Skąd ta nienawiść do Kaczyńskiego?

Data: 2011-12-14 16:53:56
Autor: abc
Skąd ta nienawiść do Kaczyńskiego?
Nie pytam o półgłówków z plastelinowymi nibymózgami, które z łatwością można
dowolnie uformować.  Pytam o tych skurwysynów, którzy suto płacą nikczemnym
propagandzistom za szkalowanie Kaczyńskich.  Dlaczego to robią?

Data: 2011-12-14 19:34:15
Autor: Grzegorz Z.
abc napisał:

Nie pytam o półgłówków z plastelinowymi nibymózgami, które z łatwością można
dowolnie uformować.  Pytam o tych skurwysynów, którzy suto płacą nikczemnym
propagandzistom za szkalowanie Kaczyńskich.  Dlaczego to robią?

Przecież to "bez znaczenia" nieprawdaż?

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-15 05:41:13
Autor: stevep
Dnia 14-12-2011 o 16:53:56 abc <abc@wp.pl> napisał(a):

Nie pytam o półgłówków z plastelinowymi nibymózgami, które z łatwością  można
dowolnie uformować.  Pytam o tych skurwysynów, którzy suto płacą  nikczemnym
propagandzistom za szkalowanie Kaczyńskich.  Dlaczego to robią?

Zapytaj żyjącego brata dlaczego obraża wszystkich dookoła.

--
stevep

Data: 2011-12-15 09:50:28
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v6ikmzwx50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Abc mógłby też zapytać żyjącego brata kiedy ostatni raz złożył kwiatek i zapalił znicz na grobie nieżyjącego brata i bratowej?

BBR

Data: 2011-12-15 17:43:22
Autor: stevep
Dnia 15-12-2011 o 09:50:28 Pan hrabia Bobrowski <hrabia@zascianek.eu>  napisał(a):

[...]

Eeee, to zarezerwowane dla Alika bo ważniejszy.

--
stevep

Data: 2011-12-15 15:28:58
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-14 16:53, abc pisze:
Nie pytam o półgłówków z plastelinowymi nibymózgami, które z łatwością można
dowolnie uformować.  Pytam o tych skurwysynĂłw, ktĂłrzy suto płacą nikczemnym
propagandzistom za szkalowanie Kaczyńskich.  Dlaczego to robią?

Jak dla mnie to poza i zamierzana promocja człowieka. Kolesie okrągłostołowi uwielbiają o sobie rozprawiać.. Dzięki temu nikt się nawet nie zastanawia o jakiejś alternatywie dla ich panowania.

Data: 2011-12-15 17:01:54
Autor: wekon
"abc"  wrote in message news:4ee8c6b7$0$1190$65785112news.neostrada.pl...

Nie pytam o półgłówków z plastelinowymi nibymózgami, które z łatwością można
dowolnie uformować.  Pytam o tych skurwysynów, którzy suto płacą nikczemnym
propagandzistom za szkalowanie Kaczyńskich.  Dlaczego to robią?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Nie tyle do Kaczyńskiego, co do pewnej filozofii życia. Patriotyzm, zasady, honor, uczciwość. To wszystko dzisiaj niestety ma swoją cenę. A dzięki mediom łepek leminga zaprzątają "inne problemy".

wekon

Data: 2011-12-15 17:18:18
Autor: stevep
Dnia 15-12-2011 o 17:01:54 wekon <wekon@op.pl> napisał(a):

[...]

Bo psycholi nikt nie lubi.  :D

--
stevep

Data: 2011-12-15 17:03:38
Autor: u2
[...]

Jaka nienawisc ? To wyrachowana gierka merdiow, ktore sa na garnuszku
wrazych specsluzb.

Data: 2011-12-15 17:17:17
Autor: stevep
Dnia 15-12-2011 o 17:03:38 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Jaczejki, czy razwietki?

--
stevep

Data: 2011-12-15 16:45:58
Autor: Obserwator
Skąd ta nienawiść do Kaczyńskiego?
stevep <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał(a):
Jaczejki, czy razwietki?
 mafia postkomuszych bandziorow, towarzyszy sowieckiego jenerala i kumpli tych z Czerskiej:) --

Data: 2011-12-15 17:53:37
Autor: Leprechaun

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jcd886$4u7$1inews.gazeta.pl...
stevep <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał(a):

Jaczejki, czy razwietki?

mafia postkomuszych bandziorow, towarzyszy sowieckiego jenerala i kumpli
tych z Czerskiej:)

Kacapski sługusie, skąd znasz jęz. rosyjski?

BomBel

Data: 2011-12-16 05:19:37
Autor: stevep
Dnia 15-12-2011 o 17:45:58  Obserwator <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl>  napisał(a):

stevep <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał(a):

Jaczejki, czy razwietki?
mafia postkomuszych bandziorow, towarzyszy sowieckiego jenerala i kumpli
tych z Czerskiej:)

Ale to jaczejka, czy razwietka?

--
stevep

Data: 2011-12-15 17:46:11
Autor: Leprechaun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4eea1a5f$0$1231$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tak konkretnie to jakich suwalski pojebie?

BomBel

Data: 2011-12-15 20:26:45
Autor: Jan Kownacki - Pisarz
On 12/14/2011 04:53 PM, abc wrote:
[...]

KURDE ALE JAJA! KOLEJNY ANONIMOWY LAJDAK :D

Data: 2011-12-16 12:40:55
Autor: White Power
abc <abc@wp.pl> napisał(a):
Nie pytam o półgłówków z plastelinowymi nibymózgami, które z łatwością można
dowolnie uformować.  Pytam o tych skurwysynów, którzy suto płacą nikczemnym
propagandzistom za szkalowanie Kaczyńskich.  Dlaczego to robią?

Może rodzinę komuś zabił? Ja to tak odbieram.
Ja przynajmniej jestem tolerancyjny: wszystkich nienawidzę tak samo:)

Data: 2011-12-16 13:06:47
Autor: White Power
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

> Może rodzinę komuś zabił? Ja to tak odbieram.
> Ja przynajmniej jestem tolerancyjny: wszystkich nienawidzę tak samo:)

Siebie też?

Siebie kocham bo jestem taki zajebisty jak nikt inny.  --

Data: 2011-12-16 14:12:40
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "White Power " <linke-hofmann.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jcffp7$lmk$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Siebie też?

Siebie kocham bo jestem taki zajebisty jak nikt inny.

To nie jesteś tolerancyjny.

Data: 2011-12-16 13:24:27
Autor: White Power
Skąd ta nienawiść do Kaczyńskiego?
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

> Siebie kocham bo jestem taki zajebisty jak nikt inny.

To nie jesteś tolerancyjny.

O kurwa faktycznie, ale wtopa:(

Data: 2011-12-16 15:01:18
Autor: stevep
Dnia 16-12-2011 o 13:40:55 White Power  <linke-hofmann.SKASUJ@gazeta.pl>  napisał(a):

abc <abc@wp.pl> napisał(a):

[...]

Serio co z was za prymitywy, to pewnie boukunowi placą za szkalowanie  Geremka.

--
stevep

Skąd ta nienawiść do Kaczyńskiego?