Skad ta niechec do montowania poziomu paliwa??!!

Data: 2011-09-21 13:13:30
Autor: AZ
On 2011-09-21, Bartek Kacprzak <bartek.kacprzak@gmail.com> wrote:

Niech mi ktos wytlumaczy po cholere w tym zasranym kawalesraki nie
zamontowali wskaznika poziomu paliwa????!!!!!
Jak mi jeszcze raz ta padaka zdechnie na PP to ja zostawie na srodku
skrzyzowania i niech gnije.
Nosszzz rwwal nac! Co za @&#^& w tym Kawasaki siedza.

Nie wiem, u mnie jest.

Wyswietlacz biegow to pikus, jak sobie radzicie z brakiem takiej
kontrolki?

To masz jakies wybrakowane KHI, nawet ZX11 ma DWIE superjasne jebitnie
czerwone kontrolki ktore migaja zmuszajac do zjazdu na najblizsza
stacje.

PS. Obok lewej nogi masz cos zwanego kranikiem i ma czy pozycje ON, RES,
OFF. Jezdzisz na ON, zdycha, wrzucasz RES i szukasz stacji.
--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-09-21 06:32:30
Autor: Bartek Kacprzak
Skad ta niechec do montowania poziomu paliwa??!!
On 21 Wrz, 15:13, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:

Nie wiem, u mnie jest.
U mnie nie.

> [...]

To masz jakies wybrakowane KHI, nawet ZX11 ma DWIE superjasne jebitnie
czerwone kontrolki ktore migaja zmuszajac do zjazdu na najblizsza
Ale ZX9 nie ma!
PS. Obok lewej nogi masz cos zwanego kranikiem i ma czy pozycje ON, RES,
OFF. Jezdzisz na ON, zdycha, wrzucasz RES i szukasz stacji.
Ha ha ha ha
Tylko ten zasrany motong nie daje czasu na zmiane kranika.
Po prostu gasnie, W trakcie jazdy da sie to zrobic bo traci moc i nie
przyspiesza, ale na postoju nie daje sygnalu.
Cyk i juz.

Bartek

Data: 2011-09-21 06:46:41
Autor: Szuwarek
On 21 Wrz, 15:32, Bartek Kacprzak <bartek.kacpr...@gmail.com> wrote:

[...]

zamień na rower - motocykl najwyraźniej Cię przerasta

--
Pozdrv!
Andrzej

Data: 2011-09-21 06:49:26
Autor: Bartek Kacprzak
On 21 Wrz, 15:46, Szuwarek <para...@gmail.com> wrote:

zamień na rower - motocykl najwyraźniej Cię przerasta
Dzieki za rade.
Jeszcze jakas?

Bartek

Data: 2011-09-21 12:32:34
Autor: Szuwarek
On 21 Wrz, 15:49, Bartek Kacprzak <bartek.kacpr...@gmail.com> wrote:
On 21 Wrz, 15:46, Szuwarek <para...@gmail.com> wrote:

> zamień na rower - motocykl najwyraźniej Cię przerasta

Dzieki za rade.
Jeszcze jakas?

Proszę uprzejmie - im prostszy rower tym lepszy. Taki z przerzutką,
albo składak mogą okazać się zbyt skomplikowane. A tak w ogóle, to
najpierw patrzę na licznik, a wskaźnik poziomu paliwa traktuję raczej
pomocniczo.  Tego drugiego nie masz, więc tu akurat się nie pogubisz.

--
Pozdrv!
Andrzej

Data: 2011-09-23 00:53:29
Autor: grzech
Skad ta niechec do montowania poziomu paliwa??!!
PS. Obok lewej nogi masz cos zwanego kranikiem i ma czy pozycje ON, RES,
OFF. Jezdzisz na ON, zdycha, wrzucasz RES i szukasz stacji.
--

Wywal dłuższą rurkę z kranika i nie będziesz musiał przełączać na
skrzyżowaniu;)

grzech
pegi
(z kontrolką rezerwy)

Skad ta niechec do montowania poziomu paliwa??!!