Skąd się bierze frustracja ?

Data: 2009-05-04 11:28:37
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
Skąd się bierze frustracja ?
Bezmyślność jednych rodzi frustracje u drugich, z czego Ci pierwsi z definicji są już sfrustrowani więc poziom ogólnej agresji wzrasta...

....czemu się wcale nie dziwię.

Mnie też denerwuje wiele rzeczy na ulicach, ale *staram się* być spokojnym kierowcą - pracuję nad sobą :-)

Ale przyznam, że najbardziej frustrującą dla mnie sytuacją są debile (o i już nie jestem spokojny), którzy koniecznie wciskają się przedemnie, już w momencie mojego hamowania np. przed światłami.
Jest to klasyka, np. w Warszawie gdy jedzie się Wołoską w strone centrum i przekracza Woronicza. 3 pasy, prawy tylko w prawo (tu najczęściej zdarzają się delikwenci, których to nie dotyczy i mimo miejsca na jeden samochód i tak jadą prosto), środkowy prosto, a lewy kończy się i kiedyś trzeba wjechać na środkowy. I po prostu ulubionym zajęciem mistrzów kierownicy, jest jechanie naprawdę szybko (tak ze 2x teren zabudowany) lewym, wyprzedzanie już na hamulcu (!) i pakowanie się ciągle hamując bez kierunku na środkowy, przed ludzi już hamujących przed innymi samochodami. Na papier, czasami na lusterko czy zderzak. Najlepsze jest to, że jak taki piękny zdąży wjechać i jeszcze docisnąć heble i ja go puknę to oczywiście będzie na mnie.
Eh, to mnie właśnie frustruje...

Ps. Frustracja poza miastem to już inna historią, ale można zacząć od tirów wyjeżdzających zza górki, na czołowkę ;-)
Ps2. Jak odkleić 'rybę' z tylniej klapy po poprzednim właścicielu? Zerwę płat lakieru? :>

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Data: 2009-05-04 02:39:42
Autor: czupakabra
Skąd się bierze frustracja ?
)
Ps2. Jak odkleić 'rybę' z tylniej klapy po poprzednim właścicielu? Zerwę płat
lakieru? :>
doklej haczyk ;)

Data: 2009-05-04 11:44:30
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
Skąd się bierze frustracja ?
Ps2. Jak odkleić 'rybę' z tylniej klapy po poprzednim właścicielu?
Zerwę płat lakieru? :>
doklej haczyk ;)

Ucieknie, czy połknie? ;-)

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Data: 2009-05-04 12:05:33
Autor: Jacek Osiecki
Skąd się bierze frustracja ?
Dnia Mon, 4 May 2009 11:28:37 +0200, Adam 'Adak' Kępiński napisał(a):
Ps2. Jak odkleić 'rybę' z tylniej klapy po poprzednim właścicielu? Zerwę płat lakieru? :>

Doklej pod nią patelnię, stanie się neutralna wyznaniowo :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-05-04 14:54:51
Autor: ąćęłńóśźż
Skąd się bierze frustracja ?
Doklej wąsatego elektryka.
JaC

-- -- -

Jak odkleić 'rybę' z tylniej klapy po poprzednim właścicielu?

Data: 2009-05-04 14:02:35
Autor: ąćęłńóśźż
Skąd się bierze frustracja ?
Na tę okoliczność chciałbym miec po dwa "Exocety" w nadkolach :-)
JaC

-- -- -

Ale przyznam, że najbardziej frustrującą dla mnie sytuacją są debile, którzy koniecznie wciskają się przedemnie, już w momencie mojego hamowania np. przed światłami.
Jest to klasyka w Warszawie

Data: 2009-05-04 19:37:00
Autor: STranger
Skąd się bierze frustracja ?
Adam 'Adak' Kępiński pisze:

Ps2. Jak odkleić 'rybę' z tylniej klapy po poprzednim właścicielu? Zerwę płat lakieru? :>

Jedź tym autem do kraju muzułmańskiego, wtedy będziesz oryginalny a ryba będzie znakiem odwagi! ;) Pozostaw auto na kilka h na parkingu publicznym. Jak wrócisz ryby już nie będzie...
Wprawdzie nie wiem czy lakier pozostanie, ale bez ryzyka nie ma zabawy ;)

STranger

Skąd się bierze frustracja ?