Skad ta niechec do montowania poziomu paliwa??!!

Data: 2011-09-21 06:03:32
Autor: Bartek Kacprzak
Skad ta niechec do montowania poziomu paliwa??!!
Krrrrrrrrwwwwww

Dzien Dobry

Niech mi ktos wytlumaczy po cholere w tym zasranym kawalesraki nie
zamontowali wskaznika poziomu paliwa????!!!!!
Jak mi jeszcze raz ta padaka zdechnie na PP to ja zostawie na srodku
skrzyzowania i niech gnije.
Nosszzz rwwal nac! Co za @&#^& w tym Kawasaki siedza.

Da sie zamontowac samemu taki wskaznik? Robil to ktos?

Wyswietlacz biegow to pikus, jak sobie radzicie z brakiem takiej
kontrolki?

pozdrawiam
Bartek
ZX9R _bez_wskaznika_poziomu_PALIWA

Skad ta niechec do montowania poziomu paliwa??!!