Skąd się bierze pierwszy ruch po danych?

Data: 2010-03-26 13:33:53
Autor: flower
Skąd się bierze pierwszy ruch po danych?
Obserwowałem dziś notowania o 13:30. W momencie punkt 13:30 spadek o 5
punktów, a zaraz potem szybkie odbicie. To był nie pierwszy raz kiedy
widziałem takie ruchy w momencie publikowania danych - skąd się one biorą?

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2010-03-26 06:10:57
Autor: Charlie delta
On 26 Mar, 13:33, "flower" <flower19...@wp.pl> wrote:
[...]

long menom jajca się pocom

stąd tiki nerwowe panienka

pozdrawiam

Data: 2010-03-26 20:10:24
Autor: flatron
[...]

Próba czesania stopów na wzór foreksu.

Data: 2010-03-26 15:49:17
Autor: macieks
On 26 Mar, 20:10, "flatron" <flat...@yahoo.com> wrote:
> [...]
> punktów, a zaraz potem szybkie odbicie. To był nie pierwszy raz kiedy
> widziałem takie ruchy w momencie publikowania danych - skąd się one biorą?

5 pkt i czesanie stopów?
Luuuudzie bez przesady, co to za ruch.

Ruch po stopy to np. OIL rozpiętość ruchu 1$ albo EURUSD do 100 p.
Na FW20 2-4 razy w roku zdarzają się strzały 50 pkt, to jest dopiero
walnięcie.

Skąd się bierze pierwszy ruch po danych?