Sk±d ta niechêæ producentów do wy¶wietlaczy biegów?

Data: 2011-09-19 09:35:18
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Sk±d ta niechêæ producentów do wy¶wietlaczy biegów?
Marcin N napisa³(a):
W moim Fazerze sam sobie taki zainstalowa³em i trudno mi sobie wyobraziæ jazdê bez tego.

Kluczowe jest to: jedynka w dol!
Jak to przyswoisz to prawdopodobnie dasz rade bez wyswietlacza.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2011-09-19 10:32:17
Autor: Tytus z domQ
Sk±d ta niechêæ producentów do wy¶wietlaczy biegów?
Siemka

*** "Kamil Nowak 'Amil'"
Kluczowe jest to: jedynka w dol!
 Jak to przyswoisz to prawdopodobnie dasz rade bez wyswietlacza.

No chyba ze Jafa albo siakis ekstremalny sport...
na tor dobra rzecz taki wyswietlacz

--
         Tytus
¿ó³ta motorynka

Data: 2011-09-20 02:35:05
Autor: AZ
Skąd ta niechęć producentów do wyświetlaczy biegów?
On 2011-09-19, Tytus z domQ <tytus1@gazeta.pl> wrote:

No chyba ze Jafa albo siakis ekstremalny sport...
na tor dobra rzecz taki wyswietlacz

Tytusie, a kiedy na torze jest czas na patrzenie na wyswietlacz? Na tor
zrobili shift lighta zeby blyskal po oczach i nie trza bylo patrzec na
zegary.

PS. Przeciez w Lublinie sie jezdzi na jedynce tylko to po co tam
wyswietlacz??
--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-09-20 07:52:26
Autor: Tytus z domQ
Skąd ta niechęć producentów do wyświetlaczy biegów?
Siemka

*** "AZ" Tytusie, a kiedy na torze jest czas na patrzenie na wyswietlacz? Na tor
 zrobili shift lighta zeby blyskal po oczach i nie trza bylo patrzec na
 zegary.

Ci co maja prawidlowa pozycje maja czas na patrzenie, no i ci co maja wlasciwa technike przejazdow przez winkle a nie pyrkaja "formula"

*** PS. Przeciez w Lublinie sie jezdzi na jedynce tylko to po co tam
 wyswietlacz??

Sa rowniez tacy co sie nie boja winkli i uzywaja tam wyzszych biegow. Ale racja - rozpedzienie tam transatlantyka moze byc trudne a manewry bez holownikow wrecz niemozliwe.

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-09-20 09:08:11
Autor: Norbi
W dniu 2011-09-20 04:35, AZ pisze:

Tytusie, a kiedy na torze jest czas na patrzenie na wyswietlacz? Na tor
zrobili shift lighta zeby blyskal po oczach i nie trza bylo patrzec na
zegary.

Ostatnio stwierdzilem ze jednak przydalby mi sie bardzo na torze taki wyswietlacz jak musialem liczyc na ktorym biegu jade Jedynie po odejsciach mozna bylo stwierdzic czy na odpowiednim przejechalem winkiel.

PS. Przeciez w Lublinie sie jezdzi na jedynce tylko to po co tam
wyswietlacz??

A kiedys Ty byl na Lublinie ? - za trudny? za bardzo techniczny tor ? :)
Ja wiem - w Nowodworze to chociaz odpoczac na prostych sie da - w Lublinie trzeba sie urobic 3x tyle :)

Ogolnie na Lublinie to 3-ka i tak wiekszosc jest wolniejsza jesli jedziesz plynnie. A jesli chcesz zrobic dobry czas to dopiero na 2-ce latasz :)

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2011-09-21 08:56:12
Autor: AZ
On 2011-09-20, Norbi <norbisz1@o2.pl> wrote:

Ostatnio stwierdzilem ze jednak przydalby mi sie bardzo na torze taki wyswietlacz jak musialem liczyc na ktorym biegu jade Jedynie po odejsciach mozna bylo stwierdzic czy na odpowiednim przejechalem winkiel.

Nie wiem, mi tam biegi na torze po paru sesjach wychodza same, tzn. we
lbie sobie programuje ile przed winklem zbic w dol i nie odwraca to
jakos mojej uwagi od jazdy.

A kiedys Ty byl na Lublinie ? - za trudny? za bardzo techniczny tor ? :)
Ja wiem - w Nowodworze to chociaz odpoczac na prostych sie da - w Lublinie trzeba sie urobic 3x tyle :)

Zdarzylo mi sie pierwszy i ostatni raz. Tytus zrobil dywere z
kompresorkiem i po spuszczeniu do tylu ile mialem w Nowodworze (1,5/1,8)
bujalo mna jak na morzu podczas sztormu i meczylem sie okrutnie, a
pozniej na stacji okazalo sie, ze jest 0,8/1,0.

Ogolnie na Lublinie to 3-ka i tak wiekszosc jest wolniejsza jesli jedziesz plynnie. A jesli chcesz zrobic dobry czas to dopiero na 2-ce latasz :)

Chyba GS500, przeciez w normalnym motocyklu jedynka jest tam az zanadto
;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-09-21 09:41:08
Autor: Tytus
[...]

Nie nie nie - Arturowi na Lublinringu raczej podmuchy wiatru
przeszkadzaly, te podmuchy od wyprzedzajacych go GS500, ER5 i innych
takich bzykow.
Ale jak juz wbil sie w grupe YBR-ek to nadazal - bo jednak jest tam
kawalek prostej.

Data: 2011-09-21 12:03:32
Autor: PawelK vel Pablo
Skąd ta niechęć producen tów do wyświetlaczy biegów?
Dnia 264 roku bieżącego, AZ zeznał(a) jak następuje:

[...]

Trza zainwestować 10zł i kupić ciśnieniomierz w jakimś FeuVercie.

--
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl

Data: 2011-09-21 10:29:04
Autor: AZ
On 2011-09-21, PawelK vel Pablo <e-mail@w.stopce> wrote:
[...]

Juz mam najtanszy z Norauto i dziala wysmienicie. Lezy sobie razem z
latkami i kolkami pod kanapa.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-09-21 13:29:59
Autor: PawelK vel Pablo

On 2011-09-21, PawelK vel Pablo <e-mail@w.stopce> wrote:

> Trza zainwestować 10zł i kupić ciśnieniomierz w jakimś FeuVercie.

Juz mam najtanszy z Norauto i dziala wysmienicie. Lezy sobie razem z
latkami i kolkami pod kanapa.

No toż właśnie o takim pisze.

Data: 2011-09-21 12:46:17
Autor: Norbi
W dniu 2011-09-21 10:56, AZ pisze:

Nie wiem, mi tam biegi na torze po paru sesjach wychodza same, tzn. we
lbie sobie programuje ile przed winklem zbic w dol i nie odwraca to
jakos mojej uwagi od jazdy.

Po poznaniu toru to juz sie da wyczuc - jesli latasz w zatyczkach to juz pozniej po wibracjach sie poznaje czy sa wysokie obroty i bieg odpowiedni :)

[...]

Jak to znajomy z Lublina powiedzial - bo trzeba zapierdzielac zeby sie opony zagrzaly a nie obijac :)
Fakt - X-em jak bylem pare razy to sie dalo jezdzic - ale meczace to bylo.
Zmien ten transatlantyk na cos sprytniejszego i wtedy poprobuj :)
Naprawde dobrze sie na Lublinie technike cwiczy i pozycje :)
Zreszta jak zle pojdzie to na przyszly sezon Lublina juz nie bedzie...

Chyba GS500, przeciez w normalnym motocyklu jedynka jest tam az zanadto
;-)

Chyba tylko po to zeby sobie krzywde zrobic - co z tego ze mozesz ciagnac do 120-140 na 1 skoro kazde dodanie i ujecie gazy jest zbyt gwaltowne i powoduje jedynie szarpanie motocyklem.

Wiecej sie nauczylbys jezdzac tam na 3-ce niz na 1-ce :)

Norbi
BLACK XX'03- nie chce ktos kupic ?

Data: 2011-09-21 12:57:31
Autor: Marcin N
W dniu 2011-09-21 12:46, Norbi pisze:

[...]

AZ już wszystko umie. Tylko jeszcze pozycji nie potrafi zająć, poza tym - tip top.

Data: 2011-09-21 11:13:10
Autor: AZ
On 2011-09-21, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

AZ już wszystko umie. Tylko jeszcze pozycji nie potrafi zająć, poza tym - tip top.

Przedewszystkim umiem czytac ze zrozumieniem i logicznie myslec co dla
Ciebie jest ogromnym problem. Poujezdzales sobie najzajebistszy motocykl
na swiecie giees pincet, teraz jezdzisz Fazerem a wypowiadasz sie jak
motocyklowy weteran co to nakrecil milion pincet kilometrow, jezdzil na
kazdym motocyklu i tysiace godzin spedzil na torze.

Jeszcze raz: sprobuj na zygzaku zajac sobie swoja pozycje i podziel sie
wrazeniami.

Swiat naprawde nie konczy sie na GS500 i Fazerze. Ale Ty to nawet
potrafisz nazwac niebieskie elementy zacisku w zoltym motocyklu
diamentem...
--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-09-21 14:40:34
Autor: Marcin N
W dniu 2011-09-21 13:13, AZ pisze:
On 2011-09-21, Marcin N<marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>  wrote:

[...]

KÅ‚opoty rodzinne? Zatwardzenie? Czy po prostu kryzys jakiÅ›?
Luzu więcej brachu.

Data: 2011-09-21 12:44:27
Autor: AZ
On 2011-09-21, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

[...]

Ja jestem wyluzowany, tylko wkurwiaja mnie ludzie ktorzy cos uslysza,
odpala googla, poczytaja fora, kupia film na DVD i juz po tygodniu sa
ekspertem w danym temacie. Tyle.

--
Artur
ZZR 1200

Sk±d ta niechêæ producentów do wy¶wietlaczy biegów?