Skad sie urwal Holownia [MichalkiewiczaStatusQuo]

Data: 2019-12-31 03:35:57
Autor: mrbluesky.pl
Skad sie urwal Holownia [MichalkiewiczaStatusQuo]
Data: 2019-12-31 09:44:40
Autor: Bruno Brunowski
Skad sie urwal Holownia [MichalkiewiczaStatusQuo]
A wyroki już pospłacane?

--
Bruno

Data: 2019-12-31 19:10:22
Autor: u2
Skad sie urwal Holownia [MichalkiewiczaStatusQuo]
W dniu 31.12.2019 o 18:44, piździak Bruno Brunowski pisze:
A wyroki już pospłacane?

to ty je wydawałeś piździak ?

Data: 2019-12-31 13:51:26
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 31 grudnia 2019 19:10:36 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
W dniu 31.12.2019 o 18:44, piździak Bruno Brunowski pisze:
> A wyroki już pospłacane?
> to ty je wydawałeś piździak ?

Wydawał Sąd, a oblech miał spłacić.

--
Bruno

Data: 2019-12-31 22:56:15
Autor: u2
W dniu 31.12.2019 o 22:51, piździak Bruno Brunowski pisze:
[...]

https://www.youtube.com/watch?v=gHUDbpI8Ulk

Gdzie oni są?
Ci wszyscy moi przyjaciele -ele-ele-ele-ele-ele
Zabrakło ich
Choć zawsze było ich niewielu -elu-elu-elu-elu-elu

Schowali się
Po różnych mrocznych instytucjach -ucjach-ucjach-ucjach-ucjach-ucjach
Pożarła ich
Galopująca prostytucja -ucja-ucja-ucja-ucja-ucja

Gdzie są moi przyjaciele
Bojownicy z tamtych lat
Zawsze było ich niewielu
Teraz jestem sam

Co to za pan
Tak kulturalnie opowiada
Jak się stara ładnie siedzieć i wysławiać
Ach co za ton co za ukłon
Co za wiara w każdym zdaniu
I jakie mądre przekonania -ania-ania-ania-ania-ania

Gdzie są moi przyjaciele
Bojownicy z tamtych lat
Zawsze było ich niewielu
Teraz jestem sam
Oto są oto wszyscy są
Przyjaciele moi z wielu stron
Co za pochód co za piękny krok
Maszerują ramię w ramię wprost
I w bamboszach, w garniturach
Z pidżamami pod pachami
Z posadami, z podatkami i z białymi chorągwiami
Idą tłumy ich tłumy ich
Tłumy ich tłumy ich
Tłumy ich tłumy ich
Tłumy ich...

Gdzie oni są
Gdzie oni są
Zabrakło ich
Zabrakło ich

Gdzie oni są
Zabrakło ich
Gdzie oni są
Zabrakło ich
Gdzie oni są
Zabrakło ich
Gdzie oni są
Zabrakło ich

Gdzie oni są
Gdzie oni są
Zabrakło ich...

Gdzie oni są są są są
są są są są są są są są...

Data: 2020-01-01 01:01:57
Autor: mrbluesky.pl
Skad sie urwal Holownia [MichalkiewiczaStatusQuo]
Wydawał Sąd, a oblech miał spłacić. -- -
Jaki sad? Ten co musi wydawac byle szybciej zaoczniaki bo nie chce/nie umie znalezc aktualnego adresu POzwanego i sprawdzic czy wlasciciele kamienic zyja? ;P To nie zaden sad tylko noblech-oblech ;)
A ty byle dalej prowadz watek od Holowni bo to smierdzi na kilometr postkomuno-ustawka ;P

Data: 2020-01-01 03:04:10
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 1 stycznia 2020 10:01:59 UTC+1 użytkownik mrblu...@gmail.com napisał:
[...]

Myślał oblech, że wystarczy korespondencji nie odbierać i się zdziwił.

--
Bruno

Data: 2020-01-01 12:50:02
Autor: mrbluesky.pl
Skad sie urwal Holownia [MichalkiewiczaStatusQuo]
Myślał oblech, że wystarczy korespondencji nie odbierać i się zdziwił.
-- -
Jesli serio tam od lat nie mieszka dostanie przywrocenie terminu odwolania i wtedy sie okarze kto oblech i kto nim razem z sadem,
 wydales wyrok tak jak ow sad mocno przedwczesnie... ;P

Data: 2020-01-01 12:50:57
Autor: mrbluesky.pl
Skad sie urwal Holownia [MichalkiewiczaStatusQuo]
A ty byle dalej prowadz watek od Holowni bo tenze smierdzi na kilometr postkomuno-ustawka ;P

Data: 2020-01-01 22:16:45
Autor: Pisiorowy Escobar
Skad sie urwal Holownia [MichalkiewiczaStatusQuo]
w <cf57b674-e891-41c1-ae77-c15d324f614b@googlegroups.com>,
mrbluesky.pl@gmail.com napisał(-a):

A ty byle dalej prowadz watek od Holowni bo tenze smierdzi na kilometr postkomuno-ustawka ;P

a myszki też dziś widziałeś ?

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2020-01-02 02:43:45
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 1 stycznia 2020 21:50:03 UTC+1 użytkownik mrblu...@gmail.com napisał:
[...]

Oblech to cwana gapa jest: "iosną Michalkiewicz zbierał pieniądze na wykup mieszkania, w którym żyje, sugerując, że grozi mu eksmisja. Ustaliliśmy, że jest ono warte ok. 1,5 mln zł. Publicysta ma też z żoną inne lokum, warte ponad 400 tys. zł. Teraz znów zbiera datki - na zadośćuczynienie dla kobiety, która jako dziecko była gwałcona przez księdza, a którą on porównał do prostytutki."
https://oko.press/michalkiewicz-zbieral-datki/

--
Bruno

Data: 2020-01-02 21:12:32
Autor: Pisiorowy Escobar
Skad sie urwal Holownia [MichalkiewiczaStatusQuo]
w <f8dbd13b-f9ea-447e-a110-ba2a4898d577@googlegroups.com>, Bruno Brunowski
<brunoj@interia.pl> napisał(-a):

> [...]

Oblech to cwana gapa jest: "iosną Michalkiewicz zbierał pieniądze na wykup mieszkania, w którym żyje, sugerując, że grozi mu eksmisja. Ustaliliśmy, że jest ono warte ok. 1,5 mln zł. Publicysta ma też z żoną inne lokum, warte ponad 400 tys. zł. Teraz znów zbiera datki - na zadośćuczynienie dla kobiety, która jako dziecko była gwałcona przez księdza, a którą on porównał do prostytutki."

hahaha, co za stara cwana pisowsko-pzprowska kurwa :D :D
ważne że takie waleńce jak u2 czy inne pociotki wysyłają mu dutki :D

Data: 2020-01-01 22:07:22
Autor: Pisiorowy Escobar
Skad sie urwal Holownia [MichalkiewiczaStatusQuo]
w <a788e3a7-0510-4db1-9354-93457a88b2c4@googlegroups.com>,
[...]

a to ty z tego prozłodziejskiego światka jesteś ...