Skąd się biorą dzieci?..

Data: 2010-01-22 10:47:19
Autor: Woland
Skąd się biorą dzieci?..
Mówią, że od ruchania płci przeciwnej, ale to chyba nieprawda, bo ja
dość regularnie rucham kobiety, a nie mam ani dzieci, ani żony....

Data: 2010-01-22 12:51:52
Autor: robertbig
Skąd się biorą dzieci?..
On 22 Sty, 19:47, Woland <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
Mówią, że od ruchania płci przeciwnej, ale to chyba nieprawda, bo ja
dość regularnie rucham kobiety, a nie mam ani dzieci, ani żony....

Bo ruchasz tylko zydówki. One maja w poprzek. A twój widocznie tam nie
pasi , jak powinien. Jak bys chciał  :)))

Albo sa za szpetne i nie mozesz sie zlac???

Albo..dostajesz za dużo kopniaków w krocze ,od  mijanych na ulicy
Skinhead's ??

Zreszta ty wiesz najlepiej jaki to powód ;-)

Data: 2010-01-23 22:19:34
Autor: raff
Skąd się biorą dzieci?..
Mówią, że od ruchania płci przeciwnej, ale to chyba nieprawda, bo ja
dość regularnie rucham kobiety, a nie mam ani dzieci, ani żony....

Z kapusty.

Wkladasz w glowke kapusty, a potem ciachasz tasakiem. Sprobuj.

R.

Data: 2010-01-22 19:57:33
Autor: awe
Skąd się biorą dzieci?..

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:eae609d1-4731-456a-af57-abc5324b00dcp8g2000yqb.googlegroups.com...
Mówią, że od ruchania płci przeciwnej, ale to chyba nieprawda, bo ja
dość regularnie rucham kobiety, a nie mam ani dzieci, ani żony....
-- -- -- -- -- -
ale ty gupi, przeciez gumowe lale nie moga rodzic dzieci
awe

Data: 2010-01-22 10:57:25
Autor: Woland
Sk�d si� bior� dzieci?..
awe napisał(a):

ale ty gupi, przeciez gumowe lale nie moga rodzic dzieci

Mama zawsze mi powtarzała, że dzieci biorą się z miłości.. Może
dlatego wciąż jestem bezdzietny?...

Data: 2010-01-23 00:07:03
Autor: awe
Sk?d si? bior? dzieci?..

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:c000b9a6-0045-4927-9751-b804c5ea3e06m26g2000yqb.googlegroups.com...
awe napisał(a):

ale ty gupi, przeciez gumowe lale nie moga rodzic dzieci

Mama zawsze mi powtarzała, że dzieci biorą się z miłości.. Może
dlatego wciąż jestem bezdzietny?...
-- -- -- -- -- -- --
oklamywala cie
awe

Data: 2010-01-23 00:04:54
Autor: raff
Sk?d si? bior? dzieci?..
awe napisał(a):

[...]

Nie tylko w tej dziedzinie go oklamywala.

R.

Data: 2010-01-23 00:21:17
Autor: awe
Sk?d si? bior? dzieci?..

awe napisał(a):

[...]

on sam sie oklamuje...chce wierzyc ze jest heteroseksualny tylko dlatego ze napisze pare bajek na psp..
tawe

Data: 2010-01-22 20:04:43
Autor: Prawusek
Skąd się biorą dzieci?..
"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote in message

[...]

Anal-sex, ruchanie w kakao.

Data: 2010-01-22 11:08:49
Autor: Woland
Sk�d si� bior� dzieci?..
Prawusek napisał(a):

Anal-sex, ruchanie w kakao.

Rucham w różne dziury, nawet w tę między złożonymi stopami....

Data: 2010-01-22 20:15:49
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Skąd się biorą dzieci?..

"Prawusek" <prawusek@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> -- -- -- -- -- -
> ale ty gupi, przeciez gumowe lale nie moga rodzic dzieci

Anal-sex, ruchanie w kakao.

   i nade wszystko pierdolenia glupot.

   ar

Data: 2010-01-23 00:07:39
Autor: awe
Skąd się biorą dzieci?..

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:e81c7$4b59f993$54702a04$32705news.chello.at...

> [...]
> -- -- -- -- -- -
> ale ty gupi, przeciez gumowe lale nie moga rodzic dzieci

-- -- -- -- --
a z tego niestety nie ma dzieci, choc w sumie stety
awe

Data: 2010-01-23 00:21:56
Autor: raff
Skąd się biorą dzieci?..
[...]

Nie opowiadaj mu glupot. Caly czas jest ruchany w kakao i dzieci nie ma.

R.

Data: 2010-01-22 22:43:14
Autor: raff
Skąd się biorą dzieci?..
awe pisze:
[...]

Bo to ma byc plec przeciwna ale gatunku ludzkiego.

R.

Data: 2010-01-23 00:08:03
Autor: awe
Skąd się biorą dzieci?..

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:hjd65j$79e$2news.onet.pl...
awe pisze:
[...]

ciekawe co kozy mysla o cvelu
awe

Data: 2010-01-23 03:25:33
Autor: J-23
Skąd się biorą dzieci?..
On 22 Sty, 19:47, Woland <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
Mówią, że od ruchania płci przeciwnej, ale to chyba nieprawda, bo ja
dość regularnie rucham kobiety, a nie mam ani dzieci, ani żony....

oczywiscie ze cztroetylkochlorkujodkukutasu

J-23 itede...

Data: 2010-01-23 06:38:05
Autor: sofu
Skąd się biorą dzieci?..

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości
Mówią, że od ruchania płci przeciwnej, ale to chyba nieprawda, bo ja
dość regularnie rucham kobiety, a nie mam ani dzieci, ani żony....

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ech.. wydaje ci sie tylko ze ruchasz kobiety. Nie wierz w to! To tylko
urojenia po kleju....
Tak naprawde to ruchaja ciebie pejsaci obrzezańcy. Z tego nie moga byc
dzieci.

sofu

Data: 2010-01-23 12:09:39
Autor: Marek
Skąd się biorą dzieci?..
On 22 Sty, 19:47, Woland <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
Mówią, że od ruchania płci przeciwnej, ale to chyba nieprawda, bo ja
dość regularnie rucham kobiety, a nie mam ani dzieci, ani żony....

Klej wyzarl ci plemniki w jajach.

Data: 2010-01-23 22:11:47
Autor: Prawusek
Skąd się biorą dzieci?..

"Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> wrote in message
[...]

Pedalizm tak działa - materiał genetyczny sjkażony wszystkie formy zarodków
letalne...

Skąd się biorą dzieci?..