Skad sie wzielo to cale fszystowskie towarzystwo ?

Data: 2010-04-22 08:57:19
Autor: cyc
Skad sie wzielo to cale fszystowskie towarzystwo ?
Grupa zostala zasilona faszystowska mlodziezowka . Kilku nowych gowniarzy z hakenkrojcem na ramieniu usiluje przechwycic ster grupy i nadac jej charakter faszystowsko- prapagandowego przewodnika . Rzecz o tyle dziwna , ze spoleczenstwo w zdecydowanej wiekszosci  nie akceptuje takich postaw i w normalnych warunkach , czyli kiedy prezentowaliby takie postawy " na zywo " chodziliby z poobijanymi twarzami . Tutaj moga sobie bez obciachu pozwolic . A pozwalaja sobie na wiele , na tak wiele , ze az zatanawia bo w ocenach normalnych ludzi tyko ewidentni wrogowie kraju moga tak swinic .
Jatrza , snuja spiskowe teorie , udaja patriotow bedac w rzeczywistosci ich jawnym zaprzeczeniem , dziela spoleczenstwo , knuja i mieszaja gdzie tylko sie da !.
Jakies tomy , tomy M , hammery , joty 23 , markiS i ze trzech innych to "kwiat " tego faszystowskiego swiata , swiata , ktory usiluje za wszelka cene wydobyc sie z niebytu .
Nie mysmy jeszcze nie dorosli o demokracji !. nam trzeba jeszcze takiego Pilsudskiego i Berezy Kartuskiej dla takich jak ci o ktorych wyzej pisze bo niektorych tylko przy pomocy takiego edukacyjnego narzedzia  jak palka mozna czegos nauczyc !.

cyc

Data: 2010-04-22 09:09:04
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"cyc" <ja@ja.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hqos0k$jbv$1news.onet.pl...
[...]
"
chodziliby z poobijanymi twarzami . Tutaj moga sobie bez obciachu pozwolic
..

:-)

Data: 2010-04-22 09:13:09
Autor: abc
Skad sie wzielo to cale fszystowskie towarzystwo ?
Nie mysmy jeszcze nie dorosli o demokracji !. nam trzeba jeszcze takiego
Pilsudskiego i Berezy Kartuskiej

No proszę.... To Piłsudski już nie jest faszystą?

Data: 2010-04-22 09:18:05
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"abc" <abc@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
> Nie mysmy jeszcze nie dorosli o demokracji !. nam trzeba jeszcze takiego
> Pilsudskiego i Berezy Kartuskiej

No proszę.... To Piłsudski już nie jest faszystą?

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić

Ano...

Data: 2010-04-22 09:40:30
Autor: Andrzej Adam Filip
Skąd się wzięło ducha komunizmu]
"cyc" <ja@ja.pl> pisze:
[...]

No to rusz swoją ciężką dupę i zaproponuj utworzenie
pl.soc.polityka.moderowana od razu z propozycją kto ma zostać moderatorem (cenzorem).

Ten kto ma siłę żeby "wziąć naród za mordę" przeważnie szybko bierze za
mordę i tych co to *głupio* sądzili że tylko mordy innych będą zagrożone.

Nie dawaj rad ani soli, zanim cię o to nie poproszą
  -- Przysłowie angielskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-04-22 09:54:00
Autor: Neko
Skad sie wzielo to cale fszystowskie towarzystwo ?
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

Grupa zostala zasilona faszystowska mlodziezowka .

Jak kazdy zdrowy komunista, nie cierpi Pan faszystow. :)

Czyli ideologicznie jest Pan zdrowy, Panie Cyc!

Data: 2010-04-22 09:56:01
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

Data: 2010-04-22 13:04:00
Autor: cyc

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hqp87t$9f5$1speranza.aioe.org...

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hqos0k$jbv$1news.onet.pl...

Grupa zostala zasilona faszystowska mlodziezowka .

Tobie juz cycu odpierdala na maksa. Co ty kurna pijesz? Zresztą obojętne co... Zmień!
Piotr
PS. Ale, z drugiej strony takie nowomowne pinkolenie lewizny powoli wraca na salon(y).

NIe widzisz tego faszyzmu ? .
Przeciez nawet litery ich postow wydaja sie byc  brunatne .
To zaraza , ktora toczy Polske i choc ledwie leb wychyla to wyje z taka sila jakby wulkan wybuchl

cyc

Data: 2010-04-22 16:25:11
Autor: cyc

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hqpb0e$e7k$1speranza.aioe.org...

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hqpaf5$7ba$1news.onet.pl...

NIe widzisz tego faszyzmu ? .
Przeciez nawet litery ich postow wydaja sie byc  brunatne .
To zaraza , ktora toczy Polske i choc ledwie leb wychyla to wyje z taka sila jakby wulkan wybuchl

Ale jak ja mam coś dostrzec, kiedy wszystko, co nie jest lewizną, to dla was "faszyzm"...
Piotr

Tak jak wszystko co nie jest faszyzmem dla was jest lewizna !

cyc

Data: 2010-04-22 19:02:10
Autor: Neko
[...]

Ale Cycu, nie odpowiedziles na pytanie:

CO PIJESZ ?

Data: 2010-04-23 08:49:03
Autor: cyc

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spam.wp.pl> napisał w wiadomości news:hqpvfl$j5g$1news.onet.pl...
[...]

Nie stac Cie na to !

cyc

Data: 2010-04-22 18:15:29
Autor: MH
[...]

=======================

Przesadzasz  ... , psp nie jest z całą pewnością grupą reprezentatywną ilościowo
, by w stosunku do całego społeczeństwa wydawać taki osąd.
Z racji wykonywanego zawodu , mam styczność w 100% z ludźmi z wyższym
wykształceniem. Niejednokrotnie kontakty komercyjne , wymagają spędzenia kilku
chwil podczas jakiegoś tam kongresu z potencjalnymi klientami na obiedzie
(dzisiaj ponoć lancz się to zowie).. Od słowa do słowa , i...  schodząc na
tematy polityczne (nasza Polska specjalność , Chwała Ci Panie , że nie tylko
nasza , "stara" EU chyba nas w tym "wyprzedza") , okazuje się , że postrzeganie
rzeczywistości , a co za tym idzie ocena owych "katolików" , heroicznych Ułanów
jest wszędzie taka sama. Gęby pełne pustosłowia : HONOR , OJCZYZNA , BÓG ...
Albo dowolna permutacja w/w 3-elementowego zbioru...  Przykładem może być
chociażby niejaki poseł Karski(ten od Meleksów na Cyprze) , który miał czelność
złożyć doniesienie do prokuratury , POMAWIAJĄC pilota rządowego samolotu o
niekompetencję , wręcz DEZERCJĘ , gdy ten odmówił lądowania w Tibilisi..
100% !! moich rozmówców (tych , którzy sami w pewnym momencie chcą) , podczas
"lanczu" mówi to samo.. Wniosek: Nie jest źle...  Ale czy na pewno ??  Zostawmy na chwilę psp..
Podobno , zakładam że jest to prawda , owi nazwijmy to delikatnie "narodowcy"
mają dość spore poparcie w/g różnych sondaży..  Nie mam najmniejszych podstaw do
tego , by negować owe wyniki. Zakładam , że są prawdziwe..

No i kolejny wniosek : Kto stanowi ten opozycyjny elektorat ???

MH

--

Skad sie wzielo to cale fszystowskie towarzystwo ?