Skąd się jeszcze biorą tacy naiwni?

Data: 2012-06-28 09:50:32
Autor: abc
Skąd się jeszcze biorą tacy naiwni?
Zszokowana dyrektorka

- Młodzież chciała poznać ich opinię na temat konfliktu na Bliskim
Wschodzie, bo zwykle rozmawiamy o tym tylko ze stroną izraelską. Szkoła ma z
nią bardzo dobre kontakty, na początku września przyjeżdża do nas nawet na
wymianę izraelska młodzież - mówi Małgorzata Wrześniowska, dyrektor liceum.

Zapowiedzianą dyskusję jednak odwołano, gdy do szkoły zadzwonił
przedstawiciel ambasady Izraela.

- Jestem przekonana, że to był ambasador Zvi Rav-Ner. Tłumacz przez całą
rozmowę zwracał się do niego bowiem "panie ambasadorze", a sam rozmówca
podkreślał kilkakrotnie, jaki zaszczyt mi czyni, dzwoniąc osobiście. Domagał
się odwołania zaplanowanego spotkania, w dodatku zarzucił mi
antysemityzm -relacjonuje dyrektor liceum. Tymczasem Małgorzata Wrześniowska
od lat doskonale współpracuje z izraelskim organizacjami, ma nawet dyplom
uznania z Instytutu Yad Vashem w Jerozolimie.

Spotkanie ostatecznie nie doszło do skutku. Dyrektorka szkoły była tak
zaszokowana interwencją ambasady, że zdecydowała się na jego przełożenie.

Więcej http://www.rp.pl/artykul/23,904989-Bliski-Wschod-w-Tarnowie.html

Skąd się jeszcze biorą tacy naiwni?