Skąd się biorą tacy jak Tzva?

Data: 2009-08-27 15:54:23
Autor: Lorn
Skąd się biorą tacy jak Tzva?
Może mi ktoś wyjaśnić? :>

Data: 2009-08-27 16:05:15
Autor: raff
Skąd się biorą tacy jak Tzva?
Lorn pisze:
Może mi ktoś wyjaśnić? :>

Tak jak Golem. Tylko ze Golem byl ulepiony z gliny.

R.

Data: 2009-08-27 07:10:55
Autor: Tzva Adonai
Skąd się biorą tacy jak Tzva?
On 27 Sie, 16:05, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:

Tak jak Golem

Genialne porównanie...

Data: 2009-08-27 16:19:50
Autor: Neko
Skąd się biorą tacy jak Tzva?
Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał

Tak jak Golem. Tylko ze Golem byl ulepiony z gliny.

A on jest z gowna ?

Data: 2009-08-27 16:26:15
Autor: Slavinka
Skąd się biorą tacy jak Tzva?

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości
Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał

> Tak jak Golem. Tylko ze Golem byl ulepiony z gliny.

A on jest z gowna ?

Tak jak ty.

Parchlaki i pastuchy.

Data: 2009-08-27 16:25:29
Autor: Slavinka
Skąd się biorą tacy jak Tzva?

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości
Lorn pisze:
> Może mi ktoś wyjaśnić? :>

Tak jak Golem. Tylko ze Golem byl ulepiony z gliny.
,
A ten jest kałowiec, nie gliniak...

Data: 2009-08-27 16:39:36
Autor: Piotr
Skąd się biorą tacy jak Tzva?
Dnia Thu, 27 Aug 2009 16:05:15 +0200, raff napisał(a):

Tak jak Golem. Tylko ze Golem byl ulepiony z gliny.

Dooobreee! :-)))
Piotr

Data: 2009-08-27 16:09:12
Autor: rAzor
Skąd się biorą tacy jak Tzva?
Lorn wrote:
Może mi ktoś wyjaśnić? :>

Z wypadków, z chorób genetycznych i wirusowych.
To nieszcześliwy, samotny inwalida przykuty do wózka, który za wszelką uwagę usiłuje zwrócić na siebie uwagę. Nieistotne jaką - niech plują, niech kopią, wyzywają - byle tylko ktoś się na nim skupił.
Przykro patrzeć, jak kalectwo uczyniło tego chłopca tak godnym pożałowania.

Data: 2009-08-27 07:10:14
Autor: Tzva Adonai
Skąd się biorą tacy jak Tzva?
On 27 Sie, 16:09, rAzor <huck-travelling-willb...@hotdog.au> wrote:

To nieszcześliwy, samotny inwalida przykuty do wózka

Mamusia regularnie wyprowadza mnie na spacery...

Data: 2009-08-27 12:22:02
Autor: Antenka
Skąd się biorą tacy jak Tzva?
On 27 Sie, 16:10, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
On 27 Sie, 16:09, rAzor <huck-travelling-willb...@hotdog.au> wrote:

> To nieszcześliwy, samotny inwalida przykuty do wózka

Mamusia regularnie wyprowadza mnie na spacery...

To prawda? Smutne :(

Antenka

Data: 2009-08-27 16:20:27
Autor: Neko
Skąd się biorą tacy jak Tzva?
Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał

Mamusia regularnie wyprowadza mnie na spacery...

DZIEKI BOGU!!! :)

Data: 2009-08-27 16:41:07
Autor: Piotr
Skąd się biorą tacy jak Tzva?
Dnia Thu, 27 Aug 2009 16:20:27 +0200, Neko napisał(a):

Mamusia regularnie wyprowadza mnie na spacery...

DZIEKI BOGU!!! :)

Ma tam ulubione drzewko.
Piotr

Data: 2009-08-27 16:24:55
Autor: Slavinka
Skąd się biorą tacy jak Tzva?

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości
Może mi ktoś wyjaśnić? :>

Z oberżniętego chuja. Matka Polka, ale parchaty ojciec - a cwel to
niedojebany parchlaczek.

Data: 2009-08-27 16:43:23
Autor: Piotr
Skąd się biorą tacy jak Tzva?
Dnia Thu, 27 Aug 2009 15:54:23 +0200, Lorn napisał(a):

Może mi ktoś wyjaśnić? :>

Brak korzeni, alienacja, anomia moralna, niepewna tożsamość. I mamy Golema, z...
Piotr

Data: 2009-08-27 17:04:07
Autor: jadrys
Skąd się biorą tacy jak Tzva?
Lorn pisze:
Może mi ktoś wyjaśnić? :>

To znaczy jacy?

Data: 2009-08-27 17:42:27
Autor: CYC
Skąd się biorą tacy jak Tzva?
Z Icka i Salci .

cyc

Data: 2009-08-27 17:47:42
Autor: matador
Skąd się biorą tacy jak Tzva?
CYC pisze:
Z Icka i Salci .

cyc

Z Lenina i Stalina raczej.

matador.

Data: 2009-08-27 17:57:53
Autor: CYC
Skąd się biorą tacy jak Tzva?

Użytkownik "matador" <matador@poczta.neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h76ae6$6jo$1nemesis.news.neostrada.pl...
CYC pisze:
Z Icka i Salci .

cyc

Z Lenina i Stalina raczej.

matador.

 To moze pojdzmy na kompromis . Ze Jozefa Stalina i Adonai Hitlera , wszak ten drugi byl zydem :).

cyc

Data: 2009-08-27 18:09:47
Autor: matador
Skąd się biorą tacy jak Tzva?
CYC pisze:

 To moze pojdzmy na kompromis . Ze Jozefa Stalina i Adonai Hitlera , wszak ten drugi byl zydem :).

O.K. Ale - Lenin w Poroninie !

matador.

Data: 2009-08-28 09:05:39
Autor: CYC
Skąd się biorą tacy jak Tzva?

Użytkownik "matador" <matador@poczta.neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h76b8p$131$1atlantis.news.neostrada.pl...
CYC pisze:

 To moze pojdzmy na kompromis . Ze Jozefa Stalina i Adonai Hitlera , wszak ten drugi byl zydem :).

O.K. Ale - Lenin w Poroninie !

matador.

Stoi !.
Ustalilismy wiec droga negocjacji a co wazniejsze w oparciu o cala prawde to co powyzej .

cyc

Data: 2009-08-27 20:26:17
Autor: matusm
Skąd się biorą tacy jak Tzva?

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h76210$brv$1news.interia.pl...
Może mi ktoś wyjaśnić? :>
Pozdrowienia
matusm

-- Immortal silence gathers illusions inside...

Skąd się biorą tacy jak Tzva?