Skąd się może brać pisk w uszach.

Data: 2009-07-25 11:10:45
Autor: Endriu
Skąd się może brać pisk w uszach.
Moja koleżanka od paru lat cierpi na schorzenie w postaci pisku w uszach. Schorzenie to powstało po ciąży i jakoś nie może ustąpić, pomimo iż koleżanka była już u różnych specjalistów laryngologów.

Czy istnieje jakiś  uczciwy fachowiec specjalista który zajmuje tym tematem, który mógłby zdjagnozować przyczynę powstawania takiego schorzenia ?.

Żal mi kobieciny strasznie bo męczy się biedactwo i nikt nie umie jej pomóc....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-07-25 11:11:58
Autor: Endriu
[...]