Skąd się bierze "elektorat" platfonsów?

Data: 2011-04-16 06:02:49
Autor: Hans Kloss
Skąd się bierze "elektorat" platfonsów?
"[...] no i wreszcie, że miejsce krzyża jest w kościołach. Na moje
pytanie, czy jest również przeciwny obecności w przestrzeni publicznej
innych symboli religijnych, np. Gwiazdy Dawida, speszony odparł, że
innych religii do tego mieszać nie należy. Na moje informacje o
podstawowych dowodach skradzionych przez Rosjan (kokpit, reszta wraku,
czarne skrzynki, itd.) zareagował wyznaniem: "A mnie to tak naprawdę g....
o obchodzi". Chwilę potem zaczął mi się dziwić, że sympatyzuję z "tym
towarzystwem", zwłaszcza po "ostatnich wypowiedziach Kaczyńskiego, w
których obraził on WSZYSTKICH Ślązaków". Na moją prośbę o przytoczenie
owych słów prezesa PiS-u, po długim namyśle dodał, że "Kaczor
powiedział, że wszyscy Ślązacy to faszyści [...]"
Całość na: http://daredevil.salon24.pl/298757,chocby-przyszlo-nas-milion

Czy są w Polsce jakieś fermy hodujące platfonsów, albo może się ich
importuje zza granicy (wschodniej) a może to ofiary jakichś ponurych
eksperymentów medycznych (lobotomia!?). Czy ktoś wie coś pewnego na
ten temat?
J-23

Data: 2011-04-16 13:12:20
Autor: obserwator
Skąd się bierze
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a): Czy są w Polsce jakieś fermy hodujące platfonsów, albo może się ich
importuje zza granicy (wschodniej) a może to ofiary jakichś ponurych
eksperymentów medycznych (lobotomia!?). Czy ktoś wie coś pewnego na
ten temat?

postkomusze meridia stosuja socjotechniki przetestowane za PRL-u.
Techniki te znane sa rowniez zalozycielom sekt.

Przepoczwarzajac sie komuna, przeciez z pelna swiadomoscia zadbala o to, aby najwieksze tuby propagandowe postkomuszego rezimu (TV, GW, onet..itp), pozostal w ich rekach. A fanatykow ktorzy nie potrafia myslec, tylko wierzyc
przeciez na swiecie nie brakuje.

Data: 2011-04-16 15:54:48
Autor: wekon
"Hans Kloss"  wrote in message news:f322840c-5154-40d7-b2d0-39292c3d2b16f11g2000vbx.googlegroups.com...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Debil rośnie nawet na glebie klasy VI. Ona  w praktyce nadaje sie tylko do zalesienia, a taki jegomość rżnie inteligenta. To jest tylko kwestia jego braku świadomości, Kawecki może rozwinąć temat.

wekon

Data: 2011-04-16 16:28:16
Autor: Marek Czaplicki
Skąd się bierze "elektorat" platfonsów?
Hans Kloss pisze w wiadomości f322840c-5154-40d7-
b2d0-39292c3d2b16@f11g2000vbx.googlegroups.com na pl.soc.polityka w dniu sobota 16 kwiecień 2011 15:02:

[...]

bo widzisz. to jest tak. zanim narodzi się człowiek. musi spotkać się mężczyzna z kobietą. potem albo mają się ku sobie albo nie i wtedy nici z przyszłego jakiegokolwiek wyborcy. a na poważnie. każdy lubi być doceniony a po panu prezesie to jakoś nie widać żeby doceniał kogokolwiek oprócz siebie, swojego śp brata i najbliższych kolegów z partii. inni to tylko tło do jego "Walki" (koniecznie z dużej litery) o demokrację, ale taką prawdziwą. :)

Data: 2011-04-16 19:34:15
Autor: Pinocchio
Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:f322840c-5154-40d7-b2d0-39292c3d2b16f11g2000vbx.googlegroups.com...
[...]

Oszołomów pisowskich nie trzeba hodować w fermach, oni urodzili się juz debilami.

PhD

Data: 2011-04-16 10:39:33
Autor: Hans Kloss
Skąd się bierze "elektorat" platfonsów?
On 16 Kwi, 19:34, "Pinocchio" <pinocc...@lorenzini.it> wrote:

Oszo om
Ot choćby taki pinokio aka bombelek aka..itd. itp. Bęcwał miękkim
chujem robiony i  automatycznie kibol pełokomuszerii, Gdzie wy się
pokurwieńcy lęgniecie?
J-23

Data: 2011-04-17 10:58:49
Autor: heÂŽsk
Skąd się bierze "elektorat" platfonsów?
On Sat, 16 Apr 2011 19:34:15 +0200, "Pinocchio"
<pinocchio@lorenzini.it> wrote:

[...]

 czytajac psp mozna taki wniosek wysunac ;o)))))))

Data: 2011-04-17 12:29:28
Autor: the_foe
W dniu 2011-04-16 15:02, Hans Kloss pisze:
[...]

desant z Izraela i potomkowie tych milionow, rzekomo zabitych przez hitlera, co ukryli sie w lesie, teraz wychodza i glosuja...
Niezapomnijmy o cyklistach! Raz wsiądziesz na to urzadzenie wynalezione przez pedzia z Florencji i od razu musisz glosowac na PO.

--
the_foe

Skąd się bierze "elektorat" platfonsów?