Data: 2011-09-21 06:03:26 | |
Autor: Bartek Kacprzak | |
Skad ta niechec do montowania poziomu paliwa??!! | |
Krrrrrrrrwwwwww
Dzien Dobry Niech mi ktos wytlumaczy po cholere w tym zasranym kawalesraki nie zamontowali wskaznika poziomu paliwa????!!!!! Jak mi jeszcze raz ta padaka zdechnie na PP to ja zostawie na srodku skrzyzowania i niech gnije. Nosszzz rwwal nac! Co za @&#^& w tym Kawasaki siedza. Da sie zamontowac samemu taki wskaznik? Robil to ktos? Wyswietlacz biegow to pikus, jak sobie radzicie z brakiem takiej kontrolki? pozdrawiam Bartek ZX9R _bez_wskaznika_poziomu_PALIWA |
|
Data: 2011-09-21 13:13:30 | |
Autor: AZ | |
Skad ta niechec do montowania poziomu paliwa??!! | |
On 2011-09-21, Bartek Kacprzak <bartek.kacprzak@gmail.com> wrote:
Nie wiem, u mnie jest. To masz jakies wybrakowane KHI, nawet ZX11 ma DWIE superjasne jebitnie czerwone kontrolki ktore migaja zmuszajac do zjazdu na najblizsza stacje. PS. Obok lewej nogi masz cos zwanego kranikiem i ma czy pozycje ON, RES, OFF. Jezdzisz na ON, zdycha, wrzucasz RES i szukasz stacji. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-09-21 06:32:30 | |
Autor: Bartek Kacprzak | |
Skad ta niechec do montowania poziomu paliwa??!! | |
On 21 Wrz, 15:13, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:
Nie wiem, u mnie jest.U mnie nie. > Wyswietlacz biegow to pikus, jak sobie radzicie z brakiem takiejAle ZX9 nie ma! PS. Obok lewej nogi masz cos zwanego kranikiem i ma czy pozycje ON, RES,Ha ha ha ha Tylko ten zasrany motong nie daje czasu na zmiane kranika. Po prostu gasnie, W trakcie jazdy da sie to zrobic bo traci moc i nie przyspiesza, ale na postoju nie daje sygnalu. Cyk i juz. Bartek |
|
Data: 2011-09-21 06:46:41 | |
Autor: Szuwarek | |
Skad ta niechec do montowania poziomu paliwa??!! | |
On 21 Wrz, 15:32, Bartek Kacprzak <bartek.kacpr...@gmail.com> wrote:
Ha ha ha ha zamień na rower - motocykl najwyraźniej Cię przerasta -- Pozdrv! Andrzej http://glajty.w.ineria.pl http://ump.waw.pl 650 i 125 |
|
Data: 2011-09-21 06:49:26 | |
Autor: Bartek Kacprzak | |
Skad ta niechec do montowania poziomu paliwa??!! | |
On 21 Wrz, 15:46, Szuwarek <para...@gmail.com> wrote:
zamień na rower - motocykl najwyraźniej Cię przerastaDzieki za rade. Jeszcze jakas? Bartek |
|
Data: 2011-09-21 12:32:34 | |
Autor: Szuwarek | |
Skad ta niechec do montowania poziomu paliwa??!! | |
On 21 Wrz, 15:49, Bartek Kacprzak <bartek.kacpr...@gmail.com> wrote:
On 21 Wrz, 15:46, Szuwarek <para...@gmail.com> wrote: Proszę uprzejmie - im prostszy rower tym lepszy. Taki z przerzutką, albo składak mogą okazać się zbyt skomplikowane. A tak w ogóle, to najpierw patrzę na licznik, a wskaźnik poziomu paliwa traktuję raczej pomocniczo. Tego drugiego nie masz, więc tu akurat się nie pogubisz. -- Pozdrv! Andrzej http://glajty.w.interia.pl http://ump.waw.pl 650 i 125 |
|
Data: 2011-09-23 00:53:29 | |
Autor: grzech | |
Skad ta niechec do montowania poziomu paliwa??!! | |
PS. Obok lewej nogi masz cos zwanego kranikiem i ma czy pozycje ON, RES, Wywal dłuższą rurkę z kranika i nie będziesz musiał przełączać na skrzyżowaniu;) grzech pegi (z kontrolką rezerwy) |
|
Data: 2011-09-21 15:24:29 | |
Autor: Kamil Nowak 'Amil' | |
Skad ta niechec do montowania poziomu paliwa??!! | |
Bartek Kacprzak napisaĹ(a):
Krrrrrrrrwwwwww [...] Czy tylko ja mam wrazenie ze juz nie robia motocyklistow? Tylko emo-homo jakies? -- Kamil Nowak 'Amil' rocker's not dead Krakuf |
|
Data: 2011-09-21 06:36:29 | |
Autor: Bartek Kacprzak | |
Skad ta niechec do montowania poziomu paliwa??!! | |
On 21 Wrz, 15:24, Kamil Nowak 'Amil' <tu_n...@riders.pl> wrote:
Bartek Kacprzak napisał(a):Acha, ja Ciebie tez ;) A btw da sie zamontowac wskaznik? pozdrawiam Bartek |
|
Data: 2011-09-21 15:39:26 | |
Autor: Arni | |
Skad ta niechec do montowania poziomu paliwa??!! | |
Bartek Kacprzak pisze:
On 21 Wrz, 15:24, Kamil Nowak 'Amil' <tu_n...@riders.pl> wrote: ja mam :) -- Arni Toruń '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420 '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat '99 Mazda 323F 2,0 DiTD |
|
Data: 2011-09-21 06:47:23 | |
Autor: Bartek Kacprzak | |
Skad ta niechec do montowania poziomu paliwa??!! | |
On 21 Wrz, 15:39, Arni <a...@no.spam.pl> wrote:
Bartek Kacprzak pisze: Samemu zrobiony? Zdradzisz jak? pozdrawiam Bartek |
|
Data: 2011-09-21 17:23:03 | |
Autor: Arni | |
Skad ta niechec do montowania poziomu paliwa??!! | |
Bartek Kacprzak pisze:
On 21 Wrz, 15:39, Arni <a...@no.spam.pl> wrote: nie, fabryczny :) ale jest prosty. Jesli dostaniesz taki z odzysku to mozna załozyc. Oczywiscie trzeba wyciac bak od spodu, sam swkaznik LCD mozna probowac przełozyc, mozna zrobic prosty układ na LED-ach albo zastosowac wskaznik analogowy. W baku jest klasyczny potencjometr z pływakiem -- Arni Toruń '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420 '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat '99 Mazda 323F 2,0 DiTD |
|
Data: 2011-09-21 19:43:07 | |
Autor: Kopyt | |
Skad ta niechec do montowania poziomu paliwa??!! | |
Cze!
Użytkownik "Arni" <arni@no.spam.pl> napisał
A nie prosciej -- zamiast ciac zbiornik i cos tam mocowac na bog-wi-co -- zalozyc na wezyk paliwowy przeplywomierz miniaturowy. Niech ma nawet odczyt cyfrowy wyprowadzony na deske rozdz. Wiesz ile wlales (bo pamietsz wizyte na CPN), widzisz ile wyplynelo dolem, zakladasz ze nic nie poszlo gora (powiedzmy nie paruje) i wiesz ile jest w srodku. Zalety: nic nie tniesz, przerabiasz; wady: informacja o stanie wachy jest mimo wszystko posrednia, moze spasc przeplyw na wezyku (ale to case podobny do zalozenia dodatkowego filtra paliwa). IMHO najlepiej patrzyc na przebieg od ostatniego tankowania. Ja tak robie i jakos zyje. Ale jak chcesz sobie ulatwic... Pawel SVSZ i SC33'98 |
|
Data: 2011-09-21 18:47:32 | |
Autor: Mystik | |
Skad ta niechec do montowania poziomu paliwa??!! | |
CzeĹÄ
W dniu 2011-09-21 19:43, Kopyt pisze:
PodrzuÄ przy okazji linka do takiego miniaturowego przepĹywomierza, OK. Najlepiej z cennikiem. pozdr. Mystik |
|
Data: 2011-09-22 00:04:15 | |
Autor: Tmek | |
Skad ta niechec do montowania poziomu paliwa??!! | |
Mystik wrote:
CzeĹÄ Prosze, 78zl http://tinyurl.com/3ofkmw7 Widzialem gdzies to kiedys w jakims niemieckim liczniku samorobce do moto, wiec benzyne wytrzyma. Tmek |
|
Data: 2011-09-22 06:46:33 | |
Autor: Jasio | |
Skad ta niechec do montowania poziomu paliwa??!! | |
UĹźytkownik "Tmek" <Tmek@dom.ek> napisaĹ w wiadomoĹci news:4e7a5f56$0$2490$65785112news.neostrada.pl... Mystik wrote: Naprawde spoko cena. Co prawda dokladnosc nie powala, ale naprawde tani gips. -- Jasio vfr etz Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2011-09-23 10:10:30 | |
Autor: marcinu | |
Skad ta niechec do montowania poziomu paliwa??!! | |
Użytkownik "Jasio" <bylystudent@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j5eeja$dmi$1inews.gazeta.pl... Prosze, 78zl I przy okazji do budowy użyto magnesów więc będzie spełniał również funkcje magnetyzera co podniesie moc silnika o jakieś 5-7%. Świetnie :)) Pozdro Marcin CBF600N |
|
Data: 2011-09-23 13:07:08 | |
Autor: Mat S | |
Skad ta niechec do montowania poziomu paliwa??!! | |
Użytkownik "marcinu" <marcin@wp.pl> napisał w wiadomości news:j5heu3$n57$1news.onet.pl...
Tylko przekrój tego przewodu jakiś mało konkretny... MS |
|
Data: 2011-09-27 08:59:39 | |
Autor: Roman Niewiarowski | |
Skad ta niechec do montowania poziomu paliwa??!! | |
W dniu 2011-09-21 15:36, Bartek Kacprzak pisze:
A btw da sie zamontowac wskaznik? AFAIR tak, poszukaj na forumie dla czarnuchow. pozdr newrom -- RD07 - dożywocie. Cos Jesus he knows me And he knows I'm right |
|
Data: 2011-09-21 15:30:13 | |
Autor: Marcin \"bydle\" Szwarc | |
Skad ta niechec do montowania poziomu paliwa??!! | |
"Kamil Nowak 'Amil'" <tu_nick@riders.pl> wrote in message news:j5col8$n3f$1mx1.internetia.pl...
A to nie jest tak, ze kiedys sie sami robili ale teraz juz im sie nie chce? bydle |
|
Data: 2011-09-21 15:34:37 | |
Autor: Norbi | |
Skad ta niechec do montowania poziomu paliwa??!! | |
W dniu 2011-09-21 15:03, Bartek Kacprzak pisze:
Nosszzz rwwal nac! Co za @&#^& w tym Kawasaki siedza. U jamahi jak nie ma wskaznika poziomu to oprocz kontrolki rezerwy przelacza sie na przeliczanie km od zapalenia sie rezerwy i wtedy sie zastanawiasz na ile wystarczy jeszcze... :) Mi braklo po 58 km oczywiscie 1 km przed stacja :) Norbi BLACK XX'03 - tu jest wskaznik |
|
Data: 2011-09-21 16:47:35 | |
Autor: Viking | |
Skad ta niechec do montowania poziomu paliwa??!! | |
W dniu 2011-09-21 15:34, Norbi pisze:
W dniu 2011-09-21 15:03, Bartek Kacprzak pisze:Aloha. Norbi ile robisz km, na res. w XX?? Pozdr. Tomek XX Czarnula -> ze wskaĹźnikiem;) |
|
Data: 2011-09-21 20:51:57 | |
Autor: Norbi | |
Skad ta niechec do montowania poziomu paliwa??!! | |
W dniu 2011-09-21 16:47, Viking pisze:
Aloha. Nie wiem - w X-ie jak sie pojawia czerwone to staram sie tankowac chyba max zrobilem z 50 km :) Norbi BLACK XX'03 |
|
Data: 2011-09-22 12:58:25 | |
Autor: Viking | |
Skad ta niechec do montowania poziomu paliwa??!! | |
W dniu 2011-09-21 20:51, Norbi pisze:
W dniu 2011-09-21 16:47, Viking pisze:o! :) Ĺadnie!:) ok thx.. bo ja kiedyĹ podobnie i miaĹem juĹź stracha.. daleko od cywilizacji mnie dopadĹo pomaraĹczowe:) Pozd. Tomek XX Czarnula |
|
Data: 2011-09-21 17:05:02 | |
Autor: Drzewo | |
Skad ta niechec do montowania poziomu paliwa??!! | |
Uzytkownik "Bartek Kacprzak" <bartek.kacprzak@gmail.com> napisal w wiadomosci news:08a0ddfc-7a62-4339-aa89-413813849adbg30g2000yqc.googlegroups.com... ZX9R _bez_wskaznika_poziomu_PALIWA Pociesze cie. W Hornet 900 raz mi sie nie wlaczyl az do konca paliwa ;] Najlepszy jest kranik - nigdy nie zawodzi jesli chodzi o wskazania no i chyba latwiej zamontowac niz wskaznik? Ale moge sie mylic. Pozdrawiam, Drzewo. |
|
Data: 2011-09-21 17:11:24 | |
Autor: Bartek Kacprzak | |
Skad ta niechec do montowania poziomu paliwa??!! | |
Użytkownik "Drzewo" <drzewo@o2.pl> napisał w wiadomości news:j5cuf3$1ftp$1news2.ipartners.pl... Ej, kranik mam, tyle, ze od zamulania do zgasniecia uplywa malo czasu i czasami zanim przelacze na rezerwe, moto gasnie. Mnie chodzi o wskaznik, ktory bedzie informowal wlasnie o zblizaniu sie do granicy rezerwy. Moze byc cholerna dioda. pozdr -- Bartek niebieska9'99 Ave1,8 EL |
|
Data: 2011-09-21 18:03:56 | |
Autor: KJ Siła Słów | |
Skad ta niechec do montowania poziomu paliwa??!! | |
W dniu 2011-09-21 17:11, Bartek Kacprzak pisze:
Ej, kranik mam, tyle, ze od zamulania do zgasniecia uplywa malo czasu i Powinienes wiecej cwiczyc, tankowac po 2 litry az zlapiesz odruch. Mnie chodzi o wskaznik, ktory bedzie informowal wlasnie o zblizaniu sie Mozesz sprobowac dopasowac z innego moto, ale IMO tylko komplet, bo na dziubanie Slodowego w baku 12V daje za mocna iskre. KJ |
|
Data: 2011-09-21 18:11:46 | |
Autor: Arni | |
Skad ta niechec do montowania poziomu paliwa??!! | |
KJ Siła Słów pisze:
W dniu 2011-09-21 17:11, Bartek Kacprzak pisze: nie przesadzaj, od dawien dawna stosuje sie potencjometry, kiedys to były jeszcze drutowe i jakos nie słyszałem, zeby komus wybuchło od tego. -- Arni Toruń '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420 '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat '99 Mazda 323F 2,0 DiTD |
|
Data: 2011-09-21 18:49:03 | |
Autor: Bartek Kacprzak | |
Skad ta niechec do montowania poziomu paliwa??!! | |
Użytkownik "KJ Siła Słów" <KJ@noway.com> napisał w wiadomości news:j5d1tj$as7$1inews.gazeta.pl... Powinienes wiecej cwiczyc, tankowac po 2 litry az zlapiesz odruch.:) Caly czas sie ucze. Czyli szukac baku od innego kawasaki, tyle ze z modelu wyposazonego w to ustrojstwo? Bo z sama instalacja to chyba nie bedzie problem. Dzieki za pomoc, poszukam, pokombinuje. pozdrawiam -- Bartek niebieska9'99 Ave1,8 EL |
|
Data: 2011-09-22 00:19:23 | |
Autor: Tmek | |
Skad ta niechec do montowania poziomu paliwa??!! | |
Bartek Kacprzak wrote:
Użytkownik "Drzewo" <drzewo@o2.pl> napisał w wiadomości Do zrobienia, w dodatku proste i tanie. Szukaj pod haslem termistor rezerwy. Idea ogolna stosowana w samochodach od x lat. W baku, na pewnej wysokosci odpowiadajcej poziomowi rezerwy zamocowany jest maly metalowy walec - termistor. Obudowa masa, kabel z niego wycodzacy biegnie do zarowki. Zarowka polaczona w szereg z termistorem i aku. Prad plynacy przez termistor rozgrzewa go, benzyna oplywajac chlodzi. Zimny termistor > duzy opor > maly prad > zarowka nie swieci. Jak poziom benzyny spadnie, nie ma co go chlodzic, wzrasta jego temp, spada opor, plynie wiekszy prad, zarowka rezerwy sie zapala. Tutaj przyklad z przeszczepem w afryce http://faq.africatwin.com.pl/index.php/Czujnik_rezerwy_-_naprawa pzdr Tmek |
|
Data: 2011-09-22 07:47:30 | |
Autor: Marcin N | |
Skad ta niechec do montowania poziomu paliwa??!! | |
Podczepię się pod wątek i zadam laickie pytanie:
jak zbudowany jest czujnik, który zapala się i już nie gaśnie ani nie przygasa. Widzę, że ten z opisu z racji pewnej bezwładności - w "stanie nieustalonym" świeci nierównomiernie. |
|
Data: 2011-09-22 08:38:45 | |
Autor: Arni | |
Skad ta niechec do montowania poziomu paliwa??!! | |
Marcin N pisze:
Podczepię się pod wątek i zadam laickie pytanie:nie czujnik a wskaznik. Układ z duzą stałą czasową daje powolne zmiany na wyjsciu przy szybkich zmianach na wejsciu. Usrednia je niejako. Od biedy wystarczy kondensator -- Arni Toruń '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420 '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat '99 Mazda 323F 2,0 DiTD |
|
Data: 2011-09-22 10:13:27 | |
Autor: Mat S | |
Skad ta niechec do montowania poziomu paliwa??!! | |
Użytkownik "Arni" <arni@no.spam.pl> napisał w wiadomości news:j5el4a$pgj$1inews.gazeta.pl... Marcin N pisze: A jakiś układzik, który oprócz kontrolki sam załączy jej zasilanie z drugiego obwodu? Tutaj wystarczyłby przekaźnik chyba? Czujnik podawałby napięcie na obwód włączenia przekaźnika, który nie dość, że załączy wskaźnik (światełko), to jeszcze sam sobie poda zasilanie na obwód włączający elektromagnes. Takie coś można zmontować bez wiedzy o elektronice itp magicznych zagadnieniach ;-). Cały układ zasilamy przez obwód załączany wyłącznikiem zapłonu, i po zatankowaniu, kiedy czujnik już nie da sygnału włączającego prunt, przekaźnik już nie będzie działał, więc kontrolka świecić nie będzie. Zakładam tu, że między zapaleniem kontrolki i zakończeniem tankowania nastąpi wyłączenie zapłonu. Tak czy inaczej, jakiś czujnik musi się znaleźć w układzie, a mnie osobiście pomysł samodzielnego wiercenia dziury w baku nieco mierzi. Chociaż sytuacja wkurzająca Bartka, mnie również wkurza, bo też jedynym wskaźnikiem osiągnięcia rezerwy jest u mnie zdychanie silnika. MS |
|
Data: 2011-09-22 15:05:48 | |
Autor: Arni | |
Skad ta niechec do montowania poziomu paliwa??!! | |
Mat S pisze:
A jakiś układzik, który oprócz kontrolki sam załączy jej zasilanie z drugiego obwodu? Tutaj wystarczyłby przekaźnik chyba? Czujnik podawałby napięcie na obwód włączenia przekaźnika, który nie dość, że załączy wskaźnik (światełko), to jeszcze sam sobie poda zasilanie na obwód włączający elektromagnes. Takie coś można zmontować bez wiedzy o elektronice itp magicznych zagadnieniach ;-). Cały układ zasilamy przez obwód załączany wyłącznikiem zapłonu, i po zatankowaniu, kiedy czujnik już nie da sygnału włączającego prunt, przekaźnik już nie będzie działał, więc kontrolka świecić nie będzie. Zakładam tu, że między zapaleniem kontrolki i zakończeniem tankowania nastąpi wyłączenie zapłonu. Tak czy inaczej, jakiś czujnik musi się znaleźć w układzie, a mnie osobiście pomysł samodzielnego wiercenia dziury w baku nieco mierzi. Chociaż sytuacja wkurzająca Bartka, mnie również wkurza, bo też jedynym wskaźnikiem osiągnięcia rezerwy jest u mnie zdychanie silnika. szczerze? nie zrozumialem ani kawałka z tego pomysłu :) Moze nie wymyślaj tylko podaj co chcesz osiągnąc? -- Arni Toruń '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420 '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat '99 Mazda 323F 2,0 DiTD |
|
Data: 2011-09-22 15:38:36 | |
Autor: Mat S | |
Skad ta niechec do montowania poziomu paliwa??!! | |
Użytkownik "Arni" <arni@no.spam.pl> napisał w wiadomości news:j5fbq0$o88$1inews.gazeta.pl... Mat S pisze: A tam, nieważne - tak czy inacy, baku dziurawić nie będę. Chciałem osiągnąć to samo co elektronika z dużą stałą czasową, bez elektroniki - jako że się na niej nie znam. A przekaźnik i światełko to wciąż jeszcze elektryka ;-) Żeby uniknąć wstępnego mrugania sygnalizatora, zaproponowałem układ elektryczny z podtrzymaniem zasilania - po pierwszym sygnale z czujnika włączałby sygnalizator i samemu sobie podawał zasilanie, żeby podtrzymać sygnał. Tyle że to wymagałoby zastosowania czujnika załączającego obwód przy spadku poziomu paliwa, a termistor CHYBA wymaga stałego zasilania, a nie jest prostym wyłącznikiem. MS |
|
Data: 2011-09-22 10:57:22 | |
Autor: Tmek | |
Skad ta niechec do montowania poziomu paliwa??!! | |
Marcin N wrote:
Podczepię się pod wątek i zadam laickie pytanie: Ten z opisu stosowany jest w masie samochodow i dziala tak jak piszesz. W momencie kiedy jest juz na tyle malo paliwa, ze nie jest w stanie go skutecznie chlodzic, widac przeplywajacy prad dziala na zasadzie sprzezenia zwrotnego dodatniego. Czyli jak sie zapali to mu juz latwiej podtrzymac temp i swiecenie. Inna sprawa, jak na stronie afryki gosc napisal, z samochodu ma mniejsza bezwladnoasc, czyli troche stanu nieustalonego jest wiecej niz w hondowym. Mozna to tlumaczyc warunkami pracy, samochod jedzie troche spokojniej niz pokladajcy sie na boki motocykl, mniej chlapie tam w baku, wiec i troche inna konstrukcja czujnika i wieksza bezwladnosc. Ale czy to przeszkadza? Migajace lepiej widac niz swiecace, wiec to nie bug a fliczer. Tmek |
|
Data: 2011-09-22 22:04:37 | |
Autor: Marcin N | |
Skad ta niechec do montowania poziomu paliwa??!! | |
W dniu 2011-09-22 10:57, Tmek pisze:
Mozna to tlumaczyc warunkami pracy, samochod jedzie troche spokojniej Gwoli wyjaśnienia: Kładąc motocykl w zakręcie nie powodujesz "przelewania się" paliwa na boki. Siła wypadkowa działa dokładnie w osi pionowej motocykla. |
|
Data: 2011-09-23 00:40:52 | |
Autor: Tmek | |
Skad ta niechec do montowania poziomu paliwa??!! | |
Marcin N wrote:
W dniu 2011-09-22 10:57, Tmek pisze: Oprocz zakretow w arsenale zdarzen mam jeszce hamowanie, przyspieszanie, jazde po wertepach i wszystkie pokrewne wstrzasotworcze i wzburzajace okolicznosci nie pozwalajace toni wachy byc spokojną ugladzoną. Tmek |
|
Data: 2011-09-21 20:00:11 | |
Autor: Songoku | |
Skad ta niechec do montowania poziomu paliwa??!! | |
Nosszzz rwwal nac! Co za @&#^& w tym Kawasaki siedza. Ostatnio siÄ poprawili, nie doĹÄ, Ĺźe "Ĺźydka" montujÄ to jeszcze moĹźesz sprawdziÄ ile papu zostaĹo wypite. Jak pokazuje powyĹźej 16l (bak jest 17-nasto litrowy) to juĹź wiadomo, Ĺźe moĹźna siÄ rozglÄ daÄ :) -- _______ Songoku 2011 ZX10R ABS Power is black |
|
Data: 2011-09-21 21:40:55 | |
Autor: Jackare | |
Skad ta niechec do montowania poziomu paliwa??!! | |
Uzytkownik "Bartek Kacprzak" <bartek.kacprzak@gmail.com> napisal w wiadomosci news:08a0ddfc-7a62-4339-aa89-413813849adbg30g2000yqc.googlegroups.com...
Krrrrrrrrwwwwww Ej ziom kufra nosz co ty w jakies trasy pomykasz ze ci wachy braka ? Co Ty, nagar Ci wydech przytkal ? Motur jest do lanserki i wyrywki dup a nie do popierdalania gdzies daleko od knajp i bulwarów. Przeciez tam gdzies za miastem zimno, pada i nie ma ani kasy ani fajnych dup. Adiki ci przemokna i co - w mokrych kierpcach po laske podjedziesz ? A jak Ci zel zmyje z czochry ? Jakbys normalnie motura uzywal to by nie bylo ze wachy nima, albo pusc farbe gdzie na towary jezdzisz - polecim poobcinac czy to nie jakies maczetki... -- Jackare |
|
Data: 2011-09-22 19:54:00 | |
Autor: Marcin GardeĹa | |
Skad ta niechec do montowania poziomu paliwa??!! | |
W dniu 2011-09-21 15:03, Bartek Kacprzak pisze:
Krrrrrrrrwwwwww Wkurwiamy siÄ tak jak ty, no chyba, Ĺźe sobie kupujemy motura ze wskaĹşnikiem, wtedy juĹź jest luz. -- Diobeu VFR800 '01 |