Skad ta niechec do montowania poziomu paliwa??!!

Data: 2011-09-21 06:04:01
Autor: Bartek Kacprzak
Skad ta niechec do montowania poziomu paliwa??!!
Krrrrrrrrwwwwww

Dzien Dobry

Niech mi ktos wytlumaczy po cholere w tym zasranym kawalesraki nie
zamontowali wskaznika poziomu paliwa????!!!!!
Jak mi jeszcze raz ta padaka zdechnie na PP to ja zostawie na srodku
skrzyzowania i niech gnije.
Nosszzz rwwal nac! Co za @&#^& w tym Kawasaki siedza.

Da sie zamontowac samemu taki wskaznik? Robil to ktos?

Wyswietlacz biegow to pikus, jak sobie radzicie z brakiem takiej
kontrolki?

pozdrawiam
Bartek
ZX9R _bez_wskaznika_poziomu_PALIWA

Data: 2011-09-21 15:15:50
Autor: Rudy
Skad ta niechec do montowania poziomu paliwa??!!
Wyswietlacz biegow to pikus, jak sobie radzicie z brakiem takiej
kontrolki?

A nie mozesz tankowac do pelna i skasowac licznika i wiedzac ze motor przejedzie np 300 km tankowac co 250 km.
Wiem ze nie o to chodzi ale czasem trzeba radzic sobie po swojemu jesli jacys fachowcy nie wymyslili lepszego rozwiazania.
Dawniej byl kranik :) i mialbys przelacznik na rezerwe a teraz kombinuj czlowieczku bo mamy XXI w ;)

Rudy
Suzuki SV 650 N `01 - z kontrolka rezerwy tzw. Zydkiem :)

Data: 2011-09-21 06:35:22
Autor: Bartek Kacprzak
On 21 Wrz, 15:15, "Rudy" <ru...@interia.pl> wrote:
> [...]

jacys fachowcy nie wymyslili lepszego rozwiazania.
Dawniej byl kranik :) i mialbys przelacznik na rezerwe a teraz kombinuj
Tez tankuje, tylko ta cholera zawsze wybiera moment na zgasniecie na
postoju na skrzyzowaniu.
Normalnie po zlosci, dojezdzam, zajmuje PP zapala sie zielone i ....
musze go zepchnac na bok bo akurat zdechl.

A nie zawsze chce mi sie pamietac ile jeszcze moge przejechac.

pozdrawiam
Bartek

Data: 2011-09-21 19:12:03
Autor: Yorick
Dnia 21 - 09 - 2011 (środa) o godzinie 15:35, Bartek Kacprzak napisał(a):

Tez tankuje, tylko ta cholera zawsze wybiera moment na zgasniecie na
postoju na skrzyzowaniu.
Normalnie po zlosci, dojezdzam, zajmuje PP zapala sie zielone i ....
musze go zepchnac na bok bo akurat zdechl.

To i tak zachowuje się bardzo kulturalnie :-) Mój "dzikus" z reguły gaśnie
mi jakieś dwie sekundy później - dokładnie kiedy jestem na środku dużego
skrzyżowania ;-)

PS. Oczywiście, zdaję sobie sobie sprawę, że prawdziwy motocyklista po
dwóch sekundach to powinien być już na drugim skrzyżowaniu, a nie w połowie
pierwszego, ale Savage uczy człowieka w tej kwestii pokory ... ;-)      --
Yorick
LS 650

Data: 2011-09-22 15:52:42
Autor: Dman-666
Skad ta niechec do montowania poziomu paliwa??!!
Tak se patrze i patrze jak Bartek Kacprzak nawija makaron na uszy:

Tez tankuje, tylko ta cholera zawsze wybiera moment na zgasniecie na
postoju na skrzyzowaniu.
Normalnie po zlosci, dojezdzam, zajmuje PP zapala sie zielone i ....
musze go zepchnac na bok bo akurat zdechl.

Aaaa...to ty jestes ten zly, blokujacy skrzyzowania motocyklista, co to samochodom nie pozwala ruszyc z odpowiednim tempem spod swiatel (PMS: "Widzialem dzisiaj kwiat paproci"> Wstydz sie! ;>

--
Dman-666
6A13 z bombom LPG, Stolec

Data: 2011-09-21 17:42:55
Autor: Piotr Kompa
Rudy wrote:
Wyswietlacz biegow to pikus, jak sobie radzicie z brakiem takiej
kontrolki?

A nie mozesz tankowac do pelna i skasowac licznika i wiedzac ze motor przejedzie np 300 km tankowac co 250 km.

Ja co parę dni zaglądam do baku i wołam "zupa", jak słychać echo, to znaczy że czas dolać, bo jest już mało :)

--
Pozdrawiam,
Kompan.

"-Hi!" - lied the politician.

Data: 2011-09-21 18:49:51
Autor: Bartek Kacprzak

Użytkownik "Piotr Kompa" <p.kompaFOO@wp.pl> napisał w wiadomości news:j5d0lu$6h1

Ja co parę dni zaglądam do baku i wołam "zupa", jak słychać echo, to znaczy że czas dolać, bo jest już mało :)

U mnie slychac "Jaka?"

pozdr

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-09-21 19:17:55
Autor: Arni
Bartek Kacprzak pisze:

[...]

gdyby odpowiedz była "dupa" to wiadomo ze pusto

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Skad ta niechec do montowania poziomu paliwa??!!