Skąd ta nienawiść do Kaczyńskiego?

Data: 2011-12-16 12:40:55
Autor: White Power
Skąd ta nienawiść do Kaczyńskiego?
abc <abc@wp.pl> napisał(a):
Nie pytam o półgłówków z plastelinowymi nibymózgami, które z łatwością można
dowolnie uformować.  Pytam o tych skurwysynów, którzy suto płacą nikczemnym
propagandzistom za szkalowanie Kaczyńskich.  Dlaczego to robią?

Może rodzinę komuś zabił? Ja to tak odbieram.
Ja przynajmniej jestem tolerancyjny: wszystkich nienawidzę tak samo:)

Data: 2011-12-16 13:06:47
Autor: White Power
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

> Może rodzinę komuś zabił? Ja to tak odbieram.
> Ja przynajmniej jestem tolerancyjny: wszystkich nienawidzę tak samo:)

Siebie też?

Siebie kocham bo jestem taki zajebisty jak nikt inny.  --

Data: 2011-12-16 14:12:40
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "White Power " <linke-hofmann.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jcffp7$lmk$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Siebie też?

Siebie kocham bo jestem taki zajebisty jak nikt inny.

To nie jesteś tolerancyjny.

Data: 2011-12-16 13:24:27
Autor: White Power
Skąd ta nienawiść do Kaczyńskiego?
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

> Siebie kocham bo jestem taki zajebisty jak nikt inny.

To nie jesteś tolerancyjny.

O kurwa faktycznie, ale wtopa:(

Data: 2011-12-16 15:01:18
Autor: stevep
Dnia 16-12-2011 o 13:40:55 White Power  <linke-hofmann.SKASUJ@gazeta.pl>  napisał(a):

abc <abc@wp.pl> napisał(a):

[...]

Serio co z was za prymitywy, to pewnie boukunowi placą za szkalowanie  Geremka.

--
stevep

Skąd ta nienawiść do Kaczyńskiego?