Skąd się biorą tacy jak Tzva?

Data: 2009-08-27 16:09:12
Autor: rAzor
Skąd się biorą tacy jak Tzva?
Lorn wrote:
Może mi ktoś wyjaśnić? :>

Z wypadków, z chorób genetycznych i wirusowych.
To nieszcześliwy, samotny inwalida przykuty do wózka, który za wszelką uwagę usiłuje zwrócić na siebie uwagę. Nieistotne jaką - niech plują, niech kopią, wyzywają - byle tylko ktoś się na nim skupił.
Przykro patrzeć, jak kalectwo uczyniło tego chłopca tak godnym pożałowania.

Data: 2009-08-27 07:10:14
Autor: Tzva Adonai
Skąd się biorą tacy jak Tzva?
On 27 Sie, 16:09, rAzor <huck-travelling-willb...@hotdog.au> wrote:

To nieszcześliwy, samotny inwalida przykuty do wózka

Mamusia regularnie wyprowadza mnie na spacery...

Data: 2009-08-27 12:22:02
Autor: Antenka
Skąd się biorą tacy jak Tzva?
On 27 Sie, 16:10, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
On 27 Sie, 16:09, rAzor <huck-travelling-willb...@hotdog.au> wrote:

> To nieszcześliwy, samotny inwalida przykuty do wózka

Mamusia regularnie wyprowadza mnie na spacery...

To prawda? Smutne :(

Antenka

Data: 2009-08-27 16:20:27
Autor: Neko
Skąd się biorą tacy jak Tzva?
Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał

Mamusia regularnie wyprowadza mnie na spacery...

DZIEKI BOGU!!! :)

Data: 2009-08-27 16:41:07
Autor: Piotr
Skąd się biorą tacy jak Tzva?
Dnia Thu, 27 Aug 2009 16:20:27 +0200, Neko napisał(a):

Mamusia regularnie wyprowadza mnie na spacery...

DZIEKI BOGU!!! :)

Ma tam ulubione drzewko.
Piotr

Skąd się biorą tacy jak Tzva?