Skąd te CIULE mają nasze adresy mailowe ??

Data: 2013-11-17 16:15:44
Autor: stchebel
Skąd te CIULE mają nasze adresy mailowe ??
Zaś dostałem pierdle:

Dzień dobry, My name is Mr Steve Morgan Pracuję w banku tutaj w Holandii. Znalazłem adres w moim krajach katalogu międzynarodowego internetowej. Podczas naszego ostatniego spotkania i badania sprawozdań finansowych banku tutaj w Holandii, mój wydział znalazł uśpioną konto z ogromną sumą US $ 6,500,000.00 (sześć milionów pięćset tysięcy dolar amerykański), który został złożony pod koniec pana Williamsa z Anglii. Przed śmiercią przeniósł sumę US $ 6,500,000.00 (sześć milionów pięćset tysięcy dolar amerykański) w banku tutaj w Holandii. Z naszego badania nie miał beneficjenta lub krewnego do dochodzenia tych środków. Tylko cudzoziemiec może stanąć jako najbliższych krewnych lub najbliższych krewnych.Wniosek cudzoziemca, jako najbliższy krewny jest oparta na fakcie, że deponent był cudzoziemiec, a ktoś w Holandii nie może stać w najbliższych krewnych. Potrzebuję twojej zgody jako kolejny krewny lub naszego zmarłego klienta najbliższych krewnych, tak że środki mogą być uwalniane i przekazywane na konto, na koniec transakcji 40% będzie dla Ciebie i 60% będzie dla mojego kolegi i ja jestem nadal pracuje w banku, który jest rzeczywisty powód, dla którego muszę drugą partię lub osobę, stać i pracować ze mną i zastosować się do banku tutaj w Holandii jako najbliższy krewny. Mam w moim posiadaniu wszystkich niezbędnych dokumentów mają tę transakcję przeprowadzić pomyślnie. Dalsze informacje zostaną podane po otrzymaniu szybką odpowiedź i chcę, żebyś wiedział, że nie ma żadnego ryzyka. Będę musiał się z nami współpracować, jeśli jesteś zainteresowany i zapewniam, że będę dostarczyć wszelkich przydatnych informacji i dokumentacji, jak ta sprawa wymaga pilnej uwagi, ponieważ nie ma wiele czasu do stracenia. Uwaga: Ta transakcja jest w 100% wolne od ryzyka i jest absolutnie poufna. Pozdrawiam Pan Steve Morgan Email: agromasfinancieras24@mcom.com

Skąd te CIULE mają nasze adresy mailowe ??