Skąd się bierze palikociarnia

Data: 2011-08-24 18:55:15
Autor: u2
Skąd się bierze palikociarnia
W dniu 2011-08-24 18:52, abc pisze:
Dążąc do całkowitego zniszczenia religii w Rosji Sowieckiej władze
bolszewickie stworzyły silny, wspierany przez całą machinę państwową i
Czerezwyczajkę Związek Bezbożników.

Nikt o nich nie slyszal. A ty na pewno nie z departamentu SB dw z
kosciolem ? :)

Data: 2011-08-24 12:40:19
Autor: Hans Kloss
On 24 Sie, 18:55, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> Dążąc do całkowitego zniszczenia religii w Rosji Sowieckiej władze
> bolszewickie stworzyły silny, wspierany przez całą machinę państwową i

Nie żartuj sobie. Pisał o nich nawet Bułhakow w "Mistrzu i
Małgorzacie".
J-23

Data: 2011-08-24 21:45:48
Autor: u2
W dniu 2011-08-24 21:40, Hans Kloss pisze:
Nikt o nich nie slyszal.
Nie żartuj sobie. Pisał o nich nawet Bułhakow w "Mistrzu i
Małgorzacie".

No co ty, bezboznicy wymarli jak dinozaury. Teraz wszyscy mysla : a co
bedzie potem, po swojej smierci :)

Data: 2011-08-24 21:47:14
Autor: u2
W dniu 2011-08-24 21:45, u2 pisze:
[...]

Moge bezboznikow uswiadomic, ale mi sie nie chce. :)

Data: 2011-08-24 19:57:20
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Moge bezboznikow uswiadomic, ale mi sie nie chce. :)

po co kogos uswiadamiac? to jest tak samo bez sensu, jak wysmiewanie czyjegos
swiadopogladu religijnego i odwodzenie na sile od wyznania.

To sa sprawy bardzo osobiste i nie nalezy wchodzic z kopytami w czyjs
swiatopoglad.

A niestety komuchy byli *uswiadamiaczami*i ich spadkobiercy lewactwo, nadal chca wychowywac narody i narzucac swoja religie - lewactwo.

Data: 2011-08-24 22:00:04
Autor: u2
W dniu 2011-08-24 21:57,  obserwator pisze:
A niestety komuchy byli *uswiadamiaczami*i ich spadkobiercy lewactwo, nadal chca wychowywac narody i narzucac swoja religie - lewactwo.

To jest komusza metoda, wychowywac narody w jedynie slusznym sowieckim
(swieckim) swiatopogladzie. A imho prawdziwe bogactwo bierze sie z
roznorodnosci, a nie z urawnilowki.

Data: 2011-08-24 20:17:13
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]

To jest komusza metoda, wychowywac narody w jedynie slusznym sowieckim
(swieckim) swiatopogladzie. A imho prawdziwe bogactwo bierze sie z

tez tak uwazam.

Data: 2011-08-25 01:35:11
Autor: stevep
Dnia 24-08-2011 o 21:47:14 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

To podobnie jak mnie kretynów z PiS-u.

--
stevep

Data: 2011-08-25 01:34:24
Autor: stevep
Dnia 24-08-2011 o 21:45:48 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Ale inni szatani są tam czynni.
--
stevep

Data: 2011-08-25 01:33:44
Autor: stevep
Dnia 24-08-2011 o 21:40:19 Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):

On 24 Sie, 18:55, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> Czerezwyczajkę Związek Bezbożników.

Nikt o nich nie slyszal.
Nie żartuj sobie. Pisał o nich nawet Bułhakow w "Mistrzu i
Ktoś ci go przeczytał?

--
stevep

Data: 2011-08-25 06:15:19
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:33049df6-6f21-4e82-8cb5-41caffdd239da16g2000yqd.googlegroups.com...
On 24 Sie, 18:55, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> Czerezwyczajkę Związek Bezbożników.

Nikt o nich nie slyszal.
Nie żartuj sobie. Pisał o nich nawet Bułhakow w "Mistrzu i

http://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI&playnext=1&list=PL687BE1A849E4A0A9

BomBel

Data: 2011-08-24 19:04:15
Autor: abc
Skąd się bierze palikociarnia
Nikt o nich nie slyszal.

W 1941 w Związku Wojujących Bezbożników było 3,5 mln członków
http://pl.wikipedia.org/wiki/Zwi%C4%85zek_Wojuj%C4%85cych_Bezbo%C5%BCnik%C3%B3w

Data: 2011-08-24 19:05:39
Autor: u2
W dniu 2011-08-24 19:04, abc pisze:
Nikt o nich nie slyszal.

W 1941 w Związku Wojujących Bezbożników było 3,5 mln członków
http://pl.wikipedia.org/wiki/Zwi%C4%85zek_Wojuj%C4%85cych_Bezbo%C5%BCnik%C3%B3w

No wiesz, jest prawda, swieta prawda i gwno prawda :)

Skąd się bierze palikociarnia