Skąd się bierze taka różnica w cenie ETFW20L wzgl. indeksu?

Data: 2013-11-06 22:37:31
Autor: froff
Skąd się bierze taka różnica w cenie ETFW20L wzgl. indeksu?
hej
Zainteresowałem się ostatnio ETF-ami. Wcześniej nie wiedizałem, że coś takiego istnieje.
Widzę, że ETF na W20 ma wartość 280 a indeks ma jakieś 2550.
Myślę sobie: podbijają, bo grają na zwyżkę.
Ale patrzę na FW20 a tam poniżej indeksu. O co więc chodzi?
Podbijają z powodu jakichś ogłoszonych dywidend?
No ale WIG20 powinien być podbity z tego samego powodu tak samo.

O co tu chodzi?

Skąd się bierze taka różnica w cenie ETFW20L wzgl. indeksu?