowego oprogramowania, tam były jakieś cuda ale mi do niczego niepotrzebne.

Pozdrawiam
a.

Data: 2009-11-09 23:12:58
Autor: Animka
Alfer_z_pracy pisze:
Tomaszek napisał:
[...]

Raczej to wina sterownika karty graficznej czy monitora. Usuń kartę graficzną z Urządzeń, zrestartuj komputer i zainstaluj dobre sterowniki.

--
animka

Data: 2009-11-27 02:18:31
Autor: ąćęłńóśżź
Skąd różowe kreski na ekranie?
U mnie pojawił się efekt identyczny jako najprawdopodobniej efekt słabego zasilania z płyty głównej karty graficznej AGP.
Zasilacz ma wyjście kabelkiem do zasilania grafy, ale karta nie ma gniazda zasilania kabelkiem no i nie ma gdzie go wetknąć, ciągnie
prąd tylko z płyty..
JaC

-- -- -

Tak czy siak teraz podejrzewam winę gdzieś w płycie głównej, może zasilaczu.

Data: 2009-11-28 09:14:15
Autor: Michal Lukasik
Dnia 27.11.2009, ąćęłńóśżź napisał(a):

U mnie pojawił się efekt identyczny jako najprawdopodobniej efekt słabego zasilania z płyty głównej karty graficznej AGP.

Słaba płyta albo zasilacz. Ewentualnie "uwalone" gniazdo lub wtyk
zasilania MB.

Zasilacz ma wyjście kabelkiem do zasilania grafy, ale karta nie ma gniazda zasilania kabelkiem no i nie ma gdzie go wetknąć, ciągnie
prąd tylko z płyty..

Nie ma bo nie potrzebuje.
--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/        http://www.pajacyk.pl/