Skąd te systematyczne ataki na Polskę

Data: 2019-08-10 12:50:01
Autor: Bruno Brunowski
Skąd te systematyczne ataki na Polskę
Powiem ci jedno: gdyby PiS miał ludzi na poziomie śp. Lecha Falandysza to przeprowadził by wszystkie "reformy" wymiaru sprawiedliwości tak, że nawet TSUE nie miał by nic do gadania. Na szczęście zaplecze intelektualne ostro u pisiorów słabuje, więc efekty po 4 latach są takie jakie są.

--
Bruno

Data: 2019-08-10 13:38:14
Autor: Jacek Bialy
[...]
-- -- -- -- -- -

Płaz może gada puścić płazem, ale gad nie może płaza zagadać..
Buuu ha-ha!

Tytus Romek i A'tomek - Księga XIV --

Data: 2019-08-10 15:00:09
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 10 sierpnia 2019 22:38:15 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
[...]

Jeszcze komiksów jako źródła wiedzy nie wyrosłeś? W sumie to nawet mnie to nie dziwi.

--
Bruno

Data: 2019-08-11 00:02:06
Autor: u2
[...]

no wiesz brutuś, jak ty przytaczasz jako argument Falandyzację aka Falangę to komiksy są O.K.:)))))))))))))

--
I love love

Data: 2019-08-10 15:15:04
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 11 sierpnia 2019 00:02:06 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> Jeszcze komiksów jako źródła wiedzy nie wyrosłeś?
> no wiesz brutuś, jak ty przytaczasz jako argument Falandyzację aka Falangę to komiksy są O.K.:))))

Gdybyś Kukuryźniczku rozumiał o co chodziło w tzw. falandyzacji prawa to mozna by było pogadać. Niestety właśnie pokazałeś, że nic a nic z tego nie kumasz. --
Bruno

Data: 2019-08-11 06:55:19
Autor: Runt
W dniu 2019-08-11 o 00:15, Bruno Brunowski pisze:
[...]

Bo to przygłup jest! PESEL mu na mózg padł! ;-)

--
Runt

Data: 2019-08-11 10:57:42
Autor: u2
Skąd te systematyczne ataki na Polskę

Gdybyś Kukuryźniczku rozumiał o co chodziło w tzw. falandyzacji prawa to mozna by było pogadać. Niestety właśnie pokazałeś, że nic a nic z tego nie kumasz.

:)))))))))))))))))))))

--
I love love

Data: 2019-08-11 06:54:31
Autor: Runt
W dniu 2019-08-11 o 00:02, u2 pisze:
[...]

Jesteście jak dzieci albo świrnięci staruszkowie z demencją! Obstawiam to drugie! ;-)))

--
Runt

Data: 2019-08-10 21:56:26
Autor: u2
[...]

chodzi tobie brutuś o falandyzację ? toż to falanga ubecka:)

Na szczęście zaplecze intelektualne ostro u pisiorów słabuje, więc efekty po 4 latach są takie jakie są.

ano, widać że zazdrościsz:))))))))))))))

--
I love love

Skąd te systematyczne ataki na Polskę